![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
wrzucisz inną i będzie lag jak cholera i z 2 barów przy 1,7 tyś obr nici
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
EVOLUTION ty cały czas o tym SURGE a w mojej turbinie nic nie słychać i jedzie tak samo na wszystkich biegach i ogólnie daje sobie rade nie wiem jakie ty miałeś problemy ze podciśnienie było dla ciebie takim zaporowym tematem ale ty jak zawsze sypiesz pytajnikami o przerobieniu turbiny !! co ty tam jeszcze jakieś wodotryski robisz ?? i czy jak po modyfikacjach u ciebie turbina dostanie luzów i będzie ktoś chciał zmienić na inne zdrowsze gtb to co nie da sie tego zrobić bez wizyty w twoim warsztacie w ten sposób uzależniasz od siebie klientów ?? po raz zadna turbo po mnie sie nie rozsypala, po dwa daje gwarancje na turbo i to dluga, po 3 jezdzi kazde przerobione turbo na podcisnienie moje tez jezdzily w sposob znacznie rozniacy sie od sterownika elektornicznego i jedynym problemem bylo zrozumiec dlaczego na elektronice jest idealnie a na podcisnieniu bylo jak w wiekszosci obecnych przerobek ( wybacz ale znam maks 4 firmy ktore daja rade z obudzeniem gtb na zadawalajacym poziomie, porownywalnym ze sterowaniem elektronika), wodotryski jak to okresliles to praktycznie zerowy lag ktory na zwyklych przerobkach wystepuje jak mgla w londynie, a ktory nie wystepuje na dopracowanej przerobce jak i sterowniku elektronicznym. W zwiazku z tym nie prosze mi tu nie imputowac, bo jako jeden z nielicznych stroje gtb niezalozone u mnie wiec nie mam powodu uzalezniac kogokolwiek. P.s. surge przy 1 barze @2krpm nigdy nie wystapi... wiec nie porownujmy malucha z mercedesem |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
czyli mam rozumieć że moje auto to maluch a te co z pod twojej reki wychodzą to mercedesy ??
a powiedz mi czym sie różni mój wykres od tych co wychodzą z pod twojej ręki bo jestem za mało rozgarnięty żeby zobaczyć różnice ![]() a czy LAG jest ogromny ?? jak mgła w Londynie ?? u mnie nie zauważam laga !! nawet jak wjeżdżałem dziś pod stromy podjazd (kręcony wjazd w parkingu podziemnym) to 1,2 tys obrotów i samo auto podjeżdżało pod górę wiec jaki lag ?? |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: Gummersbach / Głogów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
powinno byc oka ja przynajmniej mam bardzo podobnie przerobioną turbinę i wszystko działa a skróciłeś ramie tak że jak nie ma podciśnienia to ramie odchylone jest na maxa a jak podciśnienie sie pojawia to "prawie" zamyka kierownice ??
ale niech sie wypowiedzą spece ![]() |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: Gummersbach / Głogów ![]() |
powinno byc oka ja przynajmniej mam bardzo podobnie przerobioną turbinę i wszystko działa a skróciłeś ramie tak że jak nie ma podciśnienia to ramie odchylone jest na maxa a jak podciśnienie sie pojawia to "prawie" zamyka kierownice ?? Dokładnie tak jak piszesz. Ramię jest skrócone, zmieniony także jego kąt żeby sztanga prawidłowo pracowała. No do tego ogranicznik zamknięcia kierownic (w sumie tutaj mogłem zrobić błąd bo nie wiem w jakim stopniu to wyregulować, ludzie piszą o szczelinie kilka mm). Zrobiłem już jakieś 10 tys km na tym turbo w ASZ-cie ale nie zdążyłem go jeszcze wystroić (latam na wcześniejszym programie, doładowanie jakieś 1.8 bara). Póki co jest trochę ospała z dołu w przedziale 1400-1800 mogłoby być mocniej ale to pewnie już tylko kwestia wystrojenia. Od 2000 obr ciągnie już naprawdę mocno, na pewno lepiej jak BRD ![]() |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
szkoda tylko ze nie zostaly zachowane odpowiednie katy przy pracy sztangi w pewnych zakresach oraz nie zostalo przespawane ramie od geometrii, a zostawione ori z gtb. Nie masz luzu na tulejce miedzy ramieniem, a sztanga? Bo z tego co pamietam tulejka jest innej srednicy do serwotronica, a zwyklej gruszki podcisnieniowej:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: Gummersbach / Głogów ![]() |
szkoda tylko ze nie zostaly zachowane odpowiednie katy przy pracy sztangi w pewnych zakresach oraz nie zostalo przespawane ramie od geometrii, a zostawione ori z gtb. Nie masz luzu na tulejce miedzy ramieniem, a sztanga? Bo z tego co pamietam tulejka jest innej srednicy do serwotronica, a zwyklej gruszki podcisnieniowej:) Luzu nie ma bo początek sztangi został przyspawany z ori ramienia sterownika elektronicznego. Ale faktycznie zwykła gruszka tam nie pasowała (za krótka sztanga i inna średnica otworu - a gruszka była chyba z AWX-a). ![]() |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
evo napisz kto według ciebie dobrze przerabia dmuchawy w pl?
