Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30 M50 3.2L 2 x vanos turbo, 1bar 600km 670nm
raku
post Wed, 05 Sep 2012 - 07:54
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





CYTAT(Master86 @ Wed, 05 Sep 2012 - 06:27) *
Tak ogólnie to mam dyslekcje tongue.gif


Chyba nie, bo nawet nie wiesz jak to się poprawnie pisze - dysleksja.

Poprostu Ci się nie chce, ale próbuj bo ciężko sie to czyta.


Fajny projekt, życzę powodzenia. Trzymam kciuki za dobry czas.


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 05 Sep 2012 - 07:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hortex51
post Wed, 05 Sep 2012 - 09:08
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Trakcji i bezawaryjnosci zycze! happy.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Wed, 05 Sep 2012 - 11:30
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





panowie gość nie jest polonistą tylko tunerem ;]

respekt, kolektor robi wrażenie,

wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 05 Sep 2012 - 11:35
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Grand_ @ Wed, 05 Sep 2012 - 11:30) *
panowie gość nie jest polonistą tylko tunerem ;]


To znaczy, że każdy tuner może być niemal analfabetą?
Wolę oddać auto do kogoś wykształconego, niż do kogoś, kto nie potrafi jednego zdania napisać poprawnie...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Wed, 05 Sep 2012 - 15:05
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Grand_ @ Wed, 05 Sep 2012 - 11:30) *
wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ?


Tu masz rozpisane wszystkie wałki:
http://ifuckindrift.com/entry.php?10-m50-m...2-m54-Cam-Specs

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adddam
post Wed, 05 Sep 2012 - 15:06
Post #26


User
Dołączył: Tue, 17 January 2012





CYTAT(Grand_ @ Wed, 05 Sep 2012 - 11:30) *
wiesz może jakie parametry mają oba wałki z m50b25nv ?

Ssący 240/9.7
Wydechowy 240/9


Mam podobne plany co do swojego e36 więc trzymam kciuki za projekt smile.gif


--------------------
E46 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 05 Sep 2012 - 16:12
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Na czym polegała przeróbka wałka z m54,jeśli nie tajemnica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 05 Sep 2012 - 16:30
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(tdserek @ Tue, 04 Sep 2012 - 21:43) *
rozumiem ze te walki to to samo co m50b25nv bo takie mam u siebie .obecnie krece na 6500 bezpiecznie ale mialem zamiar na 7tys tylko nie wiem czy do konca to bezpieczne u mnie seryjny m50nv na przekladke 1mm

nie rozumisz, walki sie zmienia dlatego zeby auto bylo mocniejsze na gorze, bo teraz niby masz doladowanie i myslisz sobie o jak zapierdziela a tak naprawde jest inaczej.


jak m50nv i glowica tez to na podwojnych springach, bezpiecznie napewno.

poprostu zmienil karol walki na ostrzejsze, ukradl z silnika m50b25nv i 3.0 m54 .i teraz auto na gorze jest mocniejsze , dol nas nie obchodzi na 1/4 mili.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Wed, 05 Sep 2012 - 17:41
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





CYTAT(k64 @ Wed, 05 Sep 2012 - 16:30) *
nie rozumisz, walki sie zmienia dlatego zeby auto bylo mocniejsze na gorze, bo teraz niby masz doladowanie i myslisz sobie o jak zapierdziela a tak naprawde jest inaczej.


jak m50nv i glowica tez to na podwojnych springach, bezpiecznie napewno.

poprostu zmienil karol walki na ostrzejsze, ukradl z silnika m50b25nv i 3.0 m54 .i teraz auto na gorze jest mocniejsze , dol nas nie obchodzi na 1/4 mili.

Kamilu rozumiem:D pytam tylko czy to co ma teraz u siebie jest to samo co u mnie bo mam ori m50b25nv a tu glowica byla z m50b28v
rozumiem ze bez problemu moge krecic na swoich walkach do 7 tys:D jezeli reszta na to pozwoli:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Wed, 05 Sep 2012 - 20:22
Post #30


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(m52owner @ Wed, 05 Sep 2012 - 16:12) *
Na czym polegała przeróbka wałka z m54,jeśli nie tajemnica?


Przede wszystkim to był grubszy i trzeba było troszkę pod frezować łoże (średnica panewek ta sama) no i zębatka nastawcza wałka jest dłuższa i vanos się w połowie wysuwu zawieszał, trzeba było wykręcić z wałków zębatki i zamienić (oczywiście miały inne gwinty i trzeba było przerabiać)

CYTAT(tdserek @ Wed, 05 Sep 2012 - 17:41) *
Kamilu rozumiem:D pytam tylko czy to co ma teraz u siebie jest to samo co u mnie bo mam ori m50b25nv a tu glowica byla z m50b28v
rozumiem ze bez problemu moge krecic na swoich walkach do 7 tys:D jezeli reszta na to pozwoli:D


