Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
bvw08
post Thu, 20 Dec 2012 - 21:18
Post #161


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





wrzucisz inną i będzie lag jak cholera i z 2 barów przy 1,7 tyś obr nici
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 20 Dec 2012 - 21:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
_evolution
post Fri, 21 Dec 2012 - 14:11
Post #162


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(ra_cek @ Thu, 20 Dec 2012 - 20:37) *
EVOLUTION
ty cały czas o tym SURGE a w mojej turbinie nic nie słychać i jedzie tak samo na wszystkich biegach i ogólnie daje sobie rade nie wiem jakie ty miałeś problemy ze podciśnienie było dla ciebie takim zaporowym tematem ale ty jak zawsze sypiesz pytajnikami o przerobieniu turbiny !!
co ty tam jeszcze jakieś wodotryski robisz ??
i czy jak po modyfikacjach u ciebie turbina dostanie luzów i będzie ktoś chciał zmienić na inne zdrowsze gtb to co nie da sie tego zrobić bez wizyty w twoim warsztacie w ten sposób uzależniasz od siebie klientów ??

po raz zadna turbo po mnie sie nie rozsypala, po dwa daje gwarancje na turbo i to dluga, po 3 jezdzi kazde przerobione turbo na podcisnienie moje tez jezdzily w sposob znacznie rozniacy sie od sterownika elektornicznego i jedynym problemem bylo zrozumiec dlaczego na elektronice jest idealnie a na podcisnieniu bylo jak w wiekszosci obecnych przerobek ( wybacz ale znam maks 4 firmy ktore daja rade z obudzeniem gtb na zadawalajacym poziomie, porownywalnym ze sterowaniem elektronika), wodotryski jak to okresliles to praktycznie zerowy lag ktory na zwyklych przerobkach wystepuje jak mgla w londynie, a ktory nie wystepuje na dopracowanej przerobce jak i sterowniku elektronicznym.
W zwiazku z tym nie prosze mi tu nie imputowac, bo jako jeden z nielicznych stroje gtb niezalozone u mnie wiec nie mam powodu uzalezniac kogokolwiek.
P.s. surge przy 1 barze @2krpm nigdy nie wystapi... wiec nie porownujmy malucha z mercedesem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Fri, 21 Dec 2012 - 14:47
Post #163


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





czyli mam rozumieć że moje auto to maluch a te co z pod twojej reki wychodzą to mercedesy ??

a powiedz mi czym sie różni mój wykres od tych co wychodzą z pod twojej ręki bo jestem za mało rozgarnięty żeby zobaczyć różnice sad.gif
a czy LAG jest ogromny ?? jak mgła w Londynie ?? u mnie nie zauważam laga !! nawet jak wjeżdżałem dziś pod stromy podjazd (kręcony wjazd w parkingu podziemnym) to 1,2 tys obrotów i samo auto podjeżdżało pod górę wiec jaki lag ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuman
post Fri, 21 Dec 2012 - 16:06
Post #164


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: Gummersbach / Głogów





Temat widzę się rozwija. Takie małe pytanie do znających się w temacie. Co sądzicie o mojej przeróbce ? Czy tak przerobione sterowanie turbiny ma sens poprawnie pracować ? Zaznaczam, że nie czerpię z przeróbek korzyści finansowych, turbo składałem na własne potrzeby do mojego auta.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Fri, 21 Dec 2012 - 17:01
Post #165


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





powinno byc oka ja przynajmniej mam bardzo podobnie przerobioną turbinę i wszystko działa a skróciłeś ramie tak że jak nie ma podciśnienia to ramie odchylone jest na maxa a jak podciśnienie sie pojawia to "prawie" zamyka kierownice ??


ale niech sie wypowiedzą spece smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuman
post Fri, 21 Dec 2012 - 19:57
Post #166


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: Gummersbach / Głogów





CYTAT(ra_cek @ Fri, 21 Dec 2012 - 17:01) *
powinno byc oka ja przynajmniej mam bardzo podobnie przerobioną turbinę i wszystko działa a skróciłeś ramie tak że jak nie ma podciśnienia to ramie odchylone jest na maxa a jak podciśnienie sie pojawia to "prawie" zamyka kierownice ??


Dokładnie tak jak piszesz. Ramię jest skrócone, zmieniony także jego kąt żeby sztanga prawidłowo pracowała. No do tego ogranicznik zamknięcia kierownic (w sumie tutaj mogłem zrobić błąd bo nie wiem w jakim stopniu to wyregulować, ludzie piszą o szczelinie kilka mm).

