Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Corsa A R32 Turbo, Najszybszy Street FWD 2012 w Polsce ET 11:43 ~600HP
Rafalek114
post Sun, 02 Dec 2012 - 23:07
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(koziol1 @ Sun, 02 Dec 2012 - 23:01) *
jednej rzeczy nie rozumiem - gdzies bylo napisane ze przy 3200 jest 1 bar a z wykresu to wcale nie wynika, wyglada jak wykres wolnossaka bardziej niz auta turbo. czy to kwestia progresywnego sterowania doladowaniem czy po prostu to tak wstaje?



Pewnie turbo sporych rozmiarow i chyba chinczyk ,a chinczyk nie wstanie tak jak Garrett


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Dec 2012 - 23:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KamilC20XE
post Sun, 02 Dec 2012 - 23:40
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Pewnie duże turbo i hamownia inercyjna . Dawid idz do dragu . Będziemy walczyć biggrin.gif


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Mon, 03 Dec 2012 - 12:50
Post #83


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





CYTAT(koziol1 @ Sun, 02 Dec 2012 - 23:01) *
jednej rzeczy nie rozumiem - gdzies bylo napisane ze przy 3200 jest 1 bar a z wykresu to wcale nie wynika, wyglada jak wykres wolnossaka bardziej niz auta turbo. czy to kwestia progresywnego sterowania doladowaniem czy po prostu to tak wstaje?


Doładowanie 1b przy 3200 było wcześniej jak był intercooler wodny teraz jest powietrzny i duże o rurowanie i turbo budzi sie troche później nie wiem ile w drogowych warunkach bo nie sprawdzałem, poza tym pomiar był robiony na hamowni inercyjnej która nie umiała od początku obciążyc silnika w taki sposób oby turbo wstało i od początku było stałe doładowanie 1b


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Mon, 28 Jan 2013 - 23:53
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





czy mógł bys sprawdzic logi przy jakich obrotach osiagasz 1bar ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sun, 03 Mar 2013 - 21:01
Post #85


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Przygotowania do sezonu 2013 do Corsy wleciały kute korby i mocniejsze sruby wału i głowicy i będziemy dokładać mocy ile to się jeszcze okaze jak będzie z trakcją itp




Grubsza przekładka



--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 03 Mar 2013 - 22:45
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Wozy braci Lamik winny nosić oznaczenia "The sky is the limit"
Podoba mi się Wasza bezkompromisowość. Śledzę z uwagą fazu rozwoju Waszych wozów.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 04 Mar 2013 - 07:17
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Co to za sroby? I jaki price? Moze byc PW


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 08 Mar 2013 - 22:02
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





sruby nie ''sroby''.pewnie ARP skoro lubricant kolo nich lezy.
Dawid sprawdzales dlugosc lancuszka rozrzadu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sat, 09 Mar 2013 - 08:29
Post #89


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Cały rozrząd jest nowy, w r32 trzeba sprawdzać Łańcuch ponieważ ma mniejsza wytrzymałość niż te stare w vr6 . Tylko lubrykant jest ARP a śruby 12.9 


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 09 Mar 2013 - 15:28
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





z takim momentem od niskich obrotow mialo prawo go rozciagnac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 09 Mar 2013 - 17:36
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(raich @ Sat, 09 Mar 2013 - 15:28) *
z takim momentem od niskich obrotow mialo prawo go rozciagnac.


bo?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 09 Mar 2013 - 19:32
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





inne obciazenia na wale w silniku doladowanym i wolnossacym(taki wychodzi ten silnik z fabryki),ktory napedza rozrzad.
nie spotkales sie nigdy z rozciagnietym lancuchem rozrzadu?
Dawid napisal,ze sa slabsze niz w vr6 12v.
ten wal jest azotowany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 09 Mar 2013 - 20:54
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





ale tak, owszem na wał idzie inny Nm to jest jasne inaczej sie wykręca, ale wał ciągnie łańcuch który to ciągnie pompe olejową, który ciągnie wałki i żeby na łańcuch działała inna siła niż podczas przegazowania na postoju, to na wałki/zawory/pompe musiała by działać jakaś przeciw siła, czyli owe zawory musiałby by sie blokować podczas doładowania, mieszanka dolotowa raczej będzie te zawory chciała otworzyć (ale to spreżyny utrzymują inaczej by to auto niejechało a tak sie niedzieje więc odpada) mieszanka wylotowa mogla by blokowac zawor, ale jakoś też tego niewidze smile.gif
i owszem rozumie że łańcuch może sie wypracować i nietwierdze że może być inaczej, tylko jestem ciekaw jak owa moc ma na to wpływ, co do wału to jest dość twardy ale nieazotowany


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sat, 09 Mar 2013 - 20:57
Post #94


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





hm, według mnie rozrzad przenosi stałe obciązenia niezaleznie czy to doładowany czy wolnossący silnik...

stara vr-ka to pancerna jednostka... a nowszy trzeba poprostu czesciej serwisowac...

gdyby wszystkie silniki były konstukcyjnie wytrzymałe jak silniki mercedesa lat '75-'95 to sewisy byłyby niepotrzebne...


