![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Pytanie czy tez tak mało dymne te więcej
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
pomiar w inercji...wiec pogoda i zadymienie tez
-------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
![]() u mnie tak wygląda na gtb2260 na 4gang, wstydzicie się dać log cały? nie ma sensu ładować więcej niż 1,5b przy 2000obr. i tak to daje 350Nm przy 2000obr i jezdzi sie jak na ori ARL ![]() evo - jest więcej firm które potrafią zrobić taki program ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
evo - jest więcej firm które potrafią zrobić taki program ![]() Wiem Wiem, mnostwo..... POKA jedna poza wymieniona/ymi w tym temacie Co do logow, Nikt sie nie wstydzi, tyle ze nieliczni wiedza co zrobic ze sterowaniem N75 by turbo wstawalo i to sie nazywa szerokopojeta ochrona wlasnych interesow - im mniej firm bedzie wiedziec jak tym lepiej dla tych wiedzacych. Ba, informacja jak to zrobic bywa powodem do nieczystych zagrywek, ale nic to.. usuwa sie z logow wartosci sterowania n75 zabezpiecza soft przed odczytem nawet po wylucie i dziala dalej Jedyne co zostaje innym to wymyslec jak to zrobic lub mowic ze nie ma sensu, postraszyc klienta awaryjnoscia etc czyli niczym co ma jakikolwiek zwiazek z rzeczywistascia... Jest takie powiedzenie ze klamstwo powtorzone 100 razy staje sie prawda jak i ze sukces jest jak bak tylko wlasny ladnie pachnie... te dwa razem daja pewien obraz sytuacji... |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
Wiem Wiem, mnostwo..... POKA jedna poza wymieniona/ymi w tym temacie program mojego autorstwa już masz w logu....... -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
pokaz 2bar @2krpm, 1,5 to robi sie z zamknietymi oczyma:)
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
a co nam daje te wymarzone dwa bary ??
jak moment jest z dołu to dla mnie może byc i 0,5 bara przy 2 tys jak i tak moc jest !! po co sie spinać o to doładowanie ?? aby sprzęgło mniej wytrzymywało ?? aby był masaż pleców i nic więcej ?? mój wykre od twoich sie wiele nie różni a nie mam 2 barów przy 2 tysiącach !! |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
aby ten sam moment czyli tez moc jednostkawa uzyskac mniejsza dawka czyli w lini prostej mniejszym egt. drugorzedny efekt bedacy tylko skutkiem pierwszego to minimalnie wieksza sprawnosci silnika a wiec lepsza reakcja na gaz i stosunkowo niskie spalanie przy psj jak na big turbo.
Niech mi ktos powie wprost ze spadek temperatury spalin jest szkodliwy... |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
czujnika egt nie mam ale jak ostatnio odwinąłem kolektor z bandaża to nawet kolorowy sie nie zrobił to gdzie ta temperatura ?? w dieslu z tego co mi wiadomo nie ma takiej temperatury ??
czy sie mylę ?? |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Hmm , gdzie ta temperatra... powinienem odpowiedziec na termometrze bo pytanie jest conajmniej nie techniczne... od siebie powiem tyle Nie wiem z jakiego materialu wykonales kolektor, jak masz ustawiony walek, etc wszystko co ma wplyw na rzeczywista temp spalin, a tym bardziej na przekazanie ciepla kolektorowi( on ma przeciez swoja mase wiec musza na niego dzialac spaliny przez okreslony czas by temperatura wzrosla- prosta zasada termodynamiki ) , do tego nie mam pojecia jak jezdzisz, wiec dlaczego mialbym wiedziec jaka masz temperatre poza tym ze napewno moglbys miec nizsza...
