Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30 M50 3.2L 2 x vanos turbo, 1bar 600km 670nm
sbk
post Wed, 03 Oct 2012 - 15:51
Post #41


User
Dołączył: Tue, 26 September 2006





Zgraj z tym jakiś film jeszcze smile.gif póki pogoda sprzyja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Oct 2012 - 15:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdserek
post Wed, 03 Oct 2012 - 16:39
Post #42


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Przedewszystkim ciekawi mnie czas 100-200:D bo do 100 to na bank problemy z trakcja:D no chyba ze juz zainwestowales w dobre gumki:d
bedzie 6-7s ? 100-200
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Wed, 03 Oct 2012 - 22:09
Post #43


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Gratulacje! Ładny wynik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 03 Oct 2012 - 22:10
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Gratuluje, dobrze dajecie z tym M50. Planowałem podobne mody smile.gif szczególnie ten bivanos smile.gif . Czekam na efekty .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Wed, 03 Oct 2012 - 22:15
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





czy to nie najmocniejsze obecnie udokumentowane m50 w pl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 04 Oct 2012 - 00:34
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





udokumentowane raczej tak , przynajmniej w swiecie internetu. pora teraz na moje maha blink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:23
Post #47


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(g69 @ Wed, 03 Oct 2012 - 22:15) *
czy to nie najmocniejsze obecnie udokumentowane m50 w pl?


Może i jeden z mocniejszych w Polsce ale tylko przez to że mało kto w niego męsko pompuje, mój wynik nie jest zły jak na te doładowanie i seryjne tłoki,ale ten silnik ma potencjał, co zresztą widać za oceanem oto przykład:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1398962

Gość ma moc w okolicy 1000hp i na oryginalnym kolektorze dmuchał przez pewien czas nawet 2.8 bara... Obecnie wiele pozmieniał ale wyciska z silnika siódme poty...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:06
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





takie moce na plastikowym kolektorze..... WOW.. ohmy.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 04 Oct 2012 - 14:10
Post #49


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Witka ale ten silnik to nie m50 tylko s52 z m3 a to wiele zmienia bo to amerykanska wersja m3 inny skok inna srednica tloka:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 04 Oct 2012 - 15:24
Post #50


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(tdserek @ Thu, 04 Oct 2012 - 14:10) *
Witka ale ten silnik to nie m50 tylko s52 z m3 a to wiele zmienia bo to amerykanska wersja m3 inny skok inna srednica tloka:D


A z M50 nie zrobisz strokera na 3.2 ? wał z 3 litrówki i tłoki 86,5? To praktycznie ten sam silnik na żeliwnym bloku tylko że w kolorach...(głowica z m52, lepsze wałki itp... nawet kolektory ssące z m50 w USA do niego wkładają).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 04 Oct 2012 - 17:06
Post #51


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





wg mnie to 2 rozne silniki:D rozwierty itp to zupelnie co innego:D ale ok:D chociaz seryjnie m3 w stanach mialo kolektor m52 m50 na jednej przepustnicy:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Sun, 14 Apr 2013 - 13:20
Post #52


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Mały update...
Do samochodu wpadło kilka nowych gadżetów, w silniku został założony podwójny vanos z wałkami z m54 3.0 (240/9,7 s i 244/9 wydech), dodatkowo zwiększyłem skok tłoczków w nastawniku o 2mm co dało po 5 stopni więcej regulacji wałkami (obecnie 45 stopni ssący i 30 wydechowy) Co do problemów z montażem to w głowicy trzeba było nad spawać przednią część , przesunąć jedną szpilkę i pod frezować pod czujnik położenia wałka. Oprócz tego przerobić obudowę termostatu żeby wąż nie wszedł w zawór sterujący wałkiem wydechowym... Kilka zdjęć z przeróbki:






Niestety turbo u góry i plastikowa pokrywa się trochę gryzie ale trochę przestrzeni jest i dodatkowo zostanie dołożona blacha z matą termiczną osłaniająca plastik od wydechu. Jak jeszcze będą problemy to będę musiał przerobić org aluminiową pokrywę na 2 garby dry.gif.

Poza tym w bloku powiększyłem gwinty z 10x1.5 na 12x1.5 i głowica została dociągnięta śrubami z M51 (trzeba było je skrócić i zatoczyć łebki), doszły również mocniejsze śruby na podpory wału z 10.9 na 12.9 (skrócone śruby z głowicy 10x1.5).