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
a co to Evo to jakiś fenomen ??
ja udowodniłem ze da się samemu !! a z resztą szanowny Pan Evo nie napisze bo straci klientów ![]() uważam ze mając jakieś pojecie o mechanice i wyobraźnie techniczną można sobie samemu poradzić albo oddać do warsztatu i niech zrobią według wytycznych !! wszystko jest dla ludzi |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
jakie chcesz "wstawanie" masz do wyboru na 4..6 biegu: 1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700 1 bar 1500 rpm 2 bar 1900 1,2 bar 1550 1,8 1700 1.1 bar 1400 1.7 1650 wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75 co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Wydaje mi się żę chodzi o procenenty wysterowanie zaworka N75. Poczytaj o jego charakterystyce i i wartościach. Evo pewnie miał na myśli że może zamieścić logi jak wstaje turbo bez pokazania wartości wypełnienia %.
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
a co to Evo to jakiś fenomen ?? ja udowodniłem ze da się samemu !! a z resztą szanowny Pan Evo nie napisze bo straci klientów ![]() uważam ze mając jakieś pojecie o mechanice i wyobraźnie techniczną można sobie samemu poradzić albo oddać do warsztatu i niech zrobią według wytycznych !! wszystko jest dla ludzi kazdy udowadnia ze sie da samemu, i to bez wyjatku. z tym malym ale iz 3.. moze 4 firmy opanowały przerobke do takiej perfekcji iz gtb22 wstaje jak gt17 bez zadnych negatywnych i pobocznych skutkow. to ze twoja dmuchawa dziala nie neguje nikt, za to kazdy sie zastanawia o ile lepiej moglaby dzialac, mimo twoich zapewnien iz laga brak ( prywatnie nie wydaje mi sie by tak bylo widzac wykres jakis czas temu). Co do Panowania mi wybacz ale nie bede reagowal na obrazliwe zaczepki bo i klientow nie strace biorac pod uwage to co akurat wykonuje jak i kryptoreklama tez to nie bedzie, wszak nie napisze publicznie o pewnych dmuchawach z allegro, pewnym leonie juz bez dmuchawy z mojej reki i pewnym kliencie goscia z allegro ktory nieswiadomie zamontowal dmuchawe z leona co by zrobic wiekszy fan gosciowi z allegro... ( jeden wykres wiosny nie czyni jak ktos kiedys napisał). Wiec bez PAN mi tutaj, nie mam i kasy i wygladu na takie formulki w moja strone ![]() A co do polecanych firm, z cala odpowiedzialnoscia rzec moge iz to co oferuje dla przykladu CTR jest towarem z wysokiej polki. na marginesie a propo rysunku powiedziec moge tyle iz ulozenie actuatora na w/w obrazku uznane za good actuator, jest opcja no bad actuator, good actuator jest gdzies indziej ![]() |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
U mnie na szybko 4b:
rpm: boost: 1596 1719 1659 1872 1722 2036 1764 2188 1827 2328 1890 2480 1974 2609 2058 2633 2121 2597 2205 2596 2289 2597 Dzięki EVO ![]() -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
pozwole sobie wziac przyklad z daria i w danym aucie parametry sa takie:
1029 1356.6 1088.1 1113 1438.2 1240.2 1302 1836.0 1673.1 1512 2519.4 2386.8 1596 2601.0 2667.6 1659 2601.0 2878.2 1722 2601.0 2983.5 1785 2601.0 2960.1 1869 2601.0 2983.5 1932 2601.0 2889.9 2037 2601.0 2866.5 2142 2601.0 2889.9 2247 2601.0 2901.6 2394 2601.0 2983.5 2520 2601.0 2983.5 2688 2601.0 2983.5 2961 2601.0 2983.5 3024 2601.0 2989.9 3066 2601.0 2983.5 3171 2601.0 2989.9 3255 2601.0 2983.5 3339 2601.0 2989.9 3444 2601.0 2983.5 3528 2601.0 2983.5 3633 2601.0 2983.5 3738 2601.0 2983.5 3822 2601.0 2983.5 3906 2601.0 2983.5 3990 2601.0 2983.5 4074 2601.0 2983.5 4179 2601.0 2983.5 4242 2601.0 2983.5 4326 2601.0 2971.8 4410 2601.0 2948.4 4473 2601.0 2925.0 4536 2601.0 2901.6 widac ze cisnienie nie jest stabilne i faluje 2 razy okolo 0.1 bara ( zadane 2960) w dolnych partiach obrotow tuz po overbooscie z powodu czulosci sterowania Głowica po remoncie ale nie rozwiercie, - rozwiert dolotow pogorszylby parametry- wtajemniczeni beda wiedziec co i jak ![]() |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Chodzi pewnie o predkosc spalin... A co wtedy z EGT jak te spaliny szybko nie odprowadzic to wzrosnie EGT czy sie mylie?
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Mało dymu jak na taka moc ;o) http://www.youtube.com/watch?v=lrIQZqdjZCY
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
w polsce robia wiecej koni nawet bez gtb
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 16:07 |