Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
piramida
post Mon, 06 Oct 2014 - 22:31
Post #261


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(peter22 @ Mon, 06 Oct 2014 - 15:35) *
a na ile można liczyc w silniku 2.0 tdi wydech 3 cale zaraz za turbo IC centralny turbo gtb2260vk i jakies mocniejsze wtryski , obecnie na seryjnych wyszło 240 KM i 450 NM


u mnie wyszło 294konie plus wtrysk metanolu dało w sumie około 312koni, na seryjnych wtryskach bez przestawiania rozrządu wychodzi około 250-265 koni w zalezności od jakości wtrysków. Bosio 1287+ dedykowane do 2.0tdi 16V dają juz sporo dymu ale przy około 300PS i 4000 jest jeszcze 500Nm.


Ale co z tego jak zasrana głowica która siedzi w 2.0tdi 16V nie daje rady takiej mocy i momentu dlatego po zmianie silnika pozostałem przy seryjnych wtryskach a obecnie zrobiłem na tej mocy około 55kkm i silnik jeszcze zyje biggrin.gif

Wykresik z 2012 roku:

https://www.facebook.com/EcuProject/photos/...e=1&theater
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Oct 2014 - 22:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Skyline
post Tue, 07 Oct 2014 - 06:31
Post #262


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 May 2003
Skąd: L





a teraz pytanie za sto punktów: Ile moze wyjsc na 1.9 tdi 105 km BKC z
- seryjnymi wtryskami
- dp3cale''
- rura dolotowa z arl
- przeplywka z 2.0 tdi
- nowe gtb2260vk
- nowe sprzeglo sachsa
- 3bar sensor

?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Tue, 07 Oct 2014 - 07:41
Post #263


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





180KM, bo tyle chyba te silniki przyjmują, no nie stare dobre arl'e.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skyline
post Tue, 07 Oct 2014 - 09:02
Post #264


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 May 2003
Skąd: L





CYTAT(RobertGTI @ Tue, 07 Oct 2014 - 07:41) *
180KM, bo tyle chyba te silniki przyjmują, no nie stare dobre arl'e.



hm, na poprzednim setupie na wtryskach ALkach i turbinie arla i dosyc mocnym programie, (i wiecej nic nie modzone) wyszlo 200... ale nie zameirzam co 50.000 km czyli w moim przypadku co rok zmieniac koncowek czy tez calych wtryskow, bo w ostatnim przypadku padly calkowicie... no nic, zobaczy sie, teraz wole mniej, ale bezawaryjniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 07 Oct 2014 - 12:32
Post #265


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Z tego co kojarzę BKC ma już szeroką rurę dolotową, zmiana przepływki raczej bez sensu, gtb22 do seryjnych pompek bez sens jeszcze większy. Lepiej coś mniejszego żeby wstawało jakoś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skyline
post Tue, 07 Oct 2014 - 14:06
Post #266


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 May 2003
Skąd: L





CYTAT(norbivr6 @ Tue, 07 Oct 2014 - 12:32) *
Z tego co kojarzę BKC ma już szeroką rurę dolotową, zmiana przepływki raczej bez sensu, gtb22 do seryjnych pompek bez sens jeszcze większy. Lepiej coś mniejszego żeby wstawało jakoś.



to co wymienilem mam juz zamontowane, czekam na pompki oem jeszcze, mam juz dosc wymiany co rok koncowek firad, chyba ze dac koncowki boscha w ostatecznosci, ale nie wiem czy blok wytrzyma wtedy na takim setupie... a ze gtb to mialem wiec wlozylem. Szkoda zachodu z tym modzeniem starego tdi, ale jak sie samemu o tym nie przekonalem to nikomu nie wierzylem. A może ALki włoze i na tym wystroje, sie zobaczy.. co by nie wyszlo, pokaze wykres.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skyline
post Tue, 07 Oct 2014 - 15:47
Post #267


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 May 2003
Skąd: L





CYTAT(Skyline @ Tue, 07 Oct 2014 - 14:06) *
to co wymienilem mam juz zamontowane, czekam na pompki oem jeszcze, mam juz dosc wymiany co rok koncowek firad, chyba ze dac koncowki boscha w ostatecznosci, ale nie wiem czy blok wytrzyma wtedy na takim setupie... a ze gtb to mialem wiec wlozylem. Szkoda zachodu z tym modzeniem starego tdi, ale jak sie samemu o tym nie przekonalem to nikomu nie wierzylem. A może ALki włoze i na tym wystroje, sie zobaczy.. co by nie wyszlo, pokaze wykres.



