![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
to, że są w takim stanie nie znaczy, że będą działać. takie rzeczy lepiej robić zostawiając komuś auto, niech zrobi i da papierek. kupisz na allegro, a potem się okaże, że rozwalona a po przerobieniu na vnt nie chce wstawać albo nie da się mocy zrobić...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L ![]() |
a tak z ciekawości miał ktoś do czynienia z gotowym takim zestawem ?
http://www.ebay.pl/itm/Darkside-GTB2260VK-...=item1e75dfcb91 |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Drogi mi się ten zestaw wydaje...
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
jakby ktos chcial mam moje stare turbo do sprzedania , gt2256v na wirniku od gtb w bardzo dobrym stanie
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
a po co ci nowe GTB?? na allegro sporo GTB co wymontowany z samochodów powystawowych przebiegi niektóre maja po 20km. nie raz kupowałem takie turbiny po rozebraniu strona wydechowa to praktycznie nie miała nagaru. Jeśli dobrze pamiętam to nowa GTB22 kosztuje 5tys.zl
Szkapek28 średnica fi60mm -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jak chcesz faktycznie kupić nowe to pisz na pw, ale jak chcesz znać tylko cenę to nie - nie chcę bezsensownie ludziom czasu marnować.
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L ![]() |
a po co ci nowe GTB?? na allegro sporo GTB co wymontowany z samochodów powystawowych przebiegi niektóre maja po 20km. nie raz kupowałem takie turbiny po rozebraniu strona wydechowa to praktycznie nie miała nagaru. Jeśli dobrze pamiętam to nowa GTB22 kosztuje 5tys.zl za dużo miałem przygód z regenerowanymi, czy uzywanymi, poza tym jak cos robic to na nowej (takie moje zboczenie). |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#230
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
vklr zamontowane , reakcja na gaz bardzo fajna , mialo wyjsc lepiej ale koncowki za slabe
![]() |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Wchodzę na górkę i schodzę ...
Nie chciałeś, żeby było płaskie 440 i ciągnęło równo non stop a nie kop i później nic ;>? Wybierasz się może na jakaś ćwiarteczkę w tym sezonie jeszcze 14go 20go lub 27go września ;>? Z chęcią bym zobaczył jak autko jedzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
To nie jest samochód na 1/4 a tylko dla jazdy codziennej, wiec przy 2rpm 360NM w sam raz dla dynamicznego poruszanie się po miastu.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
User Dołączył: Sat, 15 May 2010 ![]() |
A sprzeglo jak to znosi?
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
szczeze to nm idzie na łeb
powinno do 4400rmp byc ponad 400nm tak jak kolega wyrze pisze.. plasko ale w przedziale .. i TAK wstaje VK nie widze na tym przykładzie zadnej zalety z nowoczesniejszej VKLR -A -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
no to ciekawe... a zwróć proszę uwagę na jakich wtryskach robione?!
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
dokladnie jak Fiodor pisze , to nie auto na cwiatrki tylko dialy , do tego na powietrzu a nie static , popki seryjne temu tak a nie inaczej
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
Szału ni ma oprócz wysokiego niutona przez chwile
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Szal właśnie jest jeśli brać pod uwagę ze była zmieniona tylko turbina.
Zaleta jest taka ze samochód na tej turbinie po prostu wystrzeliwuje do przodu na wykresie tego nie widać ale pod czas jazdy czy hamowanie to czuć. do 2 tys.obr jest podobnie jak na dobrej GTb ale potem jest petarda, reakcja na gaz niesamowita, 3,4 bieg katapulta. przynajmniej tak jest w mojej ibizie:) -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:11 |