![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Jeszcze dziwne jest to, ze nie ma slowa o Dieslach.
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Jak to jest w street można miec rol bar, ale pisze że trzeba mieć seryjne wnętrze to wiec jak z tylnymi siedzeniami w tym przypadku ??
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
W Street startują CAŁKOWICIE seryjne auta bez żadnych, nawet najmniejszych modyfikacji, które powodują przejście do klasy Drag.
Czyli regulamin to jedno, ale rzeczywistość jest zupełnie inna. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
W Street startują CAŁKOWICIE seryjne auta bez żadnych, nawet najmniejszych modyfikacji, które powodują przejście do klasy Drag. Czyli regulamin to jedno, ale rzeczywistość jest zupełnie inna. Znowu nie mów że samochody maja byc całkowicie seryjne regulamin jest praktycznie taki sam jak w sss a tam w street można dużo modyfikować, zakazane są głównie modyfikacje podłużnic ciecie podłogi itp -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Automobilklub Opolski to nie SSS i tam panują inne zasady. Czyli w Streecie startują totalne serie, a reszta leci do klas Drag.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
W Street startują CAŁKOWICIE seryjne auta bez żadnych, nawet najmniejszych modyfikacji, które powodują przejście do klasy Drag. Czyli regulamin to jedno, ale rzeczywistość jest zupełnie inna. zaraz zaraz bo czegoś nie rozumiem jeżeli w Regulaminie street pisze że może być pałąk to może czy nie bo jeśli nie to poco jest regulamin? -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Automobilklub Opolski to nie SSS i tam panują inne zasady. Czyli w Streecie startują totalne serie, a reszta leci do klas Drag. Teraz też nie rozumiem Regulamin SSS Obowiązkowe wyposaŜenie i inne: 1. Seryjne wnętrze 2. Seryjne nadwozie, płyta podłogowa i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy i chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej w Unii Europejskiej, zgodne z normami Unii Europejskiej 7. Sygnał dźwiękowy 8. WaŜny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 9. Zachowany seryjny rodzaj napędu. Dopuszczalna jest przeróbka mechanicznie odłączająca napęd jednej z osi w samochodach seryjne posiadających napęd na wszystkie koła (demontaŜ wału napędowego lub półosi napędowych). 10. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag dla tego samego kierowcy 11. Seryjne punkty mocowania zawieszenia 12. Działające wycieraczki 13. JeŜeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, Ŝe jest zabroniona 14. Felgi nie mniejsze niŜ 13 cali chyba, Ŝe inne były zamontowane seryjnie 15. Gaśnica i działające pasy bezpieczeństwa 16. (skreślone) 17. Nie ma obowiązku jazdy w kasku. MoŜna startować z pasaŜerem. ![]() 1. Elektronika i mechanika silnika 2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora. 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego lub dolotowego 4. Podtlenek azotu i wtrysk wody. 5. Opony dopuszczone do ruchu w Unii Europejskiej poprzecznie lub skośnie nacinane, nie mogą wystawać poza obrys samochodu więcej niŜ 5 cm. 6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez moŜliwości cięcia płyty podłogowej, zakaz stosowania skrzyń kłowych i/lub sekwencyjnych, chyba, Ŝe dany samochód był w nie wyposaŜony seryjnie 7. Wymiana silnika na inny dowolnego producenta zakaz przerabiania podłuŜnic poza ewentualnym dodaniem uchwytów na inny silnik. 8. Przednia i tylna klapa, przednie błotniki, szyberdach mogą być z karbonu, kevlaru, włókna szklanego lub podobnego laminatu (grubość min. 2 mm), zamontowane na seryjnych uchwytach, moŜliwość usunięcia klamek. 9. Układ paliwowy, zbiornik paliwa tylko w miejscu seryjnym. MoŜliwa zmiana pompy paliwowej. 