![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Niuedoważenia 10g to strasznie dużo. i z takimi korbami kręcić do 8000 rpm???? wązyłem kroby z tdi z dwóch różnych silników i były różnice rzędu 2-5 gram U mnie na tłokach są różne symbole jak się dowiadywałem oznaczają ich wagę. Z tego co piszesz wynikałoby, że należy dążyć aby wszystkie korby miały identyczną wagę. A jak wygląda sprawa z tłokami? Czy wskazane jest żeby różniły się wagą? Odkryłem co zabiło silnik ale nadal szukam odpowiedzi dlaczego tak się stało i zastanawiam się czy przy poprzednim remoncie nie zostały pomylone tłoki, korby, stopy korb. Planuję je zważć ale chcę się upewnić jaki jest ideał. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
Najpierw bym na Twoim miejscu zmierzył wał
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Ideal jest kiedy kazda korba ma taka sama wage, to samo dotyczy tlokow. Nie wiem kto napisal o niedowazeniu 10g, to chyba nie bylo o kutych?
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
Panowie, po co nakręcać dyskusję, wszyscy którzy dłubią te silniki zaczynają od wymiany korb ze śrubami na kute i nie ma problemów.
Tłoki daja sobie radę. Kształt śladu na bloku nie do końca wygląda tylko na ten ząbek, może śruba była kilkukrotnie dokręcana i była wyciągnięta, tam jest ciasno przy bloku ale nie aż tak żeby luz na panewce spowodował takie dobicie na bloku. Polerowanie powierzchni korbowodu nie wpłynie na strukturę materiału i jeśli ma pojawić się jakieś wypaczenie to się pojawi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 13:54 |