Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
tomek 1980
post Fri, 19 Dec 2014 - 22:25
Post #301


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, dzięki GREGOR10 za pomoc w temacie. wink.gif

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Dec 2014 - 22:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
AdrianR32
post Sun, 21 Dec 2014 - 10:11
Post #302


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





hmmm tak czytam o tym Rezonansie i tez mam od okolo 1900-2500 obr ale wątpie zeby to był dwumas bo raz ze od pocztku to mam dwa mam BTB z kevlarem i wzmocniony docisk... przy 2000rmp mam 350-60nm ale przy 2200 juz 510nm biggrin.gif i u mnie to raczej 3' caly wydech w ktoryms miejscu rezonansuje ..bo te same drganie jest bez obciazenia i z obciazeniem biggrin.gif


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 21 Dec 2014 - 13:13
Post #303


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





AdrainR32 możę u Ciebie i wydech rezonuje, w moim przypadku nie rezonował wydech , bo jak popuścilismy niutona na dole to rezonans nie występował tylko była to dwumasa.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 22 Dec 2014 - 18:59
Post #304


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, u mnie tego nie było, po wrzuceniu 11tki, tłokorozdzielacz reni na fali DE143 zaczęło się, jak jeżdżę delikatnie, to nie ma tego rezonansu Miąłem jechać na korektę, ale stwierdziłem, że nie po to pakowałem 11tkę, żeby teraz zmniejszać niuton i jednomas już czeka na montaż, następnie wałek i inne pierdoły. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Wed, 24 Dec 2014 - 08:24
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Można zrobić coś takiego i byś wyjątkowym:)
http://pics.tdiclub.com/showfull.php?photo=100071

Tylko nie ciąć silnika w pół oczywiście... laugh.gif


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 24 Dec 2014 - 14:20
Post #306


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, fajnie, fajnie, myślałem o wrzuceniu CR do VP, ale jak sobie pomyślę, jak często sypią się CR i ile kosztuje naprawa, np. głupich wtrysków, to od razu se dałem spokój. cool.gif
Zdrowych i Wesołych Świąt wszystkim.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomogolf2
post Wed, 31 Dec 2014 - 08:54
Post #307


Rookie
Dołączył: Tue, 07 December 2010





u mnie tez wibruje najbardziej na 5 biegu tak od 1500obr jak chce przyspieszac, nawet delikatnie wciskajac gaz tez jest odczuwlane, auto ma zalozlona 1mase i troche modow (185km/455nm) ale nie wiem jak zniwelowac te drgania....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Wed, 31 Dec 2014 - 08:54
Post #308


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





tomogolf2: redukcją biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomogolf2
post Wed, 31 Dec 2014 - 08:58
Post #309


Rookie
Dołączył: Tue, 07 December 2010





hehe no tak, ale to nie jest rozwiaznie, pewnie bym musial cos w programie sobie przerobic tylko nie wiem czy katem sie pobawic czy moze dawka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 31 Dec 2014 - 14:43
Post #310


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, czy na zwykłym kole tomogolf2 też masz te drgania od 1500obr/min, czy było to tylko na dwumasie?
Ja właśnie chcę zmienić na zwykłe koło.
CYTAT("tomogolf2")
nawet delikatnie wciskajac gaz tez jest odczuwlane
u mnie jest takie szarpanie, być może, że coś podobnego jak u ciebie, ale do 1500obr/min. później jest ok. Jednak na 5tce 1500obr/min i but są wibracje, do 2200obr/min, później spokój. jak jadę spokojnie to wibracji od 1500-2200 nie ma.
Kiedy zauważyłeś te drgania, szarpania?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomogolf2
post Wed, 31 Dec 2014 - 21:42
Post #311


Rookie
Dołączył: Tue, 07 December 2010





Mam jednomas od poczatku, na wtryskach 216 drgania byly prawie niewyczuwlane ale po zmianie na 300 stały sie udreką
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Thu, 01 Jan 2015 - 10:26
Post #312


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





to jest temat o GTB


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 02 Jan 2015 - 10:30
Post #313