a swoją drogą bedą pasowac do bkc (gdzie sterowanie jest edc-16) cale pompki, całe powtarzam z arla o koncowe AL (gdzie sterowanie jest edc-15) ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 07 Oct 2014 - 17:05
Post #268


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(norbivr6 @ Tue, 07 Oct 2014 - 12:32) *
Z tego co kojarzę BKC ma już szeroką rurę dolotową, zmiana przepływki raczej bez sensu, gtb22 do seryjnych pompek bez sens jeszcze większy. Lepiej coś mniejszego żeby wstawało jakoś.

czyli co, mam rozumieć, że wykres który wrzuciłem został narysowany w paintcie i nie ma możliwości, żeby gtb22 dobrze wstawało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 07 Oct 2014 - 19:44
Post #269


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





CYTAT
a swoją drogą bedą pasowac do bkc (gdzie sterowanie jest edc-16) cale pompki, całe powtarzam z arla o koncowe AL (gdzie sterowanie jest edc-15) ??

będą pasować, trzeba je tylko wpisać w sterownik.

CYTAT
czyli co, mam rozumieć, że wykres który wrzuciłem został narysowany w paintcie i nie ma możliwości, żeby gtb22 dobrze wstawało?

może, ale w wykresy evo nie chce mi się wierzyć smile.gif poza tym seryjne pomki w bkc (nie al), gdzie ich wydajność się skończy bardzo szybko i zakres użytecznych obrotów będzie śmieszny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 07 Oct 2014 - 23:05
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





wykres z hamowni dynoproject, to też już jest niewiarygodne? w kilku innych autach strojonych przez Evo też widziałem jak wstaje GTB22 i już mnie specjalnie nie dziwią 2b doładowania przy 2k rpm...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Wed, 08 Oct 2014 - 00:37
Post #271


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





w takim razie ten wykres co pokazałeś to chyba najmocniejsze GTB22 na AL jakie widziałem biggrin.gif A jebnięcie dużego boostu przy niskich obrotach to akurat nie dla mnie, za dużo szkód może narobić smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ddomi
post Thu, 09 Oct 2014 - 14:42
Post #272


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





Tylko ten wykres nie jest na AL wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Thu, 09 Oct 2014 - 23:07
Post #273


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





wyżej napisane że na al smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 10 Oct 2014 - 09:27
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





jeżeli dalej mowa o wykresie który wrzucałem, to nigdzie nie pisałem nic o AL. napisałem, że seryjne pompki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ddomi
post Sun, 12 Oct 2014 - 15:21
Post #275


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





Dokładnie, najmocniejsze seryjne pompki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waski87
post Tue, 14 Oct 2014 - 12:10
Post #276


User
Dołączył: Thu, 02 June 2011





Witam , podpinam się pod temat , jeżdżę Passatem B6 2.0 tdi 16v 170km kod silnika BMR , pytanie jaki przyrost mocy możma uzyskać wymieniając turbo na GTB 2060 vklr + IC + DP 3 cale na seryjnych pompkach ? Auto to dupowóz i służy do normalnego przemieszczania się ale jak wiadomo czasami brakuje mocy. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Tue, 14 Oct 2014 - 13:20
Post #277


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Nie czasami a pewnie zawsze brakuje przecież taka krowa nie jedzie tongue.gif

Czego możesz się spodziewać to na pewno worka pieniędzy do wydania i max 250-450 to Ci raczej każdy napisze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzybek-r
post Tue, 14 Oct 2014 - 17:27
Post #278


User
Dołączył: Sat, 02 December 2006
Skąd: Białystok





pod warunkiem ze wtryski dadza Ci paliwo a tu bywa roznie


--------------------
E60 535d
S211 320CDi
W201 -YT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafal87
post Thu, 06 Nov 2014 - 13:27
Post #279


Rookie
Dołączył: Thu, 06 November 2014







Kogo polecacie do modyfikacji 2.0TDI BKD na GTB2260VK ?

Najlepiej blisko Mazowieckiego ale jak oferta $ bedzie kuszaca to zapuszcze sie dalej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 27 Nov 2014 - 20:13
Post #280


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(Rafal87 @ Thu, 06 Nov 2014 - 13:27) *
Kogo polecacie do modyfikacji 2.0TDI BKD na GTB2260VK ?

Najlepiej blisko Mazowieckiego ale jak oferta $ bedzie kuszaca to zapuszcze sie dalej.


CTR w Zabrzu, mają spore doświadczenie z GTB.

Zapodaj lepiej jakieś nowsze turbo jak GTD wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 20:48