![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Dawno nic nie pisałem...
Po cofnięciu silnika, zamontowaniu twardszych amortyzatorów i sprężyn z tyłu i przodu, dodatkowo delikatnie dźwigniętym przodzie auto zaczęło jechać jak rwd, a nie fwd... Przed zawodami w kamieniu na próbach z 2 pasażerami do setki zbierało się w 3.7 sec (dane na podstawie logów prędkości kół przednich) Oto ten przejazd: https://www.youtube.com/watch?v=hMlfTos8Tes...eature=youtu.be Po przekroczeniu 50km/h prędkości przednich i tylnich kół pokrywały się w 100% (Nowy asfalt i pasażer na tylnej osi zrobili swoje laugh.gif ) Pełny optymizmu na drugi dzień pojechałem na zawody w kamieniu śląskim... Niestety w pierwszym przejeździe awarii uległa pompa oleju, a konkretniej to ukręciło ośkę w pompie zaraz przy zębatce... Pompa była założona z m54, jest dużo większa od oryginału (a napęd ten sam) i z tego co później doczytałem to przy większych obrotach zdarzają się takie problemy, za granicą idzie nawet kupić zestawy do przeróbki... W sieci znalazłem kawałek przejazdu z pewnym czarnym gtrem... Jest tylko fragment i zaczyna się w 59 sec, oto link: https://www.youtube.com/watch?v=PLR2Ru2eK1A Niestety przejazd nie był czysty, nie weszła czwórka i w tym momencie przy odcince pompa wyzionęła ducha... (wszystko mam na logach...) Z mojej strony ukłon dla osoby która zmontowała film i obcięła go właśnie w tym momencie, niestety z samego przejazdu nie było żadnego pomiaru bo mieli problemy ze sprzętem... Z logów wiem tylko tyle że do setki było 3,5. (w tym zmiana biegu z 2 na 3 przy 94km/h) Auto bez paliwa waży 1250, moc tak jak na wykresie... Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
No nieźle..., jedno z najszybszych street rwd w PL chyba aktualnie..., na czechy jedziesz 30.05?
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
No nieźle..., jedno z najszybszych street rwd w PL chyba aktualnie..., na czechy jedziesz 30.05? W planach jest wyjazd na czechy, po przygodzie z pompą siadły wszystke panewki i wał oddałem do polerki (po obróbce ma setkę z użycia) Zostały 3 tygodnie więc powinienem się wyrobić... |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Jak pisałem tak tez zrobiłem
![]() ![]() Na zawodach zrobiłem tylko 4 przejazdy z czego 2 w miarę czyste. (dużo zawodników, brak finałów z powodu deszczu) Udało się znowu urwać troche czasu, i zgarnąć puchar za 1 miejsce ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Mały update
Kolejne czechy zaliczone (czwarte i ostatnie w tym roku), czas znowu poprawiony ![]() https://youtu.be/6Mnd9dUy19c Dodatkowo podczas tego przejazdu miałem porzyczonego recelogica który w 99% pokrywał się z wynikami na ćwiartce. 1/4 podawał 11,2 (było 11.19), v max 218 (było 216), 100m 5.1s. (było 5.08s.) Niespodziewałem się takiej dokładności... Auto jechało na doładowaniu 1.2 bara i z pozostałych cyferek to: 0-100 3.6 sec 0-200 9.6 sec max 0.92 G Wyniki z pozostałych przejazdu znajdziecie tutaj: http://online.automotosprint.cz/info/details.php?id=229 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Torpeda!
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Gratuluje, bardzo szybkie i niepozorne e30. Widziałem już w tej budzie mocniejsze setupy, ale nie miały takich wyników, tym bardziej robi wrażenie.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Gratuluje, bardzo szybkie i niepozorne e30. Widziałem już w tej budzie mocniejsze setupy, ale nie miały takich wyników, tym bardziej robi wrażenie. a co to byly za setupy? w kraju? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Do kompletu dodaje mały onboard z finałowego przejazdu który był wklejony wcześniej:
https://www.youtube.com/watch?v=EpfovBYsY3g...eature=youtu.be |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Gratulacje!
Ja bym miał jednak opory gasić motor od razu zaraz po takim przepałowaniu ![]() Jak sie zachowuje na ulicy taki wysoki tył, a pochylenie tak mocno do "+" ? Chyba ze takie ustawienie tylko pod zawody to rozumiem ![]() Pozdr. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ładne (przynajmniej na fotach i filmach) sedanowe E30 z wnętrzem w skórce robiące 11,2...łał. Lubię takie modyfikacje
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Gratulacje! Ja bym miał jednak opory gasić motor od razu zaraz po takim przepałowaniu ![]() Jak sie zachowuje na ulicy taki wysoki tył, a pochylenie tak mocno do "+" ? Chyba ze takie ustawienie tylko pod zawody to rozumiem ![]() Pozdr. Co do gaszenia to po 1/4 hamowałem silnikiem i pod koniec dojeżdżałem już na luzie, owszem mogłem go chwile jeszcze przytrzymać ale w tedy byłem myślami gdzie indziej ![]() Kąty z tyłu są typowo na ćwiartkę, więc jest jak jest (50minut na plus z racji konstrukcji zawieszenia, może podciągnę bliżej zera na przyszły sezon) Na co dzień w niczym to nie przeszkadza, a na osy się tym nie wybieram. To auto po prostu ma wciskać w fotel. A do szybszej jazdy na zakrętach nie trzeba brać ponad 600 koni. Ładne (przynajmniej na fotach i filmach) sedanowe E30 z wnętrzem w skórce robiące 11,2...łał. Lubię takie modyfikacje ![]() Z autem dłubie już 4 sezon, główny nacisk idzie na osiągi (+ choroby wieku dziecięcego), ale znalazły się też i 2 tygodnie na obicie tapicerki... Blacharka jakoś się trzyma choć przydało by się odświeżyć 25 lakier. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:37 |