Zrobiłem już jakieś 10 tys km na tym turbo w ASZ-cie ale nie zdążyłem go jeszcze wystroić (latam na wcześniejszym programie, doładowanie jakieś 1.8 bara). Póki co jest trochę ospała z dołu w przedziale 1400-1800 mogłoby być mocniej ale to pewnie już tylko kwestia wystrojenia. Od 2000 obr ciągnie już naprawdę mocno, na pewno lepiej jak BRD smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Fri, 21 Dec 2012 - 21:16
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





szkoda tylko ze nie zostaly zachowane odpowiednie katy przy pracy sztangi w pewnych zakresach oraz nie zostalo przespawane ramie od geometrii, a zostawione ori z gtb. Nie masz luzu na tulejce miedzy ramieniem, a sztanga? Bo z tego co pamietam tulejka jest innej srednicy do serwotronica, a zwyklej gruszki podcisnieniowej:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuman
post Fri, 21 Dec 2012 - 21:45
Post #168


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: Gummersbach / Głogów





CYTAT(zabba88 @ Fri, 21 Dec 2012 - 21:16) *
szkoda tylko ze nie zostaly zachowane odpowiednie katy przy pracy sztangi w pewnych zakresach oraz nie zostalo przespawane ramie od geometrii, a zostawione ori z gtb. Nie masz luzu na tulejce miedzy ramieniem, a sztanga? Bo z tego co pamietam tulejka jest innej srednicy do serwotronica, a zwyklej gruszki podcisnieniowej:)

Luzu nie ma bo początek sztangi został przyspawany z ori ramienia sterownika elektronicznego. Ale faktycznie zwykła gruszka tam nie pasowała (za krótka sztanga i inna średnica otworu - a gruszka była chyba z AWX-a).

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Sat, 22 Dec 2012 - 20:40
Post #169


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





evo napisz kto według ciebie dobrze przerabia dmuchawy w pl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Sat, 22 Dec 2012 - 20:52
Post #170


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a co to Evo to jakiś fenomen ??
ja udowodniłem ze da się samemu !!
a z resztą szanowny Pan Evo nie napisze bo straci klientów blink.gif i będzie to krypto reklama konkurencji !!

uważam ze mając jakieś pojecie o mechanice i wyobraźnie techniczną można sobie samemu poradzić albo oddać do warsztatu i niech zrobią według wytycznych !!

wszystko jest dla ludzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Sat, 22 Dec 2012 - 21:32
Post #171


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





CYTAT(_evolution @ Wed, 19 Dec 2012 - 12:38) *
jakie chcesz "wstawanie"
masz do wyboru na 4..6 biegu:
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
1 bar 1500 rpm 2 bar 1900
1,2 bar 1550 1,8 1700
1.1 bar 1400 1.7 1650
wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75


co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Sun, 23 Dec 2012 - 04:05
Post #172


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Wydaje mi się żę chodzi o procenenty wysterowanie zaworka N75. Poczytaj o jego charakterystyce i i wartościach. Evo pewnie miał na myśli że może zamieścić logi jak wstaje turbo bez pokazania wartości wypełnienia %.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sun, 23 Dec 2012 - 12:45
Post #173


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(ra_cek @ Sat, 22 Dec 2012 - 20:52) *
a co to Evo to jakiś fenomen ??
ja udowodniłem ze da się samemu !!
a z resztą szanowny Pan Evo nie napisze bo straci klientów blink.gif i będzie to krypto reklama konkurencji !!

uważam ze mając jakieś pojecie o mechanice i wyobraźnie techniczną można sobie samemu poradzić albo oddać do warsztatu i niech zrobią według wytycznych !!

