![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 December 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Kapitalny projekt!
Wielkie chapeau bas! O dziwo ten silnik jakoś wybitnie pasuje do klimatu poloneza. Szkoda, że nie zdecydowałeś się na felgi a'la mangels i ... drzwi od poloneza trucka ![]() ![]() Napisz - jak zrobione są przednie lampy? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Nigdy nie podobały mi się te kanciaki... Polonez to dla mnie porażka - brzydki z natury i nie ma "tego czegoś..."
Ale twoim to możesz mnie spokojnie na wesele wieść i będę z tego dumny! Gratuluję wyczucia stylu, ogromu włożonej pracy i ambicji. Projekt robi ogromne wrażenie. P.S. Zdjęcia też pierwsza klasa, widać że lubisz sobie "pocykać". -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
Projekt zajebisty!
Polonez vr6 w tej budzie miażdży wszystko ![]() Kiedy tam wjedzie jakieś wiadro, czyt. turbo ![]() ** jak pisał święty przeraża mnie tylko w nim spawanie wahaczy oraz innych śrubek... qrka wahacz pracuje a spaw się podda wcześniej czy później ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
a czemu w lotusach na unballach jeszcze nie poodpadały koła?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Ja wiem że to forum nie o stylingu, ale z całym szacunkiem dla mechanicznej strony tego projektu, wyglądem po prostu zniszczył mi konstruncję.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
** jak pisał święty przeraża mnie tylko w nim spawanie wahaczy oraz innych śrubek... qrka wahacz pracuje a spaw się podda wcześniej czy później ![]() Widziałem gorszą druciarnię: odlewana zwrotnica w BMW, cholernie gruba - co 2'gi drifter przespawuje obsadzenie wąsa od drążka kierowniczego i to na mega twardym zawieszeniu z poliuretanami lub nawet na aluminium, z oponami na niskim profilu i mega ostrym skręcie że mało koła nie urwie... Ludzie mocowania jarzm zacisków hamulcowych spawają (tam to jest dopiero siła przy hamowaniu)... i trzyma! Po za tym twój wahacz to blaszak i w prawidłowy przetop spawów nie wątpię. Więcej wiary panowie. I kolejna sprawa: spaw się nigdy nie poddaje, tylko przegrzany materiał w jego okolicy ![]() Dam sobie rękę urwać i nią postraszyć że Twoje wahacze wytrzymają dłużej niż buda. Zwrotnica BMW: ![]() ![]() -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
8me zdjecie od konca pierwszego posta
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Fri, 13 November 2009 ![]() |
Wizualnie jeden z najlepszych Poldonów jakie widziałem.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
urwało mi jaja.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Petarda wchu...
![]() ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
wow...
![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Mon, 09 April 2012 ![]() |
Auto kiedyś już widziałem w internecie ale tylko na samych zdjęciach i bez danych technicznych. Fajnie, że zdecydowałeś się opisać przebieg projektu i dodać do tego fotorelacje. Z mojej strony ogromne gratulacje za innowacyjność i pomysł w którym połączyłeś dwa klasyki poloneza i VR-e.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Pamiętam tego Borka z ulic Gliwic i już wtedy miał swój klimat - poruszając się wśród potoku nowych aut wyglądał jak oderwany od rzeczywistości. Do Gliwic już nie wróci?
Dopisuję się do listy chętnych na obejrzenie jakiegoś filmu z tym autem. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 October 2011 Skąd: 3city ![]() |
widziałem opis na mk2vr6.com i czekałem kiedy się tu pojawi,
Poldek jest super aż sobie fote na której idzie bokiem na tło pulpitu ustawiłem ![]() Gratulacje !!! ps. fajnie że ludzie coraz częściej na bazę swych projektów wybierają rodzime konstrukcje, których na drogach jest niestety coraz mniej ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Marzenie
![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Kapitalny projekt! Wielkie chapeau bas! O dziwo ten silnik jakoś wybitnie pasuje do klimatu poloneza. Szkoda, że nie zdecydowałeś się na felgi a'la mangels i ... drzwi od poloneza trucka ![]() ![]() Napisz - jak zrobione są przednie lampy? Na tym foto jest Polonez Coupe i felgi ATS Classic w gwoli ścisłości, kilka coupe jeszcze się uchowało i jeden al'a coupe gdzieś się od kilku lat składa. Subiektywnie taki Polonez robi na mnie większe wrażenie niż 1xxx konny GTR ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 October 2008 ![]() |
Dziekuje wszystkim za miłe słowa :-)
@ Qulek - czeka u mnie zestawik zacisków od Alfy 156 i tarcz 284mm od Lancii Delty, niestety aby to zamontować potrzebne są rzadkie płyty mocowania zacisku od Poloneza Truck na Lucasie. Wstyd przyznać że narazie w celu przejechania się poprostu wyjechałem na fabrycznych hamulcach ![]() @ Swiety93 - Wał jest pospawany z kilku cześci. Kawałek jest Volvo, kawałek Poloneza, teleskopująca końcówka od Forda, i krzyżaki od BMW. Blaszana pokrywę w podłodze ruszyłem do tyłu jakieś 2cm, i po przerobieniu tego "stelarzyka" na skrzyni lewarek wychodzi w fabrycznym miejscu. Zależało mi na tym żeby to zachować bo ten skośny drążek to duża cześc klimatu Poloneza :-) @ 16vg60 - Na samym początku wszystko było poskładane "na pałe" i pochylenie koła było znacznie większe niż zamierzono. Przy robieniu geometrii ustawiłem pochylenie na -2.40 z mała kompensacją po lewej stronie na wage kierowcy. @ Rogalotti - Tak, byłem tam ostatnio u kolegi :-) @ Pan. B - Też myżlałem o moście z Volvo, jednak ten od Poldka nie jest taki zły jak go malują. Mam teorie na ten temat - z fabrycznej uszczelki od nowości leje sie olej, i przeciętny właściciel nigdy tam nie zagląda. Myśle że dlatego wiekszośc się przegrzewa i zaciera. Mój przejechał już pare km i nie wydaje nawet najcichszego dzwieku, a lekko nie ma :-) Apropo zmartwień o spawane wahacze - też sie na początku obawiałem ale oddałem wahacze do zakładu gdzie poddali metal odpowiedniej obróbce żeby na pewno nie pękał i już się to sprawdziło. W pierwszych fazach testów przód siedział jeszcze troszke niżej, i wpadłem kiedyś w wielką wyrwę w asfalcie która wygieła jeden wahacz - nic nie pękło. Z resztą, co jakiś czas tam zaglądam i kontroluję sytuacje, i wszystko wydaje sie być w porządku :-) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
@ Qulek - czeka u mnie zestawik zacisków od Alfy 156 i tarcz 284mm od Lancii Delty, niestety aby to zamontować potrzebne są rzadkie płyty mocowania zacisku od Poloneza Truck na Lucasie. Wstyd przyznać że narazie w celu przejechania się poprostu wyjechałem na fabrycznych hamulcach ![]() Spoko. Pytałem z ciekawości. Jak się sprawdza seryjny spowalniacz ? ![]() auto jest cudowne -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
on ma lpg?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 18:04 |