Mam prawie takie jak twoje tzn ty masz ssący 240/9,7 i wydech 240/9 a ja mam oba na 240/9,7. A co do kręcenia to już musisz sprawdzić przy strojeniu na dawkach paliwa, ostatnio przeglądałem różne wykresy z hamowni z m50 NA i Turbo, na seryjnym kolektorze u wszystkich powyżej 6000-6500 obr. silniki drastycznie tracą moment… Tu masz wykres wolno ssącego M50B2.9 co ma wałki w okolicy 260 stopni i po 6000 moment leci w dół.
http://img179.imageshack.us/img179/9115/scan0001ep.jpg.
U mnie na starych wałkach i org kolektorze miałem tak samo, a teraz po zmianach silnik do samej odcinki trzymie moc....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 06 Sep 2012 - 08:50
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





A nie chciałeś do tego kolektora od razu większej przepustnicy dowalić, np z v8?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 06 Sep 2012 - 15:07
Post #32


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Rafciu @ Thu, 06 Sep 2012 - 08:50) *
A nie chciałeś do tego kolektora od razu większej przepustnicy dowalić, np z v8?


Narazie cały dolot mam 70mm czyli tyle co przepustnica, myśle że narazie wystarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 06 Sep 2012 - 15:52
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





To moze i ja wtrace swoje dwa grosze . Super ze zobiles wszystko sam ,ale pospawane jest to tragicznie ... fakt , faktem , ze to ma byc szczelne i nie pekac ,a nie ladnie wygladac,ale... W sumie juz Ci troche zazdroszcze bo to nie wyglada , malo tego masz jakies chinskie zamienniki ,a czasy pewnie bedziesz walil nimozliwe tongue.gif Inni pakuja majate w silniki i podzespoly i dlugo sie tym nie moga niestety nacieszyc :/


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 06 Sep 2012 - 18:34
Post #34


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





przepustnice 70mm? chyba po zewnetrzym obwodzie bo ori jest 63.8? z tego co pamietam.

ja zamowilem taki kolektor i juz jest u mnie na chacie:

przepustnice chce uniwersalna 70mm zaadoptowac bo taka flansza zrobiona jest na froncie kolektora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 06 Sep 2012 - 18:47
Post #35


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(tdserek @ Thu, 06 Sep 2012 - 18:34) *
przepustnice 70mm? chyba po zewnetrzym obwodzie bo ori jest 63.8? z tego co pamietam.

Średnice rur też podawałem po obwodzie więc w środku mam 66mm, więc 2mm tragedi nie robi.

CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 06 Sep 2012 - 15:52) *
To moze i ja wtrace swoje dwa grosze . Super ze zobiles wszystko sam ,ale pospawane jest to tragicznie ... fakt , faktem , ze to ma byc szczelne i nie pekac ,a nie ladnie wygladac,ale... W sumie juz Ci troche zazdroszcze bo to nie wyglada , malo tego masz jakies chinskie zamienniki ,a czasy pewnie bedziesz walil nimozliwe tongue.gif Inni pakuja majate w silniki i podzespoly i dlugo sie tym nie moga niestety nacieszyc :/

Jeśli chodzi o spawy to specjalnie do spawania rur w samochodzie kupiłem tiga i na czymś się trzeba było nauczyć...., a zamienniki może i chińskie ale sprawdzone tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Thu, 06 Sep 2012 - 18:54
Post #36


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Kolektor ssący w projekcie może nie jest najpiękniejszy ale robi co trzeba.
Napełnianie kolektora przez szczelinę a rury ssące wchodzące w puszkę zbiorczą są wyoblone w trąbkę.
Kolektor ma kanały kalibrowane z kanałami w głowicy, i nie ma żadnych uskoków, naprawdę masa roboty z nim była.
Co do przepustnicy to ja u siebie jeżdżę na takiej samej i samochód się jakoś odpycha.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 06 Sep 2012 - 18:59
Post #37


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





masz ori przepustnice z m50b25? tak czyli 63.8mm
tutaj ciekawy artykul
http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1721685
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 06 Sep 2012 - 19:27
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(tdserek @ Thu, 06 Sep 2012 - 18:59) *
masz ori przepustnice z m50b25? tak czyli 63.8mm
tutaj ciekawy artykul
http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1721685





w kolektorze jest na tyle zapasu tlenu ze wieksza przepustnica duzo nie zmieni.


u mnie jest jeszce mniejsza tongue.gif

artyk. raczej bardziej o N/A a to calkiem inna bajka.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 06 Sep 2012 - 21:03
Post #39


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





A co do tlokow to moje ori wytrzymywaly na 1.2-1.3 bara. A co do topienie sie i pekania to tak, przetestowalem , ale tylko gdy jest za goraco biggrin.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Wed, 03 Oct 2012 - 15:10
Post #40


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





Korzystając z okazji wraz z kolegą wybrałem się wczoraj na hamownie... Przy doładowaniu 1.2 bara wyszło nam niecałe 580 Nm i 466 km. Tak to mniej więcej wygląda:




Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:34