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 09 Mar 2013 - 21:08
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(raich @ Sat, 09 Mar 2013 - 19:32) *
inne obciazenia na wale w silniku doladowanym i wolnossacym(taki wychodzi ten silnik z fabryki),ktory napedza rozrzad.
nie spotkales sie nigdy z rozciagnietym lancuchem rozrzadu?
Dawid napisal,ze sa slabsze niz w vr6 12v.
ten wal jest azotowany?


Piszesz glupoty ziom .... lancuchy rozciagaly sie od dupowatego oleju ,a nie od tego ze motor jest doladowany . I lubia sie rozciagac w serii , poniewaz ludzie wymieniaja olej co 30tys km .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 10 Mar 2013 - 00:41
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





a to czemu lancuch sie naciagal od dupowatego oleju? jaki wplyw moze miec olej na łancuch?

mi sie wydaje ze poprostu inny material , nie jest cienszy jakos? a nie jest ze jak sie rozciagnie troche to tak jak w bmw daje weznaki, i chrumocze i wtedy pora na zmiane? bo z


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sun, 10 Mar 2013 - 08:58
Post #97


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Łańcuch w vr6 12v jest podwójny a w r32 pojedynczy w związku z tym ma dużo mniejsza żywotność. Olej w jakimś stopniu tez ma wpływ na żywotność łańcucha ale najbardziej to przebieg a w tuningowanych silnikach to podwyższone obroty silnika. Ja u siebie miałem łańcuch jeszcze znośny wymieniłem dla świętego spokoju no i łańcuchy tylko z ASO bo zdarzało sie że zmieniki zacierały sie na ogniwach


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 10 Mar 2013 - 10:29
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(k64 @ Sun, 10 Mar 2013 - 00:41) *
a to czemu lancuch sie naciagal od dupowatego oleju? jaki wplyw moze miec olej na łancuch?

mi sie wydaje ze poprostu inny material , nie jest cienszy jakos? a nie jest ze jak sie rozciagnie troche to tak jak w bmw daje weznaki, i chrumocze i wtedy pora na zmiane? bo z


A no widzisz w brew pozora moze , to tak samo jak zapychajace sie pompy olejowe w 20vt od Longlife itp ,itd . Znam R32 w ktorym olej jest wymieniany od nowosci co 10tys km , obecnie ma juz prawie 200tys km i kontrolka silnika jeszcze sie nie zapalila ,a moj parch przy zakupie mial przebieg ok 147tys km i lancuchy sa do wymiany .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sun, 10 Mar 2013 - 11:11
Post #99


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 10 Mar 2013 - 10:29) *
A no widzisz w brew pozora moze , to tak samo jak zapychajace sie pompy olejowe w 20vt od Longlife itp ,itd . Znam R32 w ktorym olej jest wymieniany od nowosci co 10tys km , obecnie ma juz prawie 200tys km i kontrolka silnika jeszcze sie nie zapalila ,a moj parch przy zakupie mial przebieg ok 147tys km i lancuchy sa do wymiany .


Masz racje ostatnio robiliśmy r32 pochodzenie z angli cały silnik miał nagary ze starego oleju który nie był wymieniany, za granica mniej dbają i wymiany oleju niż u nas, tak samo mam golfa 4 2.8 4motion z włoch i tam tez nie było wyminianego oleju filtr pożal sie boże no i silnik od srodka cały z nagaru, tak samo lukasz montował MS3 do v8 m-power silnik z grube pieniądze a tam od środka sam nagar tylko czekać aż to zejdzie do pompy i zatrze silnik  wymiana oleju to podstaw


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apsik
post Sun, 10 Mar 2013 - 14:01
Post #100


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 December 2004
Skąd: just behind you





Wszystko wina "LongLife"
Każdy silnik z którego zdjąłem miskę (w tym roku już 11szt), a był serwisowany w trybie LongLife ma nagar min na 1mm. I zawsze zapchany smok.
Wymiana oleju i filtra co 10tys. to bardzo dobre rozwiązanie.

Dawid na ten sezon lejesz Motul Competition?


--------------------
Pro-Tune
find us on Facebook
www.facebook.com/ProTunePL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 14:58