![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
No właśnie a jak sprawa wygląda z 2.0 tdi na CR 140hp czyli CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA. Też sie do nich wkłada GTB? ma ktoś jakies info wykresy? Nie ma klientów aby zapłacili za przeróbke tego,ponieważ sterowanie w nowych silnikach jest podciśnieniowe ale z czujnikiem położenia gruszki. |Póki co robiliśmy juz Octavie CR z turbina ABT,większym IC i dpf off na 235 KM -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
a jaki problem wykorzystać actuator z turba np. brd. lub caga one mają czujniki? Problem jest w wyregulowaniu aby Ecu się nie czepiał ![]() -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 01 January 2011 Skąd: DW / ONY ![]() |
a tu dalej magiczne 2 bary przy 2krpm.... z cala powaga robi sie to smutne.... jak dla mnie takie cisnienie to dewastacja podzespolow!
z perspektywy czasu wiem ze takie doladowanie z dolu to morderstwoa, przyjemniej jezdzi sie na takim sofcie jak zaprezentowal rumianko, nie ma tego strachu w oczach gdy na blacie wskazowka dochodzi do 2000obr a za kierownica samochodu siedzi osoba ktora nie spodziewa sie co wlasnie zaraz sie wydarzy... a Ty modlisz sie aby nawierzchnia byla na tyle sucha...i zeby noga kierowcy dala sobie na wstrzymanie bo w innym wypadku sprawy moga potoczyc sie inaczej... kolejna sprawa taka ze chcac jedzic agresywnie ''oska'' na takim doladowaniu przy aktualnych zimowych warunkach na drodze mozna sobie jedynie posnicccc! po odpieciu haldex-@ i przetestowaniu jak zachowuje sie oska na tym setupie jaki byl w moim ARLu samochod zapomnij zeby wystarowal na 1 biegu... ba zapomnij zeby wystartowal na 2gim biegu.... baaa na 3cim biegu...łapa nie wytrzymała przy silniku bo niestety nie byl on w kagańcu i wykonywal nie male skoki pod maska... co skutkowalo koniecnoscia wymiany lapy... tak wiec wole miec 2.0 bary przy 2500 i jechac pieknie stalym momentem do konca... niz meczyc calosc fury jedynie dla pokazania ze sie da to zrobic.... takie sa moje odczucia i doswiadczenia z przejechanych okolo 20 tys km na magicznych 2.0 b przy 2krpm i jakichs 25 tys km na 1.5 b przy 2krpm -------------------- === tu był podpis komercyjny, niezgodny z regulaminem forum ===
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Witam wszystkich, auto po korekcie oto co wyszło https://www.facebook.com/photo.php?fbid=462...e=1&theater
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Pieknie wyszło.Super przebieg momentu jak na 2,0 góra bardzo mocna,gratulacje trafnych modyfikacji.
-------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
User Dołączył: Fri, 02 March 2012 ![]() |
czy log jest prawdziwy każdy może sobie sam odpowiedzieć
http://vaglog.rtnet.pl/qwertcar_110965.html a te są prawdziwe czy też nie?? |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
obecnie auto jezdzi na gt2256 , pompki 550 , dolot 2.5'' , wydech 3'' mocowo 241ps 498nm i teraz pytanie lepiej wlozyc zwykle gtb2260 czy vklr chlodzone woda?pacjent to 2.0tdi bmm quattro
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
A skąd Ty chcesz tam wziąć paliwo pod VKLR ??
Nie ma sensu to turbo absolutnie ![]() ![]() I sprawdź czy , rzeczywiście tyle tego niuta w tym bmm jest ![]() |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
kolego to chyba jeszcze malo widziales w zyciu
![]() |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
W takim razie kibicuje w walce z bmm
![]() |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 07 September 2013 Skąd: Czerminek ![]() |
Mam pytanie czy jest duża różnica z wstawaniem GTB2056vk a 2260vk. 20 jest mniejsza więc się szybciej podniesie ale czy jest to mocno zauważalne Bo nie wiem którą wybrać? Wciąż nie jestem pewien stanu moich pompek AL i nie wiem którą wybrać. Jeśli przyjdzie mi regenerować to jak już HF50. Jak by na takich pompkach jeździła ta 2056?
-------------------- A4 B6 2002r Silnik AWX 130 PD
2012-2014r FMIC +AL+BRD +kat_out 2014-2015 FMIC + AL HF100% + 2260VK +przelot 2,25" =294KM |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
60 zdecydowanie lepiej wstanie , nie ma co porownywac tych dwoch sprezarek , jak juz chcesz wkladac to vklr , najnowsza generacja gtb , a ile wyjdzie to juz zalezy od stanu pompek
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Remik a Wy już działacie z Twoja ?
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Remik83 co znaczy 60 zdecydowanie lepiej wstanie ??
GTb20 zawsze będzie lepiej wstawać od GTB22 bo ma mniejszy wirnik/wirniki mniejsza masa=lepsze wstawanie, Czyli przy 2rpm będzie więcej NM. Natomiast góra będzie lepsza przy GTB22 chociaż tez to zależy od układu paliwowego i w jaki mocy celujemy. na mocy około 220k-230koni góra będzie podobna czy 20 czy 22. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
2260vklr wstaje jak seryjna arl , lukasz z poczatkiem wrzesnia dzialamy
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
W takim razie powodzenia i chwal się jak zrobicie
![]() |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
a ma ktoś jakieś wykresy na gtb20?
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
GTB20 wstaje jak arl. masz wykres tylko ze to VZK ale różnicy w wstawaniu niema w porównaniu do VK https://www.facebook.com/BartpolTuning?fref=ts
włożyłem kilka takich turbin. VZK wygląda na większą ale wirniki te same. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
User Dołączył: Sat, 15 May 2010 ![]() |
tak orientacyjnie to ile za gtb2260 tfzeba wylozyc €? Na allegro sa po 1400zl w stanie jak nowym. Jak wyglada koszt przerobienia takiej turbiny pod bpx?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 21:32 |