Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
zabba88
post Thu, 25 Oct 2012 - 19:53
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Juz widze ze bedzie kupa:) Brak ogranicznika to 1 sprawa, 2 bez odpowiedniej podpory sroby beda sie luzowac, 3 trzeba przerobic tip-a nawet do tego turbo, 4 jezeli flansza jest zrobiona z metalu, kwasowki itd. to moga byc nieszczelnosci na laczeniu kolektor-flansza, flansza-turbo ze wzgledu na inna rozszerzalnosc metali. Wiec jednym slowem wyjdzie wiecej niz my biezemy z montazem itd. za gtb2260VK. po naszym przerobieniu pasuje ori tip arl/asz bez rzezby i wyglada pod maska jak fabryka:) Ale kazdy robi jak uwaza:) Kolejna rzecz jaka bym zrobil to odkrecil turbo od flanszy i flansze od kolektora i zerknol czy kolektor jest wyportingowany i jak sie maja otworu do siebie czy nie ma tam zadnych restrykcji. Pozdrawiam Damian


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Oct 2012 - 19:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Thu, 25 Oct 2012 - 19:54
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Kto przerabiał?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Thu, 25 Oct 2012 - 20:02
Post #143


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





http://trans-turbo.pl/onas.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 25 Oct 2012 - 20:28
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





I wszystko w temacie:) Maja wogole pojecie, doswiadczenie w przerabianiu GTB2260VK. Tak aby wstawalo odpowiednio, nie bylo surge oraz dalo sie opanowac cisnienie gora?smile.gif Nie sadze poniewaz nie zajmuja sie tuningiem, a tym bardziej strojeniem. Zanim mysmy sie nauczyli przerabiac odpowiednio GTB. kosztowalo nas to mase czasu i pieniedzy aby wyniki byly powtarzalne i setup-y byly bez awaryjne


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Thu, 25 Oct 2012 - 20:57
Post #145


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





dostałem na nich namiary od tunera wiec chyba mają pojęcie co i jak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Fri, 26 Oct 2012 - 15:05
Post #146


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





tak więc czekamy co ci ten tuner wyczaruje z tego gtb, oczywiście nie zapomnij wykresu dodać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiek1606
post Wed, 12 Dec 2012 - 13:46
Post #147


Rookie
Dołączył: Wed, 12 December 2012





CYTAT(peter22 @ Thu, 25 Oct 2012 - 20:57) *
dostałem na nich namiary od tunera wiec chyba mają pojęcie co i jak

jak ci wystroji to będziesz wiedział co i jak ale nie wygląda to dobrze
tu masz wykres gtb17
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/581099deca87cf87.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Wed, 12 Dec 2012 - 16:43
Post #148


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





CYTAT(krzysiek1606 @ Wed, 12 Dec 2012 - 13:46) *
jak ci wystroji to będziesz wiedział co i jak ale nie wygląda to dobrze
tu masz wykres gtb17
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/581099deca87cf87.html

kolego turbo juz jest przerobione tak jak powinno. Teraz trwają prace z wydechem .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Tue, 18 Dec 2012 - 20:42
Post #149


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





ma ktoś logi jak wstaje gtb2260?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Wed, 19 Dec 2012 - 12:38
Post #150


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





jakie chcesz "wstawanie"
masz do wyboru na 4..6 biegu:
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
1 bar 1500 rpm 2 bar 1900
1,2 bar 1550 1,8 1700
1.1 bar 1400 1.7 1650
wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ffsapher
post Wed, 19 Dec 2012 - 13:05
Post #151


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





2 bar przy 1700 laugh.gif
brawo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Wed, 19 Dec 2012 - 15:52
Post #152


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Wed, 19 Dec 2012 - 20:49
Post #153


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700

ciekawe co na to sprzęgło :>


wszyscy robią z tym gtb taką tajemnice a mi udało sie zamontować (pierwszy raz w życiu) gtb a koledze z Prochip udało sie (pierwszy raz w zyciu) tak wystroić gtb smile.gif

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489...e=1&theater

wynik może i mizerny ale seryjne sprzęgło na tyle pozwala sad.gif zmienię sprzęgło i czujnik ciśnienia doładowania i będziemy walczyć dalej ale i tak wynik według mnie jest satysfakcjonujący
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Wed, 19 Dec 2012 - 21:09
Post #154


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





ładnie wyszło wzmacniaj sprzęgło i zobaczymy co bedzie po korekcie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_evolution
post Thu, 20 Dec 2012 - 14:08
Post #155


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





CYTAT(ra_cek @ Wed, 19 Dec 2012 - 20:49) *
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700

ciekawe co na to sprzęgło :>


wszyscy robią z tym gtb taką tajemnice a mi udało sie zamontować (pierwszy raz w życiu) gtb a koledze z Prochip udało sie (pierwszy raz w zyciu) tak wystroić gtb smile.gif

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489...e=1&theater

wynik może i mizerny ale seryjne sprzęgło na tyle pozwala sad.gif zmienię sprzęgło i czujnik ciśnienia doładowania i będziemy walczyć dalej ale i tak wynik według mnie jest satysfakcjonujący

sprzegło nic na to bo wbrew obiegowej opini domoroslych tunerow, nie musisz walic z maksymalnej dawki w limiterze momentu by miec doladowanie, ani tez duze doladowanie nie wymusza duzej dawki. Wrecz w wiekszosci aut gdzie klient chce lagodny dol limiter momentu jest pomniejszany wiec dawka jest defacto mniejsza niz seryjnie wypuszcza fabryka. Nikt mi nie powie ze jesli ma sie duze turbo to od razu nalezy zapomniec o dynamice seryjnego auta w dolnych partiach obrotow.

