![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co do gazników przed turbo to obczajcie poniżze zdjecie. Jest to turbo z współczesnego silnika wyścigowego z serii CHamp Car czyli doładowany V8 zasilany metanolem. dodatkowe 4 wtryski zamontowane na turbo w celu polepszenia wymieszania z powietrzem zasilane 8 bar. Dodatkowo silnik oprócz 8 ITB ma 9 przepustnice na wlocie do plenum która jest częścią systemu ABC czyli Automatic Boost COntrol i odpowiada za dokładne sterowanie doładowaniem a dokładniej maxymalne ograniczenie piku przeładowania jednocześnie cały czas zachowując wysoką prędkość wirnika turbiny w celu ograniczenia laga. A bynajmniej nie ładują tam 5 bar tylko znacznie mniej bo silnik ma 2.65 l i ok 750 HP przy 12tys wiec doładowanie wynosi zaledwie ok 1.5 bara. Właściciel auta pokreśla znacznie mniejszy lag, lepszy spool niż w poprzedniej wersji silnka nie mającego ABC. Czyli coś to jednak może dać nawet przy niskich doładowaniach.
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
Witam,
Zbudowałem taki układ. Namiętnie wysysa olej z turbo (turbosprężarka na kulkach, nowa). Jaki zawór najskuteczniej wykorzystać jako bypass omijający turbo, kiedy w układzie jest podciśnienie? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Fri, 05 December 2008 Skąd: DW ![]() |
Witam,
co dy wysyania oleju to polecam poczytac to to: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic...3928882#3928882 a jako zawór to chyba zwykły DV styknie, np z vag 1.8T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 12:19 |