Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
guluwroc
post Tue, 08 Jan 2013 - 16:15
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(stefdeath @ Tue, 08 Jan 2013 - 12:31) *
No właśnie a jak sprawa wygląda z 2.0 tdi na CR 140hp czyli CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA. Też sie do nich wkłada GTB? ma ktoś jakies info wykresy?



Nie ma klientów aby zapłacili za przeróbke tego,ponieważ sterowanie w nowych silnikach jest podciśnieniowe ale z czujnikiem położenia gruszki.
|Póki co robiliśmy juz Octavie CR z turbina ABT,większym IC i dpf off na 235 KM


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Jan 2013 - 16:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
krzysiek1606
post Tue, 08 Jan 2013 - 21:10
Post #202


Rookie
Dołączył: Wed, 12 December 2012





CYTAT(guluwroc @ Tue, 08 Jan 2013 - 16:15) *
Nie ma klientów aby zapłacili za przeróbke tego,ponieważ sterowanie w nowych silnikach jest podciśnieniowe ale z czujnikiem położenia gruszki.


a jaki problem wykorzystać actuator z turba np. brd. lub caga one mają czujniki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Tue, 08 Jan 2013 - 21:21
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(krzysiek1606 @ Tue, 08 Jan 2013 - 21:10) *


a jaki problem wykorzystać actuator z turba np. brd. lub caga one mają czujniki?


Problem jest w wyregulowaniu aby Ecu się nie czepiał smile.gif


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muszka.d
post Wed, 09 Jan 2013 - 00:55
Post #204


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: DW / ONY





a tu dalej magiczne 2 bary przy 2krpm.... z cala powaga robi sie to smutne.... jak dla mnie takie cisnienie to dewastacja podzespolow!

z perspektywy czasu wiem ze takie doladowanie z dolu to morderstwoa, przyjemniej jezdzi sie na takim sofcie jak zaprezentowal rumianko, nie ma tego strachu w oczach gdy na blacie wskazowka dochodzi do 2000obr a za kierownica samochodu siedzi osoba ktora nie spodziewa sie co wlasnie zaraz sie wydarzy... a Ty modlisz sie aby nawierzchnia byla na tyle sucha...i zeby noga kierowcy dala sobie na wstrzymanie bo w innym wypadku sprawy moga potoczyc sie inaczej...



kolejna sprawa taka ze chcac jedzic agresywnie ''oska'' na takim doladowaniu przy aktualnych zimowych warunkach na drodze mozna sobie jedynie posnicccc!

po odpieciu haldex-@ i przetestowaniu jak zachowuje sie oska na tym setupie jaki byl w moim ARLu samochod zapomnij zeby wystarowal na 1 biegu... ba zapomnij zeby wystartowal na 2gim biegu.... baaa na 3cim biegu...łapa nie wytrzymała przy silniku bo niestety nie byl on w kagańcu i wykonywal nie male skoki pod maska... co skutkowalo koniecnoscia wymiany lapy... tak wiec wole miec 2.0 bary przy 2500 i jechac pieknie stalym momentem do konca... niz meczyc calosc fury jedynie dla pokazania ze sie da to zrobic....

takie sa moje odczucia i doswiadczenia z przejechanych okolo 20 tys km na magicznych 2.0 b przy 2krpm i jakichs 25 tys km na 1.5 b przy 2krpm


--------------------
=== tu był podpis komercyjny, niezgodny z regulaminem forum ===
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 12 Jan 2013 - 22:25
Post #205


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





Witam wszystkich, auto po korekcie oto co wyszło https://www.facebook.com/photo.php?fbid=462...e=1&theater
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Sun, 13 Jan 2013 - 11:05
Post #206


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





Pieknie wyszło.Super przebieg momentu jak na 2,0 góra bardzo mocna,gratulacje trafnych modyfikacji.


