![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
taka kolego ze w temacie napisane jest gtb2260vk.
to tak jakbysmy pisali o q7 i nagle przeskoczyli na amg, wiadomo ze takie auto jest tylko to akurat zdeka nie na temat. gtb2260vk nie jest i nigdy nie bedzie na kulkach |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Jak już jesteśmy przy gtb2260:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0a74ceb77468b9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2684d42755c227a.html |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
no pieknie. Piramida co maja zrobione te auta ze uzyskały taką moc
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
no pieknie. Piramida co maja zrobione te auta ze uzyskały taką moc To jest moje auto które miało już 4 turbiny założone, najmocniejszy setup który był to 294konie (gtb2260, cooler, bosio race 1287+, sachs performance, dolot airbox itg, wydech przelotowy 2.75cala) i około 305PS/567Nm z wtryskiem metanolu ale niestety silnik już miał swoje zrobione około 170kkm w tym 100kkm po róznych modach i się głowica wysrała w 11 miejscach popękała plus poszedł jeden tłok, z głowicą juz miałem wcześniej przejścia a nadmiar mocy ją dobił do końca. Po wymianie silnika na nowy auto jeździ na setupie 260/500, jest to już mocny setup jak na seryjne chujowe głowice w BKD, mam nadzieję że trochę pojeżdżę aż do momentu ponownych problemów z głowicą ![]() ![]() Tak więc jak by ktos chciał sie pobawić z dużymi mocami w bkd to wtryski czekają na nowego właściciela ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
czyli obecnie masz gtb22 wydech 2,75 seryjne pompki i masz 260KM
fajnie ja mam nowy silnik przebieg 13 tys km z 2010 roku tez chce wsadzc gtb22 i zrobic wydech ciekawe co wyjdzie. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
piramida, a co się z tłokiem stało?
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
piramida, a co się z tłokiem stało? po zdjęciu głowicy okazało się że IV tłok był pęknięty, tak od osi tłoka w jedną stronę, gładzie cylindrów idealne, nie było widać oznak wysokich temperatur i tak na prawdę nie wiadomo od jak dawna ten tłok był pęknięty. Generalnie w bkd tłokami nie ma sie co martwić, głównym problemem jest głowica która w serii już pęka a co dopiero przy 300PS tak więc nawet nie bardzo jest co zrobić z głowicą żeby ją wzmocnić, może by podeszła inna głowica? Reasumując, do tych 250-260PS da się jeździć na co dzień bo na setupie 230PS zrobiłem ponad 50kkm bez zająknięcia. Sesik w swoim BMNie też ma grubo bo zmienił pompki siemensa na boscha i wsadził bosio race, zobaczymy jak u niego będzie się głowica sprawować tym bardziej że sesik może dokoksić jeszcze metanolem i nitro ![]() peter22, kolega sielu w leonie bkd też mocowo podchodzi pod 260PS z tym że przy takiej mocy psuje już zrobić dolot i wymienić sprzęgło na mocniejsze co by moment podnieść tak pod 500niutonów |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
bkd maja fajny potencjal. Nie trzeba portingowac glowicy itd. aby podejsc po 300PS. Tylko te glowice to porazka(pekanie) w serii potrafia pekac a co dopiero po mocnych modach przy podwyzszonym egt.
Co do gtb2260vk nie od dzis wiadomo ze w 1.9tdi starcza na ok 300ps, a w 2.0 na ciut wiecej:) Jeszcze mozna wsadzic hybryde gtb -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Tak jak kolego piszesz, na seryjnym słupku i seryjnej głowicy dochodzi sie pod 300PS ale co z tego jak nie mozna wzmocnić głowicy, już to przerobiłem u siebie i niestety nie ma na to lekarstwa chyba że co jakiś czas wymieniać głowice, do tego dochodzi kwestia wydajnych końcówek wtrysków gdzie też można spodziewać się awarii bo wiadomo że bosio race nie są idealne pod względem trzaskania kilometrów.
