Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
Demot
post Mon, 31 Dec 2012 - 01:01
Post #181


User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





Pytanie czy tez tak mało dymne te więcej wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 Dec 2012 - 01:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mirass
post Tue, 01 Jan 2013 - 12:20
Post #182


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





pomiar w inercji...wiec pogoda i zadymienie tez


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Fri, 04 Jan 2013 - 22:45
Post #183


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





gtb2056vl http://vaglog.rtnet.pl/caro86wlkp_109986.html

może być?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sat, 05 Jan 2013 - 14:40
Post #184


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław







u mnie tak wygląda na gtb2260 na 4gang, wstydzicie się dać log cały?

nie ma sensu ładować więcej niż 1,5b przy 2000obr. i tak to daje 350Nm przy 2000obr i jezdzi sie jak na ori ARL wink.gif

evo - jest więcej firm które potrafią zrobić taki program wink.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sat, 05 Jan 2013 - 16:06
Post #185


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(rumianko @ Sat, 05 Jan 2013 - 14:40) *
evo - jest więcej firm które potrafią zrobić taki program wink.gif

Wiem Wiem, mnostwo..... POKA jedna poza wymieniona/ymi w tym temacie

Co do logow, Nikt sie nie wstydzi, tyle ze nieliczni wiedza co zrobic ze sterowaniem N75 by turbo wstawalo i to sie nazywa szerokopojeta ochrona wlasnych interesow - im mniej firm bedzie wiedziec jak tym lepiej dla tych wiedzacych. Ba, informacja jak to zrobic bywa powodem do nieczystych zagrywek, ale nic to.. usuwa sie z logow wartosci sterowania n75 zabezpiecza soft przed odczytem nawet po wylucie i dziala dalej

Jedyne co zostaje innym to wymyslec jak to zrobic lub mowic ze nie ma sensu, postraszyc klienta awaryjnoscia etc czyli niczym co ma jakikolwiek zwiazek z rzeczywistascia...


Jest takie powiedzenie ze klamstwo powtorzone 100 razy staje sie prawda jak i ze sukces jest jak bak tylko wlasny ladnie pachnie... te dwa razem daja pewien obraz sytuacji...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sat, 05 Jan 2013 - 16:10
Post #186


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(_evolution @ Sat, 05 Jan 2013 - 16:06) *
Wiem Wiem, mnostwo..... POKA jedna poza wymieniona/ymi w tym temacie


program mojego autorstwa już masz w logu.......


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sat, 05 Jan 2013 - 16:49
Post #187


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





pokaz 2bar @2krpm, 1,5 to robi sie z zamknietymi oczyma:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Sat, 05 Jan 2013 - 17:40
Post #188


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a co nam daje te wymarzone dwa bary ??
jak moment jest z dołu to dla mnie może byc i 0,5 bara przy 2 tys jak i tak moc jest !!
po co sie spinać o to doładowanie ?? aby sprzęgło mniej wytrzymywało ??
aby był masaż pleców i nic więcej ??
mój wykre od twoich sie wiele nie różni a nie mam 2 barów przy 2 tysiącach !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sat, 05 Jan 2013 - 17:44
Post #189


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





aby ten sam moment czyli tez moc jednostkawa uzyskac mniejsza dawka czyli w lini prostej mniejszym egt. drugorzedny efekt bedacy tylko skutkiem pierwszego to minimalnie wieksza sprawnosci silnika a wiec lepsza reakcja na gaz i stosunkowo niskie spalanie przy psj jak na big turbo.
Niech mi ktos powie wprost ze spadek temperatury spalin jest szkodliwy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Sat, 05 Jan 2013 - 17:48
Post #190


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





czujnika egt nie mam ale jak ostatnio odwinąłem kolektor z bandaża to nawet kolorowy sie nie zrobił to gdzie ta temperatura ?? w dieslu z tego co mi wiadomo nie ma takiej temperatury ??
czy sie mylę ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sat, 05 Jan 2013 - 17:58
Post #191


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





Hmm , gdzie ta temperatra... powinienem odpowiedziec na termometrze bo pytanie jest conajmniej nie techniczne... od siebie powiem tyle Nie wiem z jakiego materialu wykonales kolektor, jak masz ustawiony walek, etc wszystko co ma wplyw na rzeczywista temp spalin, a tym bardziej na przekazanie ciepla kolektorowi( on ma przeciez swoja mase wiec musza na niego dzialac spaliny przez okreslony czas by temperatura wzrosla- prosta zasada termodynamiki ) , do tego nie mam pojecia jak jezdzisz, wiec dlaczego mialbym wiedziec jaka masz temperatre poza tym ze napewno moglbys miec nizsza...
wiem tez ze gdybys mial czujnik i mogl przetestowac temperatry spalin przy tej samej mocy/ momencie w zaleznosci od cisnienia doladowania stwierdzilbys prosta zaleznosc i nie musielibysmy stosowac jalowej dyskusji o bezcelowosci osiagania nowych trudniejszych celow...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sat, 05 Jan 2013 - 18:52
Post #192