W samochodzie zmianie uległ również cały tylni napęd zapożyczony z E32. Dyfer z szperą 3.45 typ 210 (org śruby p&p+ customowe zaszczały na boczne mocowanie, dorobione ucho na tylne mocowanie, podcięty profil z tyłu przy kole zapasowym,dorobiona flan-sza na wał napędowy bo org był na 6 śrub), piasty również z E32 (średnica wew łożysk ta sama + 5mm dystans bo w org wahaczach łożyska są szersze) skrócone półosie do kompletu. Żeby nowe przeguby się zmieściły niestety trzeba było przesunąć mocowanie wahacza o 2cm, podobnie ze sprężyną...
Do belki wspawane zostały również fasolki do regulacji geometrii tylnego zawieszenia,
Kilka fotek poglądowych kiepskiej jakości... :



W samochodzie zostało jeszcze parę rzeczy do dopieszczenie, żeby można było zacząć stroić na nowym rozrządzie. W planach jest wypad na zawody na Bemowie więc trzeba się sprężać, więc raczej na razie estetycznie musi zostać tak jak jest... smile.gifdry.gif
Parę fotek z pod maski:





Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 27 Apr 2013 - 15:50
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





pomyslowe,nawet bardzo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Tue, 04 Jun 2013 - 15:48
Post #54


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Po małych problemach z głowicą, udało się w końcu wystartować na 1/4 mili w kamieniu, I wykręcić przyzwoity czas zapewniający miejsce w klasie street rwd biggrin.gif. Mój najlepszy czas to 12.030, trzeba jeszcze popracować nad trakcją i Jedenastka powinna wskoczyć, Film z przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=LBf5BzQYfMw
Podziękowania dla K64 że zamieścił go mojemu rywalowi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Tue, 04 Jun 2013 - 22:04
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





pieknie opisany...

jak wygląda czas 60ft?


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Wed, 05 Jun 2013 - 14:17
Post #56


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(klima @ Tue, 04 Jun 2013 - 22:04) *
pieknie opisany...

jak wygląda czas 60ft?


Niestety jak na tylny napęd mogło by być lepiej, na 14 przejazdów raz udało się zejść na 2,125. Tu jest rozpiska w klasie street rwd:

http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=020613

Trzeba będzie popracować jeszcze nad zawieszeniem, przed zawodami przerabiałem tylną belkę i nie zdążyłem jechać na geometrię (kąty i zbieżność była ustawiona z dokładnością do oka) Sprężyny też przydały by się inne żeby tył bardziej siadał.
A co do opisu to jak pozbieram zdjęcia i filmy od znajomych to wrzucę na forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Sat, 20 Sep 2014 - 10:21
Post #57


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Mały update...
W zeszłym sezonie poddał się tłok na 5 cylindrze i trzeba było iść z projektem dalej biggrin.gif , silnik otrzymał nowe graty i aktualnie specyfikacja wygląda tak:
- blok M50 2.5 vanos- rozwiercony na 3187 ccm
- kute tłoki 87mm M3 US SUPERTECH
- kute korbowody PPM
- śruby głowicy arp z s54 (11mm)
- śruby podpór wału arp
- sportowe panewki acl race
- itb s54
- piramidki
- wał korbowy z M54 3.0
- wałki rozrządu m54 3.0
- podwójny vanos z M54
- zawory i sprężyny z m50 nv
- pompa oleju z M54 3.0 (wirnik jest o 60% większy niż m50)
- porting głowicy
- podstawa oleju 2,5 tds z wyjściem na chłodnice
- sprzęgło dwu tarczowe, docisk m57
- intercooler 600x300x100 fmic
- chłodnica oleju 25rzędowa fmic
- wentylator chłodnicy el.
- silnik cofnięty w tył 16cm
- i kilka innych rzeczy które przeoczyłem...

Zdjęcie tłocza od którego się zaczeło...


nowe graty






lekki porting...


Silnik świerzo po montarzu:



Nowy wydech:


Na razie pod maską wygląda mniej więcej tak i jeszcze trochę jest do zrobienia:







Jeszcze do zrobienia zostały węże paliwowe z regulatorem, podłączenie chłodnicy oleju i podstawki, kolektor ssący, wiązka elektryczna, poskładać wnętrze i masa innych pierdół...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Tue, 30 Dec 2014 - 18:53
Post #58


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Na dzień dzisiejszy na nowym setupie przy niecałym barze doładowania na pb98, na ostrych wałkach wyszło coś takiego...:

Na przyszły sezon w planach e85 i męskie doładowanie. Na razie trzeba dołożyć pompy paliwa i powoli myśleć nad większymi wtryskami (na e85 830ccm może braknąć)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getrage
post Tue, 30 Dec 2014 - 22:33
Post #59


User
Dołączył: Fri, 31 August 2012
Skąd: Lidzbark Warmiński





Świetnie, BRAWWOOO smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Wed, 31 Dec 2014 - 08:41
Post #60


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Jest moc cool.gif poziom modów robi wrażenie smile.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:36