Egt u siebie nie przekraczało 820-850stopni przy pełnym obciążeniu na 4,5,6 biegu więc odnośnie temp był jeszcze teoretycznie zapas, teraz na seryjnych pompkach egt podchodzi pod 700stopni ale i tak treba sie postarac co by dobić do takiej temp. Reasumując, jeżeli ktoś chce u siebie zrobić bkd na takie moce to niech przygotuje sobie mały woreczek z dukatami ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
a co powiecie na motor 2.0 tdi 8V i głowice od 1.9 np arlowska? do ilu to mozna wykrecić?
bo u siebie aktualnie mam juz wsadzony 2.0 z passata obrobioną głowice i gtb na pokładzie tylko u mnie jeszcze mam problem z pompkami bo moje alki juz mają nalatane sporo ![]() -------------------- 2012 - swap 2.0tdi 8v 136 ---> okolice 240km
2013 - swap 1.9tdi 130km ---> 230km 2015 - swap 2.0Fsi 200km ---> w budowie (projekt zakonczony crashtestem) 2017 - 2.8 VR6 4motion -----> przebudowa na Vr6 r30T |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie a ile wróżycie gtb2260 w turbo benzynie? Ile ładujecie w takiego 2.0 tdi przy 4800rpm np?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Piramida ja mam A6 2.0 tdi tak jak pisałem wczesniej mam wsadzony nowy silnik z 2010 roku obecnie mam 205 KM i405 Nm na turbinie CAHA i IC od audi A4 B8 3.0 TDI
Jutro ma dojsć do mnie nowy IC od audi 3.0 tdi biturbo (jeszcze bardziej wydajny). teraz troszke kaski trzeba uzbierac i wsadzam GTB + wydeszek i zobaczymy co wyjdzie . |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Ktoś może bliżej określić jaki potencjał ma np 2,0 CAHA ?
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
U nas wyszło 213KM na seryjnym wydechu, u Rogala dawno temu 216KM
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Piramida powiedz mi jeszcze jak jest ze wstawaniem tej turbiny GTB22 ??? od jakich obrotów?? Ja osobiscie smigam wiecej po miescie i nie chce stracić obecnego dołu.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
jak wszystko jest w porządku to na 3 biegu przy 200 jest około 1,5b, na 4-5b około 1,6b, 300-350Nm przy 2000obr mierzone na 3 biegu, na wyższych pewnie więcej.
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Chodziło mi bardziej o 2,0 CAHA + turbina GTB xx, jak dotąd nie czytałem nic na ten temat stąd pytanko
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Piramida powiedz mi jeszcze jak jest ze wstawaniem tej turbiny GTB22 ??? od jakich obrotów?? Ja osobiscie smigam wiecej po miescie i nie chce stracić obecnego dołu. Nie czuć turbo dziury, wiadomo że jak na 3 biegu w okolicach 1500 obrotów walniesz pedałem gazu w podłogę to odczekasz chwilę ale przy normalnej jeżdzie dobrze się jeździ, tak na prawdę to auto zbiera sie od około 2300-2500 obrotów, poniżej 2000 zbiera sie jak seria która miała 320Nm w okolicach 2000 |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Mała aktualizacja: Ibiza 6L, setup:
- Silnik bazowo BPX - Turbo GTB2260VK - wtryski Race 783 - FMIC ori BPX - Wydech 3" - TIP 3" - Głowica po portingu - Większe zawory ssące +1mm, wydechowe +2,5mm ![]() Po korekcie w górnych partiach obr wyszło ostatecznie 276KM / 460Nm, odcinka na 5200obr, do 5000 ponad 270KM mocy, niestety ten wykres się zagubił. Ibi 6L BLT, setup: - Silnik bazowo BLT - FMIC BPX - Pompowtryski oryginalne BA - Turbo GTB2260VK - DP 3", reszta wydechu seryjna 55mm ![]() -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Darek, ibiza na race wyszła zajebiście
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 21:32 |