Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> E30 M50 3.2L 2 x vanos turbo, 1bar 600km 670nm
Master86
post Sat, 09 May 2015 - 21:17
Post #61


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Dawno nic nie pisałem...
Po cofnięciu silnika, zamontowaniu twardszych amortyzatorów i sprężyn z tyłu i przodu, dodatkowo delikatnie dźwigniętym przodzie auto zaczęło jechać jak rwd, a nie fwd...
Przed zawodami w kamieniu na próbach z 2 pasażerami do setki zbierało się w 3.7 sec (dane na podstawie logów prędkości kół przednich) Oto ten przejazd:
https://www.youtube.com/watch?v=hMlfTos8Tes...eature=youtu.be
Po przekroczeniu 50km/h prędkości przednich i tylnich kół pokrywały się w 100% (Nowy asfalt i pasażer na tylnej osi zrobili swoje laugh.gif )
Pełny optymizmu na drugi dzień pojechałem na zawody w kamieniu śląskim...
Niestety w pierwszym przejeździe awarii uległa pompa oleju, a konkretniej to ukręciło ośkę w pompie zaraz przy zębatce... Pompa była założona z m54, jest dużo większa od oryginału (a napęd ten sam) i z tego co później doczytałem to przy większych obrotach zdarzają się takie problemy, za granicą idzie nawet kupić zestawy do przeróbki...
W sieci znalazłem kawałek przejazdu z pewnym czarnym gtrem... Jest tylko fragment i zaczyna się w 59 sec, oto link:
https://www.youtube.com/watch?v=PLR2Ru2eK1A
Niestety przejazd nie był czysty, nie weszła czwórka i w tym momencie przy odcince pompa wyzionęła ducha... (wszystko mam na logach...)
Z mojej strony ukłon dla osoby która zmontowała film i obcięła go właśnie w tym momencie, niestety z samego przejazdu nie było żadnego pomiaru bo mieli problemy ze sprzętem... Z logów wiem tylko tyle że do setki było 3,5. (w tym zmiana biegu z 2 na 3 przy 94km/h)
Auto bez paliwa waży 1250, moc tak jak na wykresie...
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 May 2015 - 21:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukfk
post Mon, 11 May 2015 - 11:54
Post #62


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





No nieźle..., jedno z najszybszych street rwd w PL chyba aktualnie..., na czechy jedziesz 30.05?


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Mon, 11 May 2015 - 14:20
Post #63


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(lukfk @ Mon, 11 May 2015 - 12:54) *
No nieźle..., jedno z najszybszych street rwd w PL chyba aktualnie..., na czechy jedziesz 30.05?


W planach jest wyjazd na czechy, po przygodzie z pompą siadły wszystke panewki i wał oddałem do polerki (po obróbce ma setkę z użycia) Zostały 3 tygodnie więc powinienem się wyrobić...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Sun, 31 May 2015 - 14:43
Post #64


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Jak pisałem tak tez zrobiłem smile.gif , czechy zaliczone, życiówka jest, ale jak się okazuje trakcji nadal brak...


Na zawodach zrobiłem tylko 4 przejazdy z czego 2 w miarę czyste. (dużo zawodników, brak finałów z powodu deszczu) Udało się znowu urwać troche czasu, i zgarnąć puchar za 1 miejsce cool.gif , W planach szersze laćki (bez cięcia nadkoli się nie obejdzie) do tego większe doładowanie i nie powinno być źle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Sun, 04 Oct 2015 - 16:58
Post #65


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Mały update
Kolejne czechy zaliczone (czwarte i ostatnie w tym roku), czas znowu poprawiony rolleyes.gif . Po poprawie geometri, oraz zmianie opon margum 225/45/17 na Extreme Tires 245/40/17 udało się zejść z 60 feet lekko poniżej 2 sec. i wykręcić czas 11.193 sec w finałowym przejeździe:
https://youtu.be/6Mnd9dUy19c
Dodatkowo podczas tego przejazdu miałem porzyczonego recelogica który w 99% pokrywał się z wynikami na ćwiartce. 1/4 podawał 11,2 (było 11.19), v max 218 (było 216), 100m 5.1s. (było 5.08s.) Niespodziewałem się takiej dokładności...
Auto jechało na doładowaniu 1.2 bara i z pozostałych cyferek to:
0-100 3.6 sec
0-200 9.6 sec
max 0.92 G
Wyniki z pozostałych przejazdu znajdziecie tutaj:
http://online.automotosprint.cz/info/details.php?id=229
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 04 Oct 2015 - 17:31
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Torpeda!


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sun, 04 Oct 2015 - 19:07
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Gratuluje, bardzo szybkie i niepozorne e30. Widziałem już w tej budzie mocniejsze setupy, ale nie miały takich wyników, tym bardziej robi wrażenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 04 Oct 2015 - 19:50
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Lincoln e30ix @ Sun, 04 Oct 2015 - 19:07) *
Gratuluje, bardzo szybkie i niepozorne e30. Widziałem już w tej budzie mocniejsze setupy, ale nie miały takich wyników, tym bardziej robi wrażenie.

a co to byly za setupy? w kraju?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Tue, 06 Oct 2015 - 16:13
Post #69


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Do kompletu dodaje mały onboard z finałowego przejazdu który był wklejony wcześniej:
https://www.youtube.com/watch?v=EpfovBYsY3g...eature=youtu.be
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 06 Oct 2015 - 17:49
Post #70


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Gratulacje!
Ja bym miał jednak opory gasić motor od razu zaraz po takim przepałowaniu biggrin.gif
Jak sie zachowuje na ulicy taki wysoki tył, a pochylenie tak mocno do "+" ?
Chyba ze takie ustawienie tylko pod zawody to rozumiem smile.gif

Pozdr.


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 07 Oct 2015 - 08:02
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ładne (przynajmniej na fotach i filmach) sedanowe E30 z wnętrzem w skórce robiące 11,2...łał. Lubię takie modyfikacje smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Wed, 07 Oct 2015 - 12:21
Post #72


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(killme @ Tue, 06 Oct 2015 - 18:49) *
Gratulacje!
Ja bym miał jednak opory gasić motor od razu zaraz po takim przepałowaniu biggrin.gif
Jak sie zachowuje na ulicy taki wysoki tył, a pochylenie tak mocno do "+" ?
Chyba ze takie ustawienie tylko pod zawody to rozumiem smile.gif

Pozdr.

Co do gaszenia to po 1/4 hamowałem silnikiem i pod koniec dojeżdżałem już na luzie, owszem mogłem go chwile jeszcze przytrzymać ale w tedy byłem myślami gdzie indziej rolleyes.gif
Kąty z tyłu są typowo na ćwiartkę, więc jest jak jest (50minut na plus z racji konstrukcji zawieszenia, może podciągnę bliżej zera na przyszły sezon) Na co dzień w niczym to nie przeszkadza, a na osy się tym nie wybieram. To auto po prostu ma wciskać w fotel. A do szybszej jazdy na zakrętach nie trzeba brać ponad 600 koni.

CYTAT(Fawor @ Wed, 07 Oct 2015 - 09:02) *
Ładne (przynajmniej na fotach i filmach) sedanowe E30 z wnętrzem w skórce robiące 11,2...łał. Lubię takie modyfikacje smile.gif


Z autem dłubie już 4 sezon, główny nacisk idzie na osiągi (+ choroby wieku dziecięcego), ale znalazły się też i 2 tygodnie na obicie tapicerki... Blacharka jakoś się trzyma choć przydało by się odświeżyć 25 lakier.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:37