![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Juz widze ze bedzie kupa:) Brak ogranicznika to 1 sprawa, 2 bez odpowiedniej podpory sroby beda sie luzowac, 3 trzeba przerobic tip-a nawet do tego turbo, 4 jezeli flansza jest zrobiona z metalu, kwasowki itd. to moga byc nieszczelnosci na laczeniu kolektor-flansza, flansza-turbo ze wzgledu na inna rozszerzalnosc metali. Wiec jednym slowem wyjdzie wiecej niz my biezemy z montazem itd. za gtb2260VK. po naszym przerobieniu pasuje ori tip arl/asz bez rzezby i wyglada pod maska jak fabryka:) Ale kazdy robi jak uwaza:) Kolejna rzecz jaka bym zrobil to odkrecil turbo od flanszy i flansze od kolektora i zerknol czy kolektor jest wyportingowany i jak sie maja otworu do siebie czy nie ma tam zadnych restrykcji. Pozdrawiam Damian
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Kto przerabiał?
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
I wszystko w temacie:) Maja wogole pojecie, doswiadczenie w przerabianiu GTB2260VK. Tak aby wstawalo odpowiednio, nie bylo surge oraz dalo sie opanowac cisnienie gora?
![]() -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
dostałem na nich namiary od tunera wiec chyba mają pojęcie co i jak
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
tak więc czekamy co ci ten tuner wyczaruje z tego gtb, oczywiście nie zapomnij wykresu dodać
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
dostałem na nich namiary od tunera wiec chyba mają pojęcie co i jak jak ci wystroji to będziesz wiedział co i jak ale nie wygląda to dobrze tu masz wykres gtb17 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/581099deca87cf87.html |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
jak ci wystroji to będziesz wiedział co i jak ale nie wygląda to dobrze tu masz wykres gtb17 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/581099deca87cf87.html kolego turbo juz jest przerobione tak jak powinno. Teraz trwają prace z wydechem . |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
ma ktoś logi jak wstaje gtb2260?
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
jakie chcesz "wstawanie"
masz do wyboru na 4..6 biegu: 1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700 1 bar 1500 rpm 2 bar 1900 1,2 bar 1550 1,8 1700 1.1 bar 1400 1.7 1650 wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75 |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
2 bar przy 1700
![]() brawo |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700
ciekawe co na to sprzęgło :> wszyscy robią z tym gtb taką tajemnice a mi udało sie zamontować (pierwszy raz w życiu) gtb a koledze z Prochip udało sie (pierwszy raz w zyciu) tak wystroić gtb ![]() http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489...e=1&theater wynik może i mizerny ale seryjne sprzęgło na tyle pozwala ![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
ładnie wyszło wzmacniaj sprzęgło i zobaczymy co bedzie po korekcie
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700 ciekawe co na to sprzęgło :> wszyscy robią z tym gtb taką tajemnice a mi udało sie zamontować (pierwszy raz w życiu) gtb a koledze z Prochip udało sie (pierwszy raz w zyciu) tak wystroić gtb ![]() http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489...e=1&theater wynik może i mizerny ale seryjne sprzęgło na tyle pozwala ![]() sprzegło nic na to bo wbrew obiegowej opini domoroslych tunerow, nie musisz walic z maksymalnej dawki w limiterze momentu by miec doladowanie, ani tez duze doladowanie nie wymusza duzej dawki. Wrecz w wiekszosci aut gdzie klient chce lagodny dol limiter momentu jest pomniejszany wiec dawka jest defacto mniejsza niz seryjnie