Co do przedstawionego wykresu jestem wrecz pewien iz masz starostandardowe 1...1,3 bar @2krpm , czyli takie doladowanie i przerobke ktora objawia sie dosyc sporym lagiem szczegolnie w srednich i niskich obrotach.
Cała tajemnica przerobki polega na tym by turbo wstawalo tak szybko jak moze by auto jezdzilo przy psj jak na seryjnej dmuchawie. wszystko to skutkuje tym ze turbo wstaje dosyc ładnie przy wyzszych biegach dajac dobre doladowanie w stosunkowo niskich obrotach. I dochodzimy do sedna sprawy... Turbo wstajac szybko moze generowac zjawisko zwane surge, ktore jest niepozadanym zjawiskiem a ktore mozna zlikwidowac stosujac odpowiednia przerobke turbo.
Na poczatku przygod z GTB był z tym spory problem po przerobieniu sterowania na podcisnienie. Problem ktory nigdy nie wystepowal przy sterowaniu fabrycznym nastawnikiem elektronicznym.
Kto siedzi w temacie wie ze na samym poczatku robilem gtb na sterownikach elektronicznych co wiazalo sie z przerobka instalacji elektrycznej silnika i gruntownym modem edc15 pod wzgledem software'owym, bo nie rozumialem dobrze problemu ktory istnial na podcisnieniowym sterowaniu. Gdy nadszedl dzien olsnienia elektronika odeszla w zapomnienie ( nikt normalny nie spedzi dodatkowych 5 h na przerobkach ktore dadza dokladnie to co inna tansza wersja)


Tak wiec pierwszy raz (przerobki) w zyciu masz naprawde dobry, jeszcze ze 30 przerobek w roznych konfiguracjach i dojdziesz do perfekcji...
(p.s. czy mi sie wydaje czy przy 3....4 krpm przeladowuje ci troszku???)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Thu, 20 Dec 2012 - 16:18
Post #156


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





CYTAT(_evolution @ Wed, 19 Dec 2012 - 12:38) *
jakie chcesz "wstawanie"
masz do wyboru na 4..6 biegu:
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
1 bar 1500 rpm 2 bar 1900
1,2 bar 1550 1,8 1700
1.1 bar 1400 1.7 1650
wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75


co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 20 Dec 2012 - 16:53
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





To znaczy że będzie tylko osiągnięte doładowanie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Thu, 20 Dec 2012 - 19:48
Post #158


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





podłączasz kabelki zamiast do n75 do nastawnika...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Thu, 20 Dec 2012 - 20:37
Post #159


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





EVOLUTION
ty cały czas o tym SURGE a w mojej turbinie nic nie słychać i jedzie tak samo na wszystkich biegach i ogólnie daje sobie rade nie wiem jakie ty miałeś problemy ze podciśnienie było dla ciebie takim zaporowym tematem ale ty jak zawsze sypiesz pytajnikami o przerobieniu turbiny !!
co ty tam jeszcze jakieś wodotryski robisz ??
i czy jak po modyfikacjach u ciebie turbina dostanie luzów i będzie ktoś chciał zmienić na inne zdrowsze gtb to co nie da sie tego zrobić bez wizyty w twoim warsztacie w ten sposób uzależniasz od siebie klientów ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Thu, 20 Dec 2012 - 21:15
Post #160


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Szkoda, że ja zostałem wypuszczony z bardzo dużym surge. Wtedy jeszcze nie kumałem o co chodzi, turbo pożyło miesiąc. Surge na 6 biegu był masakryczny. Wykresu nie zobaczyłem do dzisiaj. (pytałem, prosiłem). Do dzisiaj mnie dziwi, jak mogłeś zostawić soft w takim stanie, wypuszczając mnie do domu i oczywiście zgarnać kasę. Mam nadzieje, że już doszedłeś, jak uniknąć surg`a skoro ciągle o tym wstpominasz i klienci są zadowoleni. Ja jedynie mogę żałować, że auto nie zostało od razu tam, gdzie byłem z nim na początku. Musiałem napisać, bo jak znowu widzę te 2 bary przy 1.7 k. rpm to wspomnienia wróciły. (Dotyczy 1.9 pd na gt22)
A w ogóle to ciekawi mnie jak wyglądał by taki z19dth z taką gtb? ktoś widział, słyszał ?


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:45