Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> skoda fabia 1.9 TDI.co jeszcze oprocz chipa?
danielpoz
post Wed, 15 Jan 2003 - 15:50
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 10 November 2002
Skąd: poznań





placi sie od mocy i wlasnie niektore modele sa dopasowywane moca do ich warunkow np.BMW518(E34) byl tego przykladem


--------------------
SKODA OCTAVIA L&K

"przedni naped dla pedalow"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 Jan 2003 - 15:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Uki
post Wed, 15 Jan 2003 - 15:58
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 October 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("RUfi":1dmv01uk)
Jesli chodzi o róznicę między 130 TDI i 150 TDi to poza programem kompa, który nimi struje to silniki te są praktycznie te same, podobno ten pierwszy trochę oslabione zewzgędu na podatki, które sie płaci w niemczech od mocy i w rzeczywistości, po module przyrosty mocy sięznacznie nie róznia a chipem można osiągnąc to samo, jak sie mylę to poprawcie, ale tak mi sie wydaje



Rufi a czym sie roznia te silniki od 100 pd ??


--------------------
Uki
Fabian 1.2 12V
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdiracing.pl"><a href="http://www.tdiracing.pl" target="_blank">http://www.tdiracing.pl</a></a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdi-tuning.pl"><a href="http://www.tdi-tuning.pl" target="_blank">http://www.tdi-tuning.pl</a></a><!-- w -->


"... to nie jest to Lupo na które czekamy..." Lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Wed, 15 Jan 2003 - 16:54
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





CYTAT("RUfi":3kofsf4e)
Jesli chodzi o róznicę między 130 TDI i 150 TDi to poza programem kompa, który nimi struje to silniki te są praktycznie te same, podobno ten pierwszy trochę oslabione zewzgędu na podatki, które sie płaci w niemczech od mocy i w rzeczywistości, po module przyrosty mocy sięznacznie nie róznia a chipem można osiągnąc to samo, jak sie mylę to poprawcie, ale tak mi sie wydaje


Różnią się wałem i ( chyba) blokiem.O ile chropowatość żeliwa nie ma zbyt dużego wpływu na pracę silnika to wał korbowy już ma (dokładnie chodzi o wytrzymałość)


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wolff
post Wed, 15 Jan 2003 - 17:34
Post #24


Super User
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Targówek/Diagtronik Janki





CYTAT("Piotrus":3cdsd7pr)
CYTAT("RUfi":3cdsd7pr)
Jesli chodzi o róznicę między 130 TDI i 150 TDi to poza programem kompa, który nimi struje to silniki te są praktycznie te same, podobno ten pierwszy trochę oslabione zewzgędu na podatki, które sie płaci w niemczech od mocy i w rzeczywistości, po module przyrosty mocy sięznacznie nie róznia a chipem można osiągnąc to samo, jak sie mylę to poprawcie, ale tak mi sie wydaje


Różnią się wałem i ( chyba) blokiem.O ile chropowatość żeliwa nie ma zbyt dużego wpływu na pracę silnika to wał korbowy już ma (dokładnie chodzi o wytrzymałość)

nie różnią się wałem na tyle żeby to miało znaczenie.
Na forum.tuning.info.pl kiedyś napisałem porównanie miedzy 130 a 150
zreszt ktos kiedys na tym forum to wkleil. Jak poszukasz napewno znajdziesz


--------------------
Wolffwagen - jedyna na swiecie 1999 Octavia PDI (180M by diagtronik)
Subaru Impreza GT 2,5T u Czopera 400KM+ <!-- s:) --><!-- s:) -->

(Diagtronik Pickup Power)
12.09 ET i 12.32 ET+RT (Bemowo)
12.45 ET i 13.00 ET+RT (Poznan)
12.51 ET i 13.06 ET+RT (Seat-racing)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielpoz
post Wed, 15 Jan 2003 - 19:20
Post #25


Super User
Dołączył: Sun, 10 November 2002
Skąd: poznań





tak tak Wolff przepisal wtedy chyba polowe ETKI


--------------------
SKODA OCTAVIA L&K

"przedni naped dla pedalow"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uki
post Wed, 15 Jan 2003 - 19:29
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 October 2002
Skąd: Wawa





No a czym sie roznią te silniki od 1,9 100 PD??


