![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Tak ogólnie to mam dyslekcje ![]() Chyba nie, bo nawet nie wiesz jak to się poprawnie pisze - dysleksja. Poprostu Ci się nie chce, ale próbuj bo ciężko sie to czyta. Fajny projekt, życzę powodzenia. Trzymam kciuki za dobry czas. -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Trakcji i bezawaryjnosci zycze!
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
panowie gość nie jest polonistą tylko tunerem ;]
respekt, kolektor robi wrażenie, wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
panowie gość nie jest polonistą tylko tunerem ;] To znaczy, że każdy tuner może być niemal analfabetą? Wolę oddać auto do kogoś wykształconego, niż do kogoś, kto nie potrafi jednego zdania napisać poprawnie... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ? Tu masz rozpisane wszystkie wałki: http://ifuckindrift.com/entry.php?10-m50-m...2-m54-Cam-Specs |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 17 January 2012 ![]() |
wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ? Ssący 240/9.7 Wydechowy 240/9 Mam podobne plany co do swojego e36 więc trzymam kciuki za projekt ![]() -------------------- E46 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Na czym polegała przeróbka wałka z m54,jeśli nie tajemnica?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
rozumiem ze te walki to to samo co m50b25nv bo takie mam u siebie .obecnie krece na 6500 bezpiecznie ale mialem zamiar na 7tys tylko nie wiem czy do konca to bezpieczne u mnie seryjny m50nv na przekladke 1mm nie rozumisz, walki sie zmienia dlatego zeby auto bylo mocniejsze na gorze, bo teraz niby masz doladowanie i myslisz sobie o jak zapierdziela a tak naprawde jest inaczej. jak m50nv i glowica tez to na podwojnych springach, bezpiecznie napewno. poprostu zmienil karol walki na ostrzejsze, ukradl z silnika m50b25nv i 3.0 m54 .i teraz auto na gorze jest mocniejsze , dol nas nie obchodzi na 1/4 mili. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
nie rozumisz, walki sie zmienia dlatego zeby auto bylo mocniejsze na gorze, bo teraz niby masz doladowanie i myslisz sobie o jak zapierdziela a tak naprawde jest inaczej. jak m50nv i glowica tez to na podwojnych springach, bezpiecznie napewno. poprostu zmienil karol walki na ostrzejsze, ukradl z silnika m50b25nv i 3.0 m54 .i teraz auto na gorze jest mocniejsze , dol nas nie obchodzi na 1/4 mili. Kamilu rozumiem:D pytam tylko czy to co ma teraz u siebie jest to samo co u mnie bo mam ori m50b25nv a tu glowica byla z m50b28v rozumiem ze bez problemu moge krecic na swoich walkach do 7 tys:D jezeli reszta na to pozwoli:D |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Na czym polegała przeróbka wałka z m54,jeśli nie tajemnica? Przede wszystkim to był grubszy i trzeba było troszkę pod frezować łoże (średnica panewek ta sama) no i zębatka nastawcza wałka jest dłuższa i vanos się w połowie wysuwu zawieszał, trzeba było wykręcić z wałków zębatki i zamienić (oczywiście miały inne gwinty i trzeba było przerabiać) Kamilu rozumiem:D pytam tylko czy to co ma teraz u siebie jest to samo co u mnie bo mam ori m50b25nv a tu glowica byla z m50b28v rozumiem ze bez problemu moge krecic na swoich walkach do 7 tys:D jezeli reszta na to pozwoli:D Mam prawie takie jak twoje tzn ty masz ssący 240/9,7 i wydech 240/9 a ja mam oba na 240/9,7. A co do kręcenia to już musisz sprawdzić przy strojeniu na dawkach paliwa, ostatnio przeglądałem różne wykresy z hamowni z m50 NA i Turbo, na seryjnym kolektorze u wszystkich powyżej 6000-6500 obr. silniki drastycznie tracą moment… Tu masz wykres wolno ssącego M50B2.9 co ma wałki w okolicy 260 stopni i po 6000 moment leci w dół. http://img179.imageshack.us/img179/9115/scan0001ep.jpg. U mnie na starych wałkach i org kolektorze miałem tak samo, a teraz po zmianach silnik do samej odcinki trzymie moc.... |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
A nie chciałeś do tego kolektora od razu większej przepustnicy dowalić, np z v8?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
To moze i ja wtrace swoje dwa grosze . Super ze zobiles wszystko sam ,ale pospawane jest to tragicznie ... fakt , faktem , ze to ma byc szczelne i nie pekac ,a nie ladnie wygladac,ale... W sumie juz Ci troche zazdroszcze bo to nie wyglada , malo tego masz jakies chinskie zamienniki ,a czasy pewnie bedziesz walil nimozliwe
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
przepustnice 70mm? chyba po zewnetrzym obwodzie bo ori jest 63.8? z tego co pamietam.
ja zamowilem taki kolektor i juz jest u mnie na chacie: ![]() przepustnice chce uniwersalna 70mm zaadoptowac bo taka flansza zrobiona jest na froncie kolektora |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
przepustnice 70mm? chyba po zewnetrzym obwodzie bo ori jest 63.8? z tego co pamietam. Średnice rur też podawałem po obwodzie więc w środku mam 66mm, więc 2mm tragedi nie robi. To moze i ja wtrace swoje dwa grosze . Super ze zobiles wszystko sam ,ale pospawane jest to tragicznie ... fakt , faktem , ze to ma byc szczelne i nie pekac ,a nie ladnie wygladac,ale... W sumie juz Ci troche zazdroszcze bo to nie wyglada , malo tego masz jakies chinskie zamienniki ,a czasy pewnie bedziesz walil nimozliwe ![]() Jeśli chodzi o spawy to specjalnie do spawania rur w samochodzie kupiłem tiga i na czymś się trzeba było nauczyć...., a zamienniki może i chińskie ale sprawdzone ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Kolektor ssący w projekcie może nie jest najpiękniejszy ale robi co trzeba.
Napełnianie kolektora przez szczelinę a rury ssące wchodzące w puszkę zbiorczą są wyoblone w trąbkę. Kolektor ma kanały kalibrowane z kanałami w głowicy, i nie ma żadnych uskoków, naprawdę masa roboty z nim była. Co do przepustnicy to ja u siebie jeżdżę na takiej samej i samochód się jakoś odpycha. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
masz ori przepustnice z m50b25? tak czyli 63.8mm
tutaj ciekawy artykul http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1721685 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
masz ori przepustnice z m50b25? tak czyli 63.8mm tutaj ciekawy artykul http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1721685 w kolektorze jest na tyle zapasu tlenu ze wieksza przepustnica duzo nie zmieni. u mnie jest jeszce mniejsza ![]() artyk. raczej bardziej o N/A a to calkiem inna bajka. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
A co do tlokow to moje ori wytrzymywaly na 1.2-1.3 bara. A co do topienie sie i pekania to tak, przetestowalem , ale tylko gdy jest za goraco
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Korzystając z okazji wraz z kolegą wybrałem się wczoraj na hamownie... Przy doładowaniu 1.2 bara wyszło nam niecałe 580 Nm i 466 km. Tak to mniej więcej wygląda:
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:34 |