Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
siewcu
post Fri, 28 Nov 2014 - 11:34
Post #281


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





jeśli chodzi o efekty mocowe, to tylko Evolution Motor Sport.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 Nov 2014 - 11:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Enten
post Sat, 29 Nov 2014 - 20:28
Post #282


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009
Skąd: Otwock





ja z mazowieckiego też jeździłem do Wrocławia do Jacka.
Moje BKD wypluło 245/500 i zrobiłem już na tym ~45000km bez zastrzeżeń.

Jacek obecnie robi także mojego golfa mk1 - ASZ + GTB2260VK.

Od siebie gorąco go polecam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 29 Nov 2014 - 21:18
Post #283


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





CTR'y robią tdiki na GTb hurtowo.znajomy zrobił w 3 miechy 40 tys km na GTB u CTR.w szoku byłem, że pali to tyle samo ile moja seryjna fabia ATD biggrin.gif .koszą dosyć sporo za usługę, ale do nich przyjeźdża sie raz.no i mumin nie obrósł w piórka, normalny gość, zawsze doradzi, nie żal mu czasu.
szczerze polecam.

ale jak widać, na szczęście fachowców nie brakuje, można wybrać smile.gif
do Rogala też ślepo można jechać, ale ma mocno napiete terminy, co w sumie nie dziwi


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafal87
post Tue, 02 Dec 2014 - 20:08
Post #284


Rookie
Dołączył: Thu, 06 November 2014





CYTAT(siewcu @ Fri, 28 Nov 2014 - 11:34) *
jeśli chodzi o efekty mocowe, to tylko Evolution Motor Sport.



Kontaktowalem sie z Evo i twierdzi ze montaz GTB2260 na seryjnym wydechu to rozwiazanie kompletnie bez sensu, zaproponowal z przelotowym na dwoch tlumikach, ze wzgledu na koszta szukam dalej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Wed, 03 Dec 2014 - 07:59
Post #285


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Nie raz montowałem GTB na seryjnych wydechach był dorobiony tylko DP. Mocy co wychodzili to 220-230 KM w ARL pompki seria, przy 2rpm 300NM-320NM. W BMM na seryjnym wydechu GTB2260, firad 50 wyszło 265KM po zwiększeniu wydechu na 3" wyszło 270KM. Przy 2rpm 400NM Czasem więcej czasem mniej albo w cale. Wiec moim zdaniem napinać się na dużą moc po montażu wydechu bez sensu.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafal87
post Wed, 03 Dec 2014 - 09:14
Post #286


Rookie
Dołączył: Thu, 06 November 2014





Przegladajac wykresy GTB z roznych firm na seryjnych wydechach nie bralem wogole pod uwage jego zmiany tym bardziej ze mi styknie okolice 240, pan z EVO twierdzi nie chce cytowac jego slow zeby nikogo nie obrazic ze jest to rozwiazanie kompletnie bez sensu ale nie ma to znaczenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Thu, 04 Dec 2014 - 11:06
Post #287


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Ja przez długi czas miałem serie bez kata i działało to bardzo dobrze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sat, 06 Dec 2014 - 11:16
Post #288


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Nie trzeba zwiększać samego wydechu, ważne jest aby spaliny zaraz po wyjściu z wydechu jak najszybciej wytracały temperaturę i zmniejszały swoją objętość. Czyli jak największy DP. Reszta ponoć jest nieważna.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 07 Dec 2014 - 15:55
Post #289


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





przy superbie i 220 koniach n GTB i DP 2,5 cala seria wydech tez dawała rade, ale przy upalaniu non stop szybko jednak rosło EGT.tylko, że superb trochę wazy...


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Sun, 07 Dec 2014 - 21:33
Post #290


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Ze zrobionym wydechem znacznie przyjemniej sie jeździ, pomijam sam fakt odgłosu ale turbo ma lzej i jakby szybciej sie wkręca.
Więc wsadzając duże turbo aż prosi sie aby zrobić przy okazji wydech
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 13 Dec 2014 - 19:13
Post #291


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(sadam55 @ Sun, 07 Dec 2014 - 15:55) *
przy superbie i 220 koniach n GTB i DP 2,5 cala seria wydech tez dawała rade, ale przy upalaniu non stop szybko jednak rosło EGT.tylko, że superb trochę wazy...


