![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 ![]() |
Zgraj z tym jakiś film jeszcze
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Przedewszystkim ciekawi mnie czas 100-200:D bo do 100 to na bank problemy z trakcja:D no chyba ze juz zainwestowales w dobre gumki:d
bedzie 6-7s ? 100-200 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Gratulacje! Ładny wynik
![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Gratuluje, dobrze dajecie z tym M50. Planowałem podobne mody
![]() ![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
czy to nie najmocniejsze obecnie udokumentowane m50 w pl?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
udokumentowane raczej tak , przynajmniej w swiecie internetu. pora teraz na moje maha
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
czy to nie najmocniejsze obecnie udokumentowane m50 w pl? Może i jeden z mocniejszych w Polsce ale tylko przez to że mało kto w niego męsko pompuje, mój wynik nie jest zły jak na te doładowanie i seryjne tłoki,ale ten silnik ma potencjał, co zresztą widać za oceanem oto przykład: http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1398962 Gość ma moc w okolicy 1000hp i na oryginalnym kolektorze dmuchał przez pewien czas nawet 2.8 bara... Obecnie wiele pozmieniał ale wyciska z silnika siódme poty... |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
takie moce na plastikowym kolektorze..... WOW..
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Witka ale ten silnik to nie m50 tylko s52 z m3 a to wiele zmienia bo to amerykanska wersja m3 inny skok inna srednica tloka:D
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Witka ale ten silnik to nie m50 tylko s52 z m3 a to wiele zmienia bo to amerykanska wersja m3 inny skok inna srednica tloka:D A z M50 nie zrobisz strokera na 3.2 ? wał z 3 litrówki i tłoki 86,5? To praktycznie ten sam silnik na żeliwnym bloku tylko że w kolorach...(głowica z m52, lepsze wałki itp... nawet kolektory ssące z m50 w USA do niego wkładają). |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
wg mnie to 2 rozne silniki:D rozwierty itp to zupelnie co innego:D ale ok:D chociaz seryjnie m3 w stanach mialo kolektor m52 m50 na jednej przepustnicy:D
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Mały update...
Do samochodu wpadło kilka nowych gadżetów, w silniku został założony podwójny vanos z wałkami z m54 3.0 (240/9,7 s i 244/9 wydech), dodatkowo zwiększyłem skok tłoczków w nastawniku o 2mm co dało po 5 stopni więcej regulacji wałkami (obecnie 45 stopni ssący i 30 wydechowy) Co do problemów z montażem to w głowicy trzeba było nad spawać przednią część , przesunąć jedną szpilkę i pod frezować pod czujnik położenia wałka. Oprócz tego przerobić obudowę termostatu żeby wąż nie wszedł w zawór sterujący wałkiem wydechowym... Kilka zdjęć z przeróbki: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niestety turbo u góry i plastikowa pokrywa się trochę gryzie ale trochę przestrzeni jest i dodatkowo zostanie dołożona blacha z matą termiczną osłaniająca plastik od wydechu. Jak jeszcze będą problemy to będę musiał przerobić org aluminiową pokrywę na 2 garby ![]() Poza tym w bloku powiększyłem gwinty z 10x1.5 na 12x1.5 i głowica została dociągnięta śrubami z M51 (trzeba było je skrócić i zatoczyć łebki), doszły również mocniejsze śruby na podpory wału z 10.9 na 12.9 (skrócone śruby z głowicy 10x1.5). W samochodzie zmianie uległ również cały tylni napęd zapożyczony z E32. Dyfer z szperą 3.45 typ 210 (org śruby p&p+ customowe zaszczały na boczne mocowanie, dorobione ucho na tylne mocowanie, podcięty profil z tyłu przy kole zapasowym,dorobiona flan-sza na wał napędowy bo org był na 6 śrub), piasty również z E32 (średnica wew łożysk ta sama + 5mm dystans bo w org wahaczach łożyska są szersze) skrócone półosie do kompletu. Żeby nowe przeguby się zmieściły niestety trzeba było przesunąć mocowanie wahacza o 2cm, podobnie ze sprężyną... Do belki wspawane zostały również fasolki do regulacji geometrii tylnego zawieszenia, Kilka fotek poglądowych kiepskiej jakości... : ![]() ![]() ![]() W samochodzie zostało jeszcze parę rzeczy do dopieszczenie, żeby można było zacząć stroić na nowym rozrządzie. W planach jest wypad na zawody na Bemowie więc trzeba się sprężać, więc raczej na razie estetycznie musi zostać tak jak jest... ![]() ![]() Parę fotek z pod maski: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
pomyslowe,nawet bardzo.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Po małych problemach z głowicą, udało się w końcu wystartować na 1/4 mili w kamieniu, I wykręcić przyzwoity czas zapewniający miejsce w klasie street rwd
![]() http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=LBf5BzQYfMw Podziękowania dla K64 że zamieścił go mojemu rywalowi ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
pieknie opisany...
jak wygląda czas 60ft? -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
pieknie opisany... jak wygląda czas 60ft? Niestety jak na tylny napęd mogło by być lepiej, na 14 przejazdów raz udało się zejść na 2,125. Tu jest rozpiska w klasie street rwd: http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=020613 Trzeba będzie popracować jeszcze nad zawieszeniem, przed zawodami przerabiałem tylną belkę i nie zdążyłem jechać na geometrię (kąty i zbieżność była ustawiona z dokładnością do oka) Sprężyny też przydały by się inne żeby tył bardziej siadał. A co do opisu to jak pozbieram zdjęcia i filmy od znajomych to wrzucę na forum. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Mały update...
W zeszłym sezonie poddał się tłok na 5 cylindrze i trzeba było iść z projektem dalej ![]() - blok M50 2.5 vanos- rozwiercony na 3187 ccm - kute tłoki 87mm M3 US SUPERTECH - kute korbowody PPM - śruby głowicy arp z s54 (11mm) - śruby podpór wału arp - sportowe panewki acl race - itb s54 - piramidki - wał korbowy z M54 3.0 - wałki rozrządu m54 3.0 - podwójny vanos z M54 - zawory i sprężyny z m50 nv - pompa oleju z M54 3.0 (wirnik jest o 60% większy niż m50) - porting głowicy - podstawa oleju 2,5 tds z wyjściem na chłodnice - sprzęgło dwu tarczowe, docisk m57 - intercooler 600x300x100 fmic - chłodnica oleju 25rzędowa fmic - wentylator chłodnicy el. - silnik cofnięty w tył 16cm - i kilka innych rzeczy które przeoczyłem... Zdjęcie tłocza od którego się zaczeło... ![]() nowe graty ![]() ![]() ![]() ![]() lekki porting... ![]() Silnik świerzo po montarzu: ![]() ![]() Nowy wydech: ![]() Na razie pod maską wygląda mniej więcej tak i jeszcze trochę jest do zrobienia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeszcze do zrobienia zostały węże paliwowe z regulatorem, podłączenie chłodnicy oleju i podstawki, kolektor ssący, wiązka elektryczna, poskładać wnętrze i masa innych pierdół... |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Fri, 31 August 2012 Skąd: Lidzbark Warmiński ![]() |
Świetnie, BRAWWOOO
![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest moc
![]() ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:36 |