Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Porting turbiny + większy wirnik części zimnej, Garett TD04L - 14T. Volvo v40 T4
kakao
post Sun, 02 Sep 2012 - 15:11
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(szeniman @ Sun, 02 Sep 2012 - 12:04) *
to jest jedna z opcji druga , to to ze moze fabryczny plastikowy nie dawac rady (puszczać)

Dokładnie, u mnie seryjny DV powyżej 1 bara jest niezalecany. Dlatego go wyrzuciłem i dałem BOV-a. Udało mi się dmuchać ok. 1.7 bara przy twardszej sprężynie w akturatorze i mi się map sensor w ecumasterze skończył a w oczekiwaniu na większy motor umarł...


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Sep 2012 - 15:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Sun, 02 Sep 2012 - 15:48
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





wkladaj duzy wirnik , i ogień cool.gif

możesz tez zwiekszyc wydajnosc turbiny zakladając wieksze żeliwo wydechowe .


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 14:00