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław







wystarczająco? tongue.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sun, 06 Jan 2013 - 10:56
Post #193


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





Wystarczajaco by stwierdzic ze logi sa "wydrukowane" diagnostyka posiada swoista rozdzielczosc pomiaru i niemozliwe sa wyniki 2980 i 2978 jak i kilka innych a tym bardziej jak w tym przypadku wystepujace tuz po sobie..... nie ladnie nie ladnie tak oszukiwac starego misia sztucznym miodem
biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 06 Jan 2013 - 11:35
Post #194


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





980 - zadana
857 - aktualna

nie powinno ci zrobić problemu w wyszukaniu w sofcie,

dla podpowiedzi szukaj w sekcji diagnostycznej.......

coś jeszcze? biggrin.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Sun, 06 Jan 2013 - 13:22
Post #195


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





z ciekawości tak zapytam jak by wyglądało doładowanie jakby pominąć n75 przy ilu obr. by osiągała te magiczne 2 bary?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sun, 06 Jan 2013 - 19:06
Post #196


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(rumianko @ Sun, 06 Jan 2013 - 11:35) *
980 - zadana
857 - aktualna

nie powinno ci zrobić problemu w wyszukaniu w sofcie,

dla podpowiedzi szukaj w sekcji diagnostycznej.......

coś jeszcze? biggrin.gif

poszukalem rozdzielczosc 8 bitowa co daje 255
skok 117
mnoznik 0.1
wartosci zadane i zmierzone pokazywane w VAG'u musza skakac co 11,7 mbar.
Jestes na tyle nierozwazny ze sfabrykowales logi nie majac pojecia jak dziala diagnostyka w aucie... Mnie tylko zastanawia to ze ci sie chcialo...
Dowartosciowales sie pokazujac logi wypisane z reki??:>
dla zrozumienia powagi

255*117*0.1 =2983.5
254*117*0.1 = 2971.8
253*117*0.1 =2960.1
i takie wartosci powinny sie pojawiac na prawym slupku i lewym ... a ty masz???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 06 Jan 2013 - 22:43
Post #197


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





O kant dupy ten twoj faktor i off
set mozna rozbic. Patrz loga carlo.

Wpisz w google i szukaj logow moze ci sie uda znalesc odpowiedni wsad.


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Mon, 07 Jan 2013 - 21:12
Post #198


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





CYTAT(_evolution @ Sat, 05 Jan 2013 - 16:49) *
pokaz 2bar @2krpm, 1,5 to robi sie z zamknietymi oczyma:)

pokaż 2bar/2000rpm z gt2256 bo z gtb to sie robi z zamkniętymi oczyma, większosć tunerów potrafi postawić gtb przy 2000 na 2b i jakoś sie tym tak nie chwalą, a Ty na siłe próbujesz udowodnić że jestes najlepszy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 07 Jan 2013 - 21:41
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(tdik. @ Mon, 07 Jan 2013 - 21:12) *
pokaż 2bar/2000rpm z gt2256 bo z gtb to sie robi z zamkniętymi oczyma, większosć tunerów potrafi postawić gtb przy 2000 na 2b i jakoś sie tym tak nie chwalą, a Ty na siłe próbujesz udowodnić że jestes najlepszy...



Czytam to z ciekawości i zadaje pytanie po co te 2 bary przy 2 tys? Szczególnie w ośce.

Od 2006 roku przerobiłem przez siebie przeróżne gt22 a pózniej GTB i wiem że niestety nie zawsze wszystko jest zależne od tunera.
Znam osobiście auta które na Gt22v miały ok 350-370 Nm przy 2 tys obr i jest to wynik zadowalający.
Myślę że każdy powinien robić to co umie najlepiej i nie kłócić się bezsensownie.

Zresztą jeśli chodzi o 1.9 i 2.0 tdi myślę że już dawno zostało wszystko pokazane, więc trzeba iść z duchem czasu i modzić grubo inne silniki i tym się chwalić.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Tue, 08 Jan 2013 - 12:31
Post #200


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





CYTAT(guluwroc @ Mon, 07 Jan 2013 - 22:41) *
Zresztą jeśli chodzi o 1.9 i 2.0 tdi myślę że już dawno zostało wszystko pokazane, więc trzeba iść z duchem czasu i modzić grubo inne silniki i tym się chwalić.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.


No właśnie a jak sprawa wygląda z 2.0 tdi na CR 140hp czyli CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA. Też sie do nich wkłada GTB? ma ktoś jakies info wykresy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 00:41