--------------------
Uki
Fabian 1.2 12V
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdiracing.pl"><a href="http://www.tdiracing.pl" target="_blank">http://www.tdiracing.pl</a></a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdi-tuning.pl"><a href="http://www.tdi-tuning.pl" target="_blank">http://www.tdi-tuning.pl</a></a><!-- w -->


"... to nie jest to Lupo na które czekamy..." Lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Wed, 15 Jan 2003 - 19:43
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





CYTAT("wolff":70fxi8if)
CYTAT("Piotrus":70fxi8if)
CYTAT("RUfi":70fxi8if)
Jesli chodzi o róznicę między 130 TDI i 150 TDi to poza programem kompa, który nimi struje to silniki te są praktycznie te same, podobno ten pierwszy trochę oslabione zewzgędu na podatki, które sie płaci w niemczech od mocy i w rzeczywistości, po module przyrosty mocy sięznacznie nie róznia a chipem można osiągnąc to samo, jak sie mylę to poprawcie, ale tak mi sie wydaje


Różnią się wałem i ( chyba) blokiem.O ile chropowatość żeliwa nie ma zbyt dużego wpływu na pracę silnika to wał korbowy już ma (dokładnie chodzi o wytrzymałość)

nie różnią się wałem na tyle żeby to miało znaczenie.
Na forum.tuning.info.pl kiedyś napisałem porównanie miedzy 130 a 150
zreszt ktos kiedys na tym forum to wkleil. Jak poszukasz napewno znajdziesz

Wiem, wymiary wału są takie same, różni się tylko materiał z którego jest wykonany (w 150 jest chyba ze stali chromo-molibdenowej, w 130 z perlitycznej).O ile nie ma to bezpośredniego wpływu na power, to jednak gdy będziesz chciał wyciśnąć co się da z silnika to wolałbym mieć mocniejszą wersję


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Thu, 16 Jan 2003 - 10:18
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT("oziatko":33ant2jo)
hm no to gdzie na terenie szczecina albo zachodniopomorksiego moge znalesc zaklad ktory mnie z chip'uje?

Moim zdaniem założenie chipa to nie jest to samo co kupno papierosów, które kupuje się w najbliższym kiosku. Po coś takiego warto przejechać nawet pół Polski i pojechać do sprawdzonego zakładu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wolff
post Thu, 16 Jan 2003 - 10:28
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Targówek/Diagtronik Janki





CYTAT("Piotrus":22w3i2yw)
Wiem, wymiary wału są takie same, różni się tylko materiał z którego jest wykonany (w 150 jest chyba ze stali chromo-molibdenowej, w 130 z perlitycznej).O ile nie ma to bezpośredniego wpływu na power, to jednak gdy będziesz chciał wyciśnąć co się da z silnika to wolałbym mieć mocniejszą wersję

Jak mi turbina strzeliła - to mi się silnik zatrzymał na własnym oleju który wciągnął kolektorem dolotowym. Na 3 cylindrze Tłok trafił w olej tak że aż się zgiął korboród. Wał przyjął to bez jęknięcia (sprawdzałem, nie wiem jak się to odbije na długości jego życia, ale wyważenia nie stracił - tym bardziej się nie zniekształcił). Z tego wnioskuję że przy normalnej eksploatacji nie ma to najmniejszego znaczenia. Dopóki siły nie są takie żeby korby giąć (a to normalnie nie występuje), wał nie powinien strzelić - bo nie strzelił jak było naprawdę nie wesoło.


--------------------
Wolffwagen - jedyna na swiecie 1999 Octavia PDI (180M by diagtronik)
Subaru Impreza GT 2,5T u Czopera 400KM+ <!-- s:) --><!-- s:) -->

(Diagtronik Pickup Power)
12.09 ET i 12.32 ET+RT (Bemowo)
12.45 ET i 13.00 ET+RT (Poznan)
12.51 ET i 13.06 ET+RT (Seat-racing)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oziatko
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:33
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Szczecin





CYTAT("Jacek1":zfvjo1v0)
CYTAT("oziatko":zfvjo1v0)
hm no to gdzie na terenie szczecina albo zachodniopomorksiego moge znalesc zaklad ktory mnie z chip'uje?

Moim zdaniem założenie chipa to nie jest to samo co kupno papierosów, które kupuje się w najbliższym kiosku. Po coś takiego warto przejechać nawet pół Polski i pojechać do sprawdzonego zakładu.


zdaje sobie z tego sprawe dlatego jesli cos jestem przygotowany by jechac gdzies w polske i to zrobic...jest przyjemnosc ktorej nie chce robic w garazu.niom.


--------------------
byle dalej do przodu i nie rozbic samochodu
patrz ten koles w sejczencie, smieje sie, padnie na pierwszym zakrecie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:06