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





CYTAT("tomogolf2")
Mam jednomas od poczatku, na wtryskach 216 drgania byly prawie niewyczuwlane ale po zmianie na 300 stały sie udreką

Witam, po zmianie wtrysków na 300, czy coś innego masz na myśli?
Korekta była?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomogolf2
post Sat, 03 Jan 2015 - 12:34
Post #314


Rookie
Dołączył: Tue, 07 December 2010





sam sobie robie programy i korekty ale wychodzi na to ze do 300 trzeba jeszcze bardziej sie przylozyc w programowaniu map.bawilem sie katem dynamicznym przyspieszanie opuzniaanie nic nie dalo wiec zostaje zmiana map paliwa, bo zauwazylem sie szarpanie wystepuje w przedziale 5-25mg dawki (jadac spokojnie, jak da sie wiecej gazu i przekroczy 25mg to drgan nie ma)wiec albo wartosci paliwa sa za male albo za duze... chyba ze jeszcze cos innego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 04 Jan 2015 - 00:07
Post #315


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, ja dziś po podpowiedzi Fiodora zmieniłem nastawnik na ori z pompy 10tki pochodzącej z pompy ASV, czyli HDK216. Na początku szarpało chyba jeszcze mocniej, później mniej w pewnym momencie coś szarpnęło i zaświeciła się kontrolka TCS (samochód to ibiza 6k FL). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka się już nie paliła. Przyjechałem do domu zły, co ulicha z tym samochodem. Na vag-u błąd:

17969 Quantity Adjuster (N146) control Dewiatin
P1561-35-00

Skasowałem błąd i już się nie pojawił.
Samochód postał około godziny. Odpalam ponownie, patrzę na vag-u temperatura paliwa 38,5stopnia, wyjeżdżam z garażu, jadę znów na próbę i o dziwo wszytko ok, żadnych szarpań, w ogóle nic. Kilkukrotne próby z obrotami, jak wcześniej około 1500, nic nie szarpie. Na vagu temperatura cały czas okolice 38,X stopni, bo w baku już rezerwa.
Jednak na tym nastawniku samochód zdecydowanie słabiej jedzie, niż na HDK248 i co jeszcze dziwnego zauważyłem, że nie występuje ten rezonans pomiędzy 1500-2200obr/min na 5tym biegu i ostrym depnięciu pedału gazu. (Chyba mniejszy niuton)
Jeśli jutro po odpaleniu i przejażdżce będzie ok, to winny jest, albo czujnik temperatury paliwa, albo cały nastawnik.

Przepraszam, że nie w temacie, ale może kiedyś komuś się to przydać lub proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sun, 04 Jan 2015 - 00:31
Post #316


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





A to nie jest przypadkiem tak że dajesz mniej paliwa , silnikowi lżej, nie szarpie. A że zapalił się błąd n146 to była zła ilość paliwa żeby utrzymać konkretne obroty dla używanej dawki. Komputer ma w sobie zapisane jakieś tam ograniczenia napięcia dla określonych obrotów i wyszło poza dopuszczalne wartości. Tak ja to sobie tłumaczę... To samo jest w przypadku gdy po czyszczeniu nastawnika zapala się kontrolka świec i błąd n146. Bo wychodzi poza dopuszczalne zapisane w mapach wartości. Występuje to po czyszczeniu w niektórych sterownikach.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 04 Jan 2015 - 13:32
Post #317


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, tak by to mogło wyglądać jabcok, tylko co teraz zrobić z tym nastawnikiem HDK248, chciałbym go zapodać bo różnią jest spora, na jego korzyść?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Sun, 04 Jan 2015 - 14:43
Post #318


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





dalej o pompach w temacie o gtb...


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 06 Jan 2015 - 12:59
Post #319


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, przepraszam, za zaśmiecanie w temacie.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george007
post Thu, 24 Mar 2016 - 15:20
Post #320


Rookie
Dołączył: Wed, 27 February 2013





Witam zakupiłem już chwile temu gtb2260vk które zalałem olejem, ostatnio zauważyłem że od strony wydechowej poleciało pare kropel oleju , czyżby turbo było do regeneracji? Dodam że leży już od listopada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 12:41