10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce 11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa 12. Sportowa kierownica 13. Wymiana lub modyfikacja zderzaków przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa, moŜliwość poszerzenia nadkoli. 14. Usunięcie systemu klimatyzacji, koła zapasowego i lewarka 15. MoŜliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio, waga sprzętu audio nie moŜe być mniejsza od wagi zastąpionych elementów. Kierowca jest zobowiązany do wykonania odpowiedniego waŜenia w momencie instalacji sprzętu audio i przekazania oświadczenia organizatorowi. 16. Zmiana miejsca zamontowania akumulatora, nieseryjne miejsce montaŜu moŜe znajdować się w przestrzeni z kierowcą pod warunkiem zamknięcia akumulatora w metalowej, nieaŜurowej skrzynce trwale przytwierdzonej do podłogi. 17. Wymiana lub modyfikacja sprzęgła 18. Pałąk (roll bar) 19. Nieseryjne mechanizmy róŜnicowe o zwiększonym tarciu wewnętrznym. 20. Tzw. tuning optyczny (nie zmniejszający wagi) jeŜeli nie zagraŜa kierowcy lub osobom trzecim. Regulamin Automobilu Warunki techniczne, bezpieczeństwa i inne w samochodowych klasach STREET. A) Obowiązkowe wyposażenie i inne: 1. Seryjne wnętrze 2. Seryjne nadwozie, płyta podłogowa i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy i chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej w Unii Europejskiej, zgodne z normami Unii Europejskiej 7. Sygnał dźwiękowy 8. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 9. Zachowany seryjny rodzaj napędu. Dopuszczalna jest przeróbka mechanicznie odłączająca napęd jednej z osi w samochodach seryjne posiadających napęd na wszystkie koła (demontaż wału napędowego lub półosi napędowych). 10. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag dla tego samego kierowcy 11. Seryjne punkty mocowania zawieszenia 12. Działające wycieraczki 13. Jeżeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, że jest zabroniona 14. Felgi nie mniejsze niż 13 cali chyba, że inne były zamontowane seryjnie. Opony homologowane na wszystkich kołach o nie mniejszym rozmiarze (szerokości i średnicy opony) niż opony fabrycznie montowane do tego samochodu. Zabronione jest używanie tzw. dojazdówek oraz opon nieprzeznaczonych do samochodów np.: opon motocyklowych. W uzasadnionych przypadkach na wniosek kierowcy, Komisja Techniczna może zezwolić na użycie opon o innym rozmiarze. 15. Gaśnica i działające pasy bezpieczeństwa 16. Nie ma obowiązku jazdy w kasku. ![]() 1. Elektronika i mechanika silnika 2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora. 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego lub dolotowego 4. Podtlenek azotu i wtrysk wody. 5. Opony dopuszczone do ruchu w Unii Europejskiej poprzecznie lub skośnie nacinane, nie mogą wystawać poza obrys samochodu więcej niż 5 cm. 6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez możliwości cięcia płyty podłogowej, zakaz stosowania skrzyń kłowych i/lub sekwencyjnych, chyba, że dany samochód był w nie wyposażony seryjnie 7. Wymiana silnika na inny dowolnego producenta zakaz przerabiania podłużnic poza ewentualnym dodaniem uchwytów na inny silnik. 8. Przednia i tylna klapa, przednie błotniki, szyberdach mogą być z karbonu, kevlaru, włókna szklanego lub podobnego laminatu (grubość min. 2 mm), zamontowane na seryjnych uchwytach, możliwość usunięcia klamek. 9. Układ paliwowy, zbiornik paliwa tylko w miejscu seryjnym. Możliwa zmiana pompy paliwowej. 10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce 11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa 12. Sportowa kierownica 13. Wymiana lub modyfikacja zderzaków przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa, możliwość poszerzenia nadkoli. 