![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jeśli chodzi o efekty mocowe, to tylko Evolution Motor Sport.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
User Dołączył: Tue, 10 February 2009 Skąd: Otwock ![]() |
ja z mazowieckiego też jeździłem do Wrocławia do Jacka.
Moje BKD wypluło 245/500 i zrobiłem już na tym ~45000km bez zastrzeżeń. Jacek obecnie robi także mojego golfa mk1 - ASZ + GTB2260VK. Od siebie gorąco go polecam! |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
CTR'y robią tdiki na GTb hurtowo.znajomy zrobił w 3 miechy 40 tys km na GTB u CTR.w szoku byłem, że pali to tyle samo ile moja seryjna fabia ATD
![]() szczerze polecam. ale jak widać, na szczęście fachowców nie brakuje, można wybrać ![]() do Rogala też ślepo można jechać, ale ma mocno napiete terminy, co w sumie nie dziwi -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Nie raz montowałem GTB na seryjnych wydechach był dorobiony tylko DP. Mocy co wychodzili to 220-230 KM w ARL pompki seria, przy 2rpm 300NM-320NM. W BMM na seryjnym wydechu GTB2260, firad 50 wyszło 265KM po zwiększeniu wydechu na 3" wyszło 270KM. Przy 2rpm 400NM Czasem więcej czasem mniej albo w cale. Wiec moim zdaniem napinać się na dużą moc po montażu wydechu bez sensu.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2014 ![]() |
Przegladajac wykresy GTB z roznych firm na seryjnych wydechach nie bralem wogole pod uwage jego zmiany tym bardziej ze mi styknie okolice 240, pan z EVO twierdzi nie chce cytowac jego slow zeby nikogo nie obrazic ze jest to rozwiazanie kompletnie bez sensu ale nie ma to znaczenia
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Ja przez długi czas miałem serie bez kata i działało to bardzo dobrze
![]() |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Nie trzeba zwiększać samego wydechu, ważne jest aby spaliny zaraz po wyjściu z wydechu jak najszybciej wytracały temperaturę i zmniejszały swoją objętość. Czyli jak największy DP. Reszta ponoć jest nieważna.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
przy superbie i 220 koniach n GTB i DP 2,5 cala seria wydech tez dawała rade, ale przy upalaniu non stop szybko jednak rosło EGT.tylko, że superb trochę wazy...
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Ze zrobionym wydechem znacznie przyjemniej sie jeździ, pomijam sam fakt odgłosu ale turbo ma lzej i jakby szybciej sie wkręca.
Więc wsadzając duże turbo aż prosi sie aby zrobić przy okazji wydech |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
przy superbie i 220 koniach n GTB i DP 2,5 cala seria wydech tez dawała rade, ale przy upalaniu non stop szybko jednak rosło EGT.tylko, że superb trochę wazy... Dokladnie, nie musisz robic wydechu chociaz przy gtb az sie o to prosi, na downpipie 2,5" egt bedzie bardzo szybko roslo, u mnie bylo tak samo i nie ma znaczenia czy to superb czy 200kg lzejsza cordoba CTR'y robią tdiki na GTb hurtowo.znajomy zrobił w 3 miechy 40 tys km na GTB u CTR.w szoku byłem, że pali to tyle samo ile moja seryjna fabia ATD ![]() szczerze polecam. Prawda, z czym zadzwonisz to pomoze, doradzi itp., inni tunerzy jak juz dostali od Ciebie kase to mieli Cie juz gleboko w dupie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 November 2014 ![]() |
Jest sens pakować takie GTB do BMN-a na seryjnych PPD ?
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
BMN czy BKD wychodzą podobnie czyli w okolicach 250PS z tym że BMN posiada piezowtryski siemensa z którymi bywa różnie
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 May 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach ![]() Dało by się kapkę więcej, Turbo wstawało rewelacyjnie to trzeba podkreślić - idealnie wyregulowane i dało sie wypieścić Nką jak się chciało w każdą strone. Niestety dwumas seria i było już na granicy rezonansu. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
CYTAT(" GREGOR10 ") Niestety dwumas seria i było już na granicy rezonansu. Witam, trochę nie w temacie, ale chciałem zapytać doświadczoną osobę, chodzi mi o ten rezonas na dwumasie, o którym piszesz. U mnie po zmianie pompy wtryskowej na 11tkę (silnik oczywiście VP) w przedziale obrotów 1500-2200obr/min, na piątym biegu, czuć takie wibrację, jak gdyby koła były nie wyważone, aż wszystko dudni. Czy to może być ten rezonas, o którym piszesz? Samochód nie miął jeszcze korekty. Staram się tak nie jeździć, ale raz na początku zdarzyło mi się docisnąć gaz. Odpowiedź może być na PW. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dokladnie o takie coś chodzi. Najlepiej by było się przejechać bo może to być coś innego. Ale moim zdaniem masz to samo o czym pisałem - czyli dwumasa wibruje , nie radzi sobie z momentem przy tak niskich rpm. Tutaj było podobnie. Trzeba popuścić momentu na dole, a zrobić sobie dobrą górę i powinno jeździć bez problemu.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Widzę ze około 400NM przy 2rpm. Jeden z najlepszych wyników na seryjnych pompkach ![]() http://www.evodynamics.pl/projekty/categor...di-160-ps-259ps a ja widzę taki sam wynik jakieś 1,5 roku temu, też na seryjnych pompkach... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 09:13 |