wszystko jest dla ludzi

kazdy udowadnia ze sie da samemu, i to bez wyjatku. z tym malym ale iz 3.. moze 4 firmy opanowały przerobke do takiej perfekcji iz gtb22 wstaje jak gt17 bez zadnych negatywnych i pobocznych skutkow. to ze twoja dmuchawa dziala nie neguje nikt, za to kazdy sie zastanawia o ile lepiej moglaby dzialac, mimo twoich zapewnien iz laga brak ( prywatnie nie wydaje mi sie by tak bylo widzac wykres jakis czas temu). Co do Panowania mi wybacz ale nie bede reagowal na obrazliwe zaczepki bo i klientow nie strace biorac pod uwage to co akurat wykonuje jak i kryptoreklama tez to nie bedzie, wszak nie napisze publicznie o pewnych dmuchawach z allegro, pewnym leonie juz bez dmuchawy z mojej reki i pewnym kliencie goscia z allegro ktory nieswiadomie zamontowal dmuchawe z leona co by zrobic wiekszy fan gosciowi z allegro... ( jeden wykres wiosny nie czyni jak ktos kiedys napisał). Wiec bez PAN mi tutaj, nie mam i kasy i wygladu na takie formulki w moja strone smile.gif . Na chwile obecna siedze nad opracowaniem idealnego sterowania dla turbiny nieco tylko( wydatkiem 20%+) wiekszej od gtb2260, na ktora de facto wszyscy sie rzucili jak szczerbaty na suchary bo jest idealna, a jak dobrze pamietam lat temu 4 byla ona uwazana za delikatnie mowiac duza i nie nadajaca sie do 1,9 tdi.... tak wiec po jakis testach oferte zwieksze o nowa dmuchawe a wysluzone gtb odleci w zapomnienie....
A co do polecanych firm, z cala odpowiedzialnoscia rzec moge iz to co oferuje dla przykladu CTR jest towarem z wysokiej polki.


na marginesie a propo rysunku powiedziec moge tyle iz ulozenie actuatora na w/w obrazku uznane za good actuator, jest opcja no bad actuator, good actuator jest gdzies indziej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sun, 23 Dec 2012 - 12:49
Post #174


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(caro86wlkp @ Sat, 22 Dec 2012 - 21:32) *
co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu

tak jak zgredzik napisal bedziesz mial zrzut z ekranu z logow bez procentowego wysterowania N75. napisz ktora opcje z przedstawionych chcesz zebym nie rzucal jpg na marne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Sun, 23 Dec 2012 - 15:04
Post #175


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Sun, 23 Dec 2012 - 15:32
Post #176


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





U mnie na szybko 4b:

rpm: boost:
1596 1719
1659 1872
1722 2036
1764 2188
1827 2328
1890 2480
1974 2609
2058 2633
2121 2597
2205 2596
2289 2597


Dzięki EVO wink.gif


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Sun, 23 Dec 2012 - 18:39
Post #177


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





pozwole sobie wziac przyklad z daria i w danym aucie parametry sa takie:

1029 1356.6 1088.1
1113 1438.2 1240.2
1302 1836.0 1673.1
1512 2519.4 2386.8
1596 2601.0 2667.6
1659 2601.0 2878.2
1722 2601.0 2983.5
1785 2601.0 2960.1
1869 2601.0 2983.5
1932 2601.0 2889.9
2037 2601.0 2866.5
2142 2601.0 2889.9
2247 2601.0 2901.6
2394 2601.0 2983.5
2520 2601.0 2983.5
2688 2601.0 2983.5
2961 2601.0 2983.5
3024 2601.0 2989.9
3066 2601.0 2983.5
3171 2601.0 2989.9
3255 2601.0 2983.5
3339 2601.0 2989.9
3444 2601.0 2983.5
3528 2601.0 2983.5
3633 2601.0 2983.5
3738 2601.0 2983.5
3822 2601.0 2983.5
3906 2601.0 2983.5
3990 2601.0 2983.5
4074 2601.0 2983.5
4179 2601.0 2983.5
4242 2601.0 2983.5
4326 2601.0 2971.8
4410 2601.0 2948.4
4473 2601.0 2925.0
4536 2601.0 2901.6

widac ze cisnienie nie jest stabilne i faluje 2 razy okolo 0.1 bara ( zadane 2960) w dolnych partiach obrotow tuz po overbooscie z powodu czulosci sterowania

Głowica po remoncie ale nie rozwiercie, - rozwiert dolotow pogorszylby parametry- wtajemniczeni beda wiedziec co i jak smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Sun, 23 Dec 2012 - 22:43
Post #178


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Chodzi pewnie o predkosc spalin... A co wtedy z EGT jak te spaliny szybko nie odprowadzic to wzrosnie EGT czy sie mylie?


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sun, 30 Dec 2012 - 17:14
Post #179


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





Mało dymu jak na taka moc ;o) http://www.youtube.com/watch?v=lrIQZqdjZCY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Sun, 30 Dec 2012 - 17:57
Post #180


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





w polsce robia wiecej koni nawet bez gtb wink.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 16:07