wiem tez ze gdybys mial czujnik i mogl przetestowac temperatry spalin przy tej samej mocy/ momencie w zaleznosci od cisnienia doladowania stwierdzilbys prosta zaleznosc i nie musielibysmy stosowac jalowej dyskusji o bezcelowosci osiagania nowych trudniejszych celow... |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
![]() wystarczająco? ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Wystarczajaco by stwierdzic ze logi sa "wydrukowane" diagnostyka posiada swoista rozdzielczosc pomiaru i niemozliwe sa wyniki 2980 i 2978 jak i kilka innych a tym bardziej jak w tym przypadku wystepujace tuz po sobie..... nie ladnie nie ladnie tak oszukiwac starego misia sztucznym miodem
![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
980 - zadana
857 - aktualna nie powinno ci zrobić problemu w wyszukaniu w sofcie, dla podpowiedzi szukaj w sekcji diagnostycznej....... coś jeszcze? ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
z ciekawości tak zapytam jak by wyglądało doładowanie jakby pominąć n75 przy ilu obr. by osiągała te magiczne 2 bary?
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
980 - zadana 857 - aktualna nie powinno ci zrobić problemu w wyszukaniu w sofcie, dla podpowiedzi szukaj w sekcji diagnostycznej....... coś jeszcze? ![]() poszukalem rozdzielczosc 8 bitowa co daje 255 skok 117 mnoznik 0.1 wartosci zadane i zmierzone pokazywane w VAG'u musza skakac co 11,7 mbar. Jestes na tyle nierozwazny ze sfabrykowales logi nie majac pojecia jak dziala diagnostyka w aucie... Mnie tylko zastanawia to ze ci sie chcialo... Dowartosciowales sie pokazujac logi wypisane z reki??:> dla zrozumienia powagi 255*117*0.1 =2983.5 254*117*0.1 = 2971.8 253*117*0.1 =2960.1 i takie wartosci powinny sie pojawiac na prawym slupku i lewym ... a ty masz??? |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
O kant dupy ten twoj faktor i off
set mozna rozbic. Patrz loga carlo. Wpisz w google i szukaj logow moze ci sie uda znalesc odpowiedni wsad. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
pokaz 2bar @2krpm, 1,5 to robi sie z zamknietymi oczyma:) pokaż 2bar/2000rpm z gt2256 bo z gtb to sie robi z zamkniętymi oczyma, większosć tunerów potrafi postawić gtb przy 2000 na 2b i jakoś sie tym tak nie chwalą, a Ty na siłe próbujesz udowodnić że jestes najlepszy... |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
pokaż 2bar/2000rpm z gt2256 bo z gtb to sie robi z zamkniętymi oczyma, większosć tunerów potrafi postawić gtb przy 2000 na 2b i jakoś sie tym tak nie chwalą, a Ty na siłe próbujesz udowodnić że jestes najlepszy... Czytam to z ciekawości i zadaje pytanie po co te 2 bary przy 2 tys? Szczególnie w ośce. Od 2006 roku przerobiłem przez siebie przeróżne gt22 a pózniej GTB i wiem że niestety nie zawsze wszystko jest zależne od tunera. Znam osobiście auta które na Gt22v miały ok 350-370 Nm przy 2 tys obr i jest to wynik zadowalający. Myślę że każdy powinien robić to co umie najlepiej i nie kłócić się bezsensownie. Zresztą jeśli chodzi o 1.9 i 2.0 tdi myślę że już dawno zostało wszystko pokazane, więc trzeba iść z duchem czasu i modzić grubo inne silniki i tym się chwalić. Wszystkiego dobrego w nowym roku. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Zresztą jeśli chodzi o 1.9 i 2.0 tdi myślę że już dawno zostało wszystko pokazane, więc trzeba iść z duchem czasu i modzić grubo inne silniki i tym się chwalić. Wszystkiego dobrego w nowym roku. No właśnie a jak sprawa wygląda z 2.0 tdi na CR 140hp czyli CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA. Też sie do nich wkłada GTB? ma ktoś jakies info wykresy? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 00:41 |