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROJECTXYZ
post Sun, 13 Jan 2013 - 20:13
Post #207


User
Dołączył: Fri, 02 March 2012





czy log jest prawdziwy każdy może sobie sam odpowiedzieć

http://vaglog.rtnet.pl/qwertcar_110965.html

a te są prawdziwe czy też nie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Mon, 07 Jul 2014 - 20:06
Post #208


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





obecnie auto jezdzi na gt2256 , pompki 550 , dolot 2.5'' , wydech 3'' mocowo 241ps 498nm i teraz pytanie lepiej wlozyc zwykle gtb2260 czy vklr chlodzone woda?pacjent to 2.0tdi bmm quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Tue, 08 Jul 2014 - 08:18
Post #209


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





A skąd Ty chcesz tam wziąć paliwo pod VKLR ??

Nie ma sensu to turbo absolutnie smile.gif Chyba, że chcesz być nie licznym posiadaczem wink.gif

I sprawdź czy , rzeczywiście tyle tego niuta w tym bmm jest wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Tue, 08 Jul 2014 - 13:47
Post #210


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





kolego to chyba jeszcze malo widziales w zyciu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Tue, 08 Jul 2014 - 14:56
Post #211


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





W takim razie kibicuje w walce z bmm wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M4rcinSZ
post Sat, 09 Aug 2014 - 15:45
Post #212


User
Dołączył: Sat, 07 September 2013
Skąd: Czerminek





Mam pytanie czy jest duża różnica z wstawaniem GTB2056vk a 2260vk. 20 jest mniejsza więc się szybciej podniesie ale czy jest to mocno zauważalne Bo nie wiem którą wybrać? Wciąż nie jestem pewien stanu moich pompek AL i nie wiem którą wybrać. Jeśli przyjdzie mi regenerować to jak już HF50. Jak by na takich pompkach jeździła ta 2056?


--------------------
A4 B6 2002r Silnik AWX 130 PD
2012-2014r FMIC +AL+BRD +kat_out
2014-2015 FMIC + AL HF100% + 2260VK +przelot 2,25" =294KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Sat, 09 Aug 2014 - 16:02
Post #213


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





60 zdecydowanie lepiej wstanie , nie ma co porownywac tych dwoch sprezarek , jak juz chcesz wkladac to vklr , najnowsza generacja gtb , a ile wyjdzie to juz zalezy od stanu pompek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Tue, 12 Aug 2014 - 12:41
Post #214


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Remik a Wy już działacie z Twoja ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Tue, 12 Aug 2014 - 19:43
Post #215


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Remik83 co znaczy 60 zdecydowanie lepiej wstanie ??
GTb20 zawsze będzie lepiej wstawać od GTB22 bo ma mniejszy wirnik/wirniki mniejsza masa=lepsze wstawanie, Czyli przy 2rpm będzie więcej NM. Natomiast góra będzie lepsza przy GTB22 chociaż tez to zależy od układu paliwowego i w jaki mocy celujemy. na mocy około 220k-230koni góra będzie podobna czy 20 czy 22.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Thu, 14 Aug 2014 - 21:59
Post #216


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





2260vklr wstaje jak seryjna arl , lukasz z poczatkiem wrzesnia dzialamy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Mon, 18 Aug 2014 - 10:45
Post #217


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





W takim razie powodzenia i chwal się jak zrobicie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Mon, 18 Aug 2014 - 12:46
Post #218


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





a ma ktoś jakieś wykresy na gtb20?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Mon, 18 Aug 2014 - 20:07
Post #219


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





GTB20 wstaje jak arl. masz wykres tylko ze to VZK ale różnicy w wstawaniu niema w porównaniu do VK https://www.facebook.com/BartpolTuning?fref=ts
włożyłem kilka takich turbin. VZK wygląda na większą ale wirniki te same.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hansi
post Tue, 02 Sep 2014 - 09:44
Post #220


User
Dołączył: Sat, 15 May 2010





tak orientacyjnie to ile za gtb2260 tfzeba wylozyc €? Na allegro sa po 1400zl w stanie jak nowym. Jak wyglada koszt przerobienia takiej turbiny pod bpx?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 21:32