![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
nie no Fiodor nie przedzajmy petarda to nie jest , pozatym nie ma co porownywac Ibizy do A3 w sportbacku do tego w 4x4 , ktory duzo wiecej wazy , ale fakt reakcja na gaz bardzo dobra , jak dla mnie jedyna sluszna turbina ktora bije na leb wszystkie inne
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Góra nie jest taka zła - jeszcze ~400Nm przy 4000tyś/obr.
Wrzuć jakiś onboard jeśli możesz. Jaki czas to kręci 0-160 ? -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
hmmm powiem tak u mnie na wykresie tez nie widac petardy ale na zywo jazda jest baja,a wykres pokazuje lipny dól nie wiem dla czego :/
dla porównania. mapa finalna wieksze dawki i bost 2.2 a od 3500rmp 2.4 ![]() tutaj do 2500rmp jak w poprzednim sofcie lecz góra miała maks 2.3 ![]() odziwo na maha pieknie wstało i odczucia z jazdy takie wlasnie są :/ obecnie TURBO NOWE OD FIODORA i reaguje jeszcze lepiej ..dzis moze uda mi sie z hamowac i ciekaw jestem czy przelozy to sie na kreski z dołu -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
a to wykres z dzis
![]() Jak widac Turbo od Fiodora o 70NM lepiej wstaje do 2000rmp niz Poprzednie Lukkoza01 . -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
oba vklr, czy najpierw vk było? poza tym jakoś ja tego dołu nie potrzebuję, tzn. fajnie jakby był ale z obawy m.in. o sprzęgło przeżyję ze wstawaniem przy 2500rpm
![]() |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
u mnie VK na wszystkich wykresach... VKLR jak auta nie sprzedam na przyszly rok zapodam wraz z HF80% i potring z wiekszymi zaworami glowicy bo obecnie silnikowo seria
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Oto parę wykresów na VKLR.
![]() audi A3 BMM 2.0 tdi 8V intercooler z S3 wydech 3cala orurowanie fmic 2,5cala aluminiowe wtryski +50 turbo VKLR2260 Wcześniej było GTb2260VZK ta turbina wstawała bardzo podobnie jedynie minimalnie polepszyła się góra no i trochę lepsza reakcja na gaz. na wykresie porównanie do serii. Drugi wykres mojej ibizy na VKLR hybryda czyli na większym kole kompresje. Kolo bodajże +4mm wtryski 270ki, pompa 11ka, walek sdi itp... ![]() trochę lepszy wynik na 5mg na nastawniku gorszy wynik na 3,5mg. Czyli na mniejszych dawkach paliwa było więcej mocy niż na większych dawkach. Dla tego ze turbina w tym momencie jest zamontowana na kolektorze wydechowym żeliwnym z SDI który ma prawdopodobnie bardzo małą pojemność w rezultacie czego silnik nie może wypróżnić się ze spalin dla tego w górnym zakresie obrotowym spadek mocy. Wcześniej był kolektor rurowy i silnik bez problemu generował 275koni na zwyklej VKLR. Wiec niedługo wyrzeźbię jakiś lepszy wydechowy. Roznica po miedzy hybryda a zwykla turbina w przypadku mojej ibizy jest taka ze z dołu jest słabiej o 50NM czyli przy 2rpm było 350NM na hybrydzie 300nm w górnym zakresie przybyło 10koni. Na baranie powinno być znacznie lepiej. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
A ktoś może mi powiedzieć jak wstaje GTB1756V ? Bo szukam czegoś na moce 200-220 ps i chciałbym fajny dół do jazdy na co dzień zachować.
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
A ktoś może mi powiedzieć jak wstaje GTB1756V ? Bo szukam czegoś na moce 200-220 ps i chciałbym fajny dół do jazdy na co dzień zachować. ja ci napiszę bo miałem GTB1756 i zachciało mi sie więcej więc wpadło GTB2260 i powieci że 17'tka lepiej wstaje, a i jakieś 210km da rede na niej ugrać, moim zdanie do miasta 17'tka lepsza. |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Tu masz 17tkę
![]() -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 October 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Czemu ta 22 jedzie tylko 4300? Braknie paliwa?
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
to auto przy hamowaniu nie było wystrojone na gotowo. końcowego wyniku nie podano, aczkolwiek przypuszczam, że oparło się o 300. z modów gtb2260vk, TIP i przelotowy wydech...
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
a pompki jakie?
![]() |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
seria
![]() |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
no to coś mi się wierzyć nie chce
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
a na ile można liczyc w silniku 2.0 tdi wydech 3 cale zaraz za turbo IC centralny turbo gtb2260vk i jakies mocniejsze wtryski , obecnie na seryjnych wyszło 240 KM i 450 NM
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
nie wiem ile było na koniec, bo moc nie została ujawniona - te okolice 300 to tylko moje przypuszczenia...
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Ładnie wstaje to GTB17, dziękuję za pomoc !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 03:45 |