![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, dzięki GREGOR10 za pomoc w temacie.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
hmmm tak czytam o tym Rezonansie i tez mam od okolo 1900-2500 obr ale wątpie zeby to był dwumas bo raz ze od pocztku to mam dwa mam BTB z kevlarem i wzmocniony docisk... przy 2000rmp mam 350-60nm ale przy 2200 juz 510nm
![]() ![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
AdrainR32 możę u Ciebie i wydech rezonuje, w moim przypadku nie rezonował wydech , bo jak popuścilismy niutona na dole to rezonans nie występował tylko była to dwumasa.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, u mnie tego nie było, po wrzuceniu 11tki, tłokorozdzielacz reni na fali DE143 zaczęło się, jak jeżdżę delikatnie, to nie ma tego rezonansu Miąłem jechać na korektę, ale stwierdziłem, że nie po to pakowałem 11tkę, żeby teraz zmniejszać niuton i jednomas już czeka na montaż, następnie wałek i inne pierdoły.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Można zrobić coś takiego i byś wyjątkowym:)
http://pics.tdiclub.com/showfull.php?photo=100071 Tylko nie ciąć silnika w pół oczywiście... ![]() -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, fajnie, fajnie, myślałem o wrzuceniu CR do VP, ale jak sobie pomyślę, jak często sypią się CR i ile kosztuje naprawa, np. głupich wtrysków, to od razu se dałem spokój.
![]() Zdrowych i Wesołych Świąt wszystkim. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
u mnie tez wibruje najbardziej na 5 biegu tak od 1500obr jak chce przyspieszac, nawet delikatnie wciskajac gaz tez jest odczuwlane, auto ma zalozlona 1mase i troche modow (185km/455nm) ale nie wiem jak zniwelowac te drgania....
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
tomogolf2: redukcją biegu.
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
hehe no tak, ale to nie jest rozwiaznie, pewnie bym musial cos w programie sobie przerobic tylko nie wiem czy katem sie pobawic czy moze dawka.
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, czy na zwykłym kole tomogolf2 też masz te drgania od 1500obr/min, czy było to tylko na dwumasie?
Ja właśnie chcę zmienić na zwykłe koło. CYTAT("tomogolf2") nawet delikatnie wciskajac gaz tez jest odczuwlane u mnie jest takie szarpanie, być może, że coś podobnego jak u ciebie, ale do 1500obr/min. później jest ok. Jednak na 5tce 1500obr/min i but są wibracje, do 2200obr/min, później spokój. jak jadę spokojnie to wibracji od 1500-2200 nie ma.Kiedy zauważyłeś te drgania, szarpania? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
Mam jednomas od poczatku, na wtryskach 216 drgania byly prawie niewyczuwlane ale po zmianie na 300 stały sie udreką
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
to jest temat o GTB
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
CYTAT("tomogolf2") Mam jednomas od poczatku, na wtryskach 216 drgania byly prawie niewyczuwlane ale po zmianie na 300 stały sie udreką Witam, po zmianie wtrysków na 300, czy coś innego masz na myśli? Korekta była? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
sam sobie robie programy i korekty ale wychodzi na to ze do 300 trzeba jeszcze bardziej sie przylozyc w programowaniu map.bawilem sie katem dynamicznym przyspieszanie opuzniaanie nic nie dalo wiec zostaje zmiana map paliwa, bo zauwazylem sie szarpanie wystepuje w przedziale 5-25mg dawki (jadac spokojnie, jak da sie wiecej gazu i przekroczy 25mg to drgan nie ma)wiec albo wartosci paliwa sa za male albo za duze... chyba ze jeszcze cos innego...
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, ja dziś po podpowiedzi Fiodora zmieniłem nastawnik na ori z pompy 10tki pochodzącej z pompy ASV, czyli HDK216. Na początku szarpało chyba jeszcze mocniej, później mniej w pewnym momencie coś szarpnęło i zaświeciła się kontrolka TCS (samochód to ibiza 6k FL). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka się już nie paliła. Przyjechałem do domu zły, co ulicha z tym samochodem. Na vag-u błąd:
17969 Quantity Adjuster (N146) control Dewiatin P1561-35-00 Skasowałem błąd i już się nie pojawił. Samochód postał około godziny. Odpalam ponownie, patrzę na vag-u temperatura paliwa 38,5stopnia, wyjeżdżam z garażu, jadę znów na próbę i o dziwo wszytko ok, żadnych szarpań, w ogóle nic. Kilkukrotne próby z obrotami, jak wcześniej około 1500, nic nie szarpie. Na vagu temperatura cały czas okolice 38,X stopni, bo w baku już rezerwa. Jednak na tym nastawniku samochód zdecydowanie słabiej jedzie, niż na HDK248 i co jeszcze dziwnego zauważyłem, że nie występuje ten rezonans pomiędzy 1500-2200obr/min na 5tym biegu i ostrym depnięciu pedału gazu. (Chyba mniejszy niuton) Jeśli jutro po odpaleniu i przejażdżce będzie ok, to winny jest, albo czujnik temperatury paliwa, albo cały nastawnik. Przepraszam, że nie w temacie, ale może kiedyś komuś się to przydać lub proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
A to nie jest przypadkiem tak że dajesz mniej paliwa , silnikowi lżej, nie szarpie. A że zapalił się błąd n146 to była zła ilość paliwa żeby utrzymać konkretne obroty dla używanej dawki. Komputer ma w sobie zapisane jakieś tam ograniczenia napięcia dla określonych obrotów i wyszło poza dopuszczalne wartości. Tak ja to sobie tłumaczę... To samo jest w przypadku gdy po czyszczeniu nastawnika zapala się kontrolka świec i błąd n146. Bo wychodzi poza dopuszczalne zapisane w mapach wartości. Występuje to po czyszczeniu w niektórych sterownikach.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, tak by to mogło wyglądać jabcok, tylko co teraz zrobić z tym nastawnikiem HDK248, chciałbym go zapodać bo różnią jest spora, na jego korzyść?
|
|
|
![]()
Post
#318
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
dalej o pompach w temacie o gtb...
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, przepraszam, za zaśmiecanie w temacie.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 February 2013 ![]() |
Witam zakupiłem już chwile temu gtb2260vk które zalałem olejem, ostatnio zauważyłem że od strony wydechowej poleciało pare kropel oleju , czyżby turbo było do regeneracji? Dodam że leży już od listopada.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:20 |