Dokladnie, nie musisz robic wydechu chociaz przy gtb az sie o to prosi, na downpipie 2,5" egt bedzie bardzo szybko roslo, u mnie bylo tak samo i nie ma znaczenia czy to superb czy 200kg lzejsza cordoba

CYTAT(sadam55 @ Sat, 29 Nov 2014 - 21:18) *
CTR'y robią tdiki na GTb hurtowo.znajomy zrobił w 3 miechy 40 tys km na GTB u CTR.w szoku byłem, że pali to tyle samo ile moja seryjna fabia ATD biggrin.gif .koszą dosyć sporo za usługę, ale do nich przyjeźdża sie raz.no i mumin nie obrósł w piórka, normalny gość, zawsze doradzi, nie żal mu czasu.
szczerze polecam.

Prawda, z czym zadzwonisz to pomoze, doradzi itp., inni tunerzy jak juz dostali od Ciebie kase to mieli Cie juz gleboko w dupie


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 14 Dec 2014 - 06:28
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





GTB2260VK od Fiodora w ARL na seryjnych PD


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nastar
post Sun, 14 Dec 2014 - 13:03
Post #293


Rookie
Dołączył: Fri, 07 November 2014





Jest sens pakować takie GTB do BMN-a na seryjnych PPD ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Sun, 14 Dec 2014 - 13:06
Post #294


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





BMN czy BKD wychodzą podobnie czyli w okolicach 250PS z tym że BMN posiada piezowtryski siemensa z którymi bywa różnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil90
post Sun, 14 Dec 2014 - 14:23
Post #295


Rookie
Dołączył: Tue, 27 May 2014





CYTAT(GREGOR10 @ Sun, 14 Dec 2014 - 06:28) *
GTB2260VK od Fiodora w ARL na seryjnych PD


Nalezy jeszcze dodać, że DP 3" również z rąk Fiodora i wydech 2,75 na dwóch przelotowych tłumikach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Mon, 15 Dec 2014 - 18:56
Post #296


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach smile.gif jeśli chodzi o wstawaniu turbiny.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 15 Dec 2014 - 19:00
Post #297


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Fiodor @ Mon, 15 Dec 2014 - 18:56) *
Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach smile.gif jeśli chodzi o wstawaniu turbiny.


Dało by się kapkę więcej,
Turbo wstawało rewelacyjnie to trzeba podkreślić - idealnie wyregulowane i dało sie wypieścić Nką jak się chciało w każdą strone.
Niestety dwumas seria i było już na granicy rezonansu.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 18 Dec 2014 - 19:30
Post #298


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





CYTAT(" GREGOR10 ")
Niestety dwumas seria i było już na granicy rezonansu.

Witam, trochę nie w temacie, ale chciałem zapytać doświadczoną osobę, chodzi mi o ten rezonas na dwumasie, o którym piszesz. U mnie po zmianie pompy wtryskowej na 11tkę (silnik oczywiście VP) w przedziale obrotów 1500-2200obr/min, na piątym biegu, czuć takie wibrację, jak gdyby koła były nie wyważone, aż wszystko dudni.
Czy to może być ten rezonas, o którym piszesz?
Samochód nie miął jeszcze korekty. Staram się tak nie jeździć, ale raz na początku zdarzyło mi się docisnąć gaz.
Odpowiedź może być na PW.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 18 Dec 2014 - 19:41
Post #299


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dokladnie o takie coś chodzi. Najlepiej by było się przejechać bo może to być coś innego. Ale moim zdaniem masz to samo o czym pisałem - czyli dwumasa wibruje , nie radzi sobie z momentem przy tak niskich rpm. Tutaj było podobnie. Trzeba popuścić momentu na dole, a zrobić sobie dobrą górę i powinno jeździć bez problemu.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 19 Dec 2014 - 20:45
Post #300


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Fiodor @ Mon, 15 Dec 2014 - 18:56) *
Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach smile.gif jeśli chodzi o wstawaniu turbiny.

http://www.evodynamics.pl/projekty/categor...di-160-ps-259ps a ja widzę taki sam wynik jakieś 1,5 roku temu, też na seryjnych pompkach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 09:13