wypuszcza fabryka. Nikt mi nie powie ze jesli ma sie duze turbo to od razu nalezy zapomniec o dynamice seryjnego auta w dolnych partiach obrotow. Co do przedstawionego wykresu jestem wrecz pewien iz masz starostandardowe 1...1,3 bar @2krpm , czyli takie doladowanie i przerobke ktora objawia sie dosyc sporym lagiem szczegolnie w srednich i niskich obrotach. Cała tajemnica przerobki polega na tym by turbo wstawalo tak szybko jak moze by auto jezdzilo przy psj jak na seryjnej dmuchawie. wszystko to skutkuje tym ze turbo wstaje dosyc ładnie przy wyzszych biegach dajac dobre doladowanie w stosunkowo niskich obrotach. I dochodzimy do sedna sprawy... Turbo wstajac szybko moze generowac zjawisko zwane surge, ktore jest niepozadanym zjawiskiem a ktore mozna zlikwidowac stosujac odpowiednia przerobke turbo. Na poczatku przygod z GTB był z tym spory problem po przerobieniu sterowania na podcisnienie. Problem ktory nigdy nie wystepowal przy sterowaniu fabrycznym nastawnikiem elektronicznym. Kto siedzi w temacie wie ze na samym poczatku robilem gtb na sterownikach elektronicznych co wiazalo sie z przerobka instalacji elektrycznej silnika i gruntownym modem edc15 pod wzgledem software'owym, bo nie rozumialem dobrze problemu ktory istnial na podcisnieniowym sterowaniu. Gdy nadszedl dzien olsnienia elektronika odeszla w zapomnienie ( nikt normalny nie spedzi dodatkowych 5 h na przerobkach ktore dadza dokladnie to co inna tansza wersja) Tak wiec pierwszy raz (przerobki) w zyciu masz naprawde dobry, jeszcze ze 30 przerobek w roznych konfiguracjach i dojdziesz do perfekcji... (p.s. czy mi sie wydaje czy przy 3....4 krpm przeladowuje ci troszku???) |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
jakie chcesz "wstawanie" masz do wyboru na 4..6 biegu: 1.4 bar przy 1500 rpm 2 bar przy 1700 1 bar 1500 rpm 2 bar 1900 1,2 bar 1550 1,8 1700 1.1 bar 1400 1.7 1650 wszystkie udostepnione przeze mnie beda bez wysterowania n75 co to znaczy bez wysterowania n75? wrzuć jakiekolwiek na 4 biegu |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
To znaczy że będzie tylko osiągnięte doładowanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
podłączasz kabelki zamiast do n75 do nastawnika...
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
EVOLUTION
ty cały czas o tym SURGE a w mojej turbinie nic nie słychać i jedzie tak samo na wszystkich biegach i ogólnie daje sobie rade nie wiem jakie ty miałeś problemy ze podciśnienie było dla ciebie takim zaporowym tematem ale ty jak zawsze sypiesz pytajnikami o przerobieniu turbiny !! co ty tam jeszcze jakieś wodotryski robisz ?? i czy jak po modyfikacjach u ciebie turbina dostanie luzów i będzie ktoś chciał zmienić na inne zdrowsze gtb to co nie da sie tego zrobić bez wizyty w twoim warsztacie w ten sposób uzależniasz od siebie klientów ?? |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Szkoda, że ja zostałem wypuszczony z bardzo dużym surge. Wtedy jeszcze nie kumałem o co chodzi, turbo pożyło miesiąc. Surge na 6 biegu był masakryczny. Wykresu nie zobaczyłem do dzisiaj. (pytałem, prosiłem). Do dzisiaj mnie dziwi, jak mogłeś zostawić soft w takim stanie, wypuszczając mnie do domu i oczywiście zgarnać kasę. Mam nadzieje, że już doszedłeś, jak uniknąć surg`a skoro ciągle o tym wstpominasz i klienci są zadowoleni. Ja jedynie mogę żałować, że auto nie zostało od razu tam, gdzie byłem z nim na początku. Musiałem napisać, bo jak znowu widzę te 2 bary przy 1.7 k. rpm to wspomnienia wróciły. (Dotyczy 1.9 pd na gt22)
A w ogóle to ciekawi mnie jak wyglądał by taki z19dth z taką gtb? ktoś widział, słyszał ? -------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:45 |