14. Usunięcie systemu klimatyzacji, koła zapasowego i lewarka 15. Możliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio, waga sprzętu audio nie może być mniejsza od wagi zastąpionych elementów. Kierowca jest zobowiązany do wykonania odpowiedniego ważenia w momencie instalacji sprzętu audio i przekazania oświadczenia organizatorowi. 16. Zmiana miejsca zamontowania akumulatora, nieseryjne miejsce montażu może znajdować się w przestrzeni z kierowcą pod warunkiem zamknięcia akumulatora w metalowej, nie ażurowej skrzynce trwale przytwierdzonej do podłogi. 17. Wymiana lub modyfikacja sprzęgła 18. Pałąk (roll bar) 19. Nieseryjne mechanizmy różnicowe o zwiększonym tarciu wewnętrznym. 20. Tzw. tuning optyczny (niezmniejszający wagi), jeżeli nie zagraża kierowcy lub osobom trzecim -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Tak jak mówiłem wcześniej ktoś był leniwy i zrobił ctrl-c ctrl-v
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Tak jak mówiłem wcześniej ktoś był leniwy i zrobił ctrl-c ctrl-v ![]() To czemu piszecie że opolski to nie sss i panują inne zasady jak czarno na białym pisze że takie same. Podział na klasy jest tylko inny -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Spoko luzik. Po prostu chodziło o to, że SSS i AO mają inne postrzeganie na te klasy i AO chce wprowadzić coś swojego w Streecie, choć niedawno wyczytałem, że wymogi klas ulicznych mają być takie, jak w SSS, więc być może wszystko wróci do normy. Pożyjemy, zobaczymy. Jest jeszcze tydzień czasu i wszystko może się zmienić.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Coś wiadomo na temat zasad wstępu dla kibiców?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Bardzo miło ze strony organizotorów, że pamiętają o klasie diesel.....
z góry obniżając sobie liczbe zawodników. Czasy można sobie sprawdzić na RL a na zawody jedzie się, żeby powalczyć ale nie z autami, które mają 2 razy większą moc. Ot tak np moje TDI quattro to klasa AWD tak jak 9-cio sekundowy golf :] i cały ogon - GTRy,itp itd ![]() Chyba, że CTRL+C, CTRL+V nie złapał całego regulaminu ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Bardzo miło ze strony organizotorów, że pamiętają o klasie diesel..... z góry obniżając sobie liczbe zawodników. Czasy można sobie sprawdzić na RL a na zawody jedzie się, żeby powalczyć ale nie z autami, które mają 2 razy większą moc. Ot tak np moje TDI quattro to klasa AWD tak jak 9-cio sekundowy golf :] i cały ogon - GTRy,itp itd ![]() Chyba, że CTRL+C, CTRL+V nie złapał całego regulaminu ![]() zamiast klasy mini do 900 ( bo kto teraz sie sciga na zawodach cc 700 cc 900 lub tico - sadze ze nie bedzie wiecej jak 1 2 lub 3 auta - jak takowe wogole sie znajda) powinna bys klasa DIESEL !!! -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Dokładnie, sam miałem zamiar wpaść i się sprawdzić w klasie disel, a tu zonk :|
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Bardzo miło ze strony organizotorów, że pamiętają o klasie diesel..... z góry obniżając sobie liczbe zawodników. Czasy można sobie sprawdzić na RL a na zawody jedzie się, żeby powalczyć ale nie z autami, które mają 2 razy większą moc. Ot tak np moje TDI quattro to klasa AWD tak jak 9-cio sekundowy golf :] i cały ogon - GTRy,itp itd ![]() Czyżby ?! ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Napisałem kilka maili do Automobilklubu i udało się stworzyć klase ![]() Dziękuję w imieniu Swoim i wszystkich dieslowców!! do zobaczenia w niedziele ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Napisałem kilka maili do Automobilklubu i udało się stworzyć klase ![]() Dziękuję w imieniu Swoim i wszystkich dieslowców!! do zobaczenia w niedziele ![]() Nie tylko Ty pisałeś ![]() Ja wczoraj napisałem, rano otrzymałem odpowiedź, że właśnie będzie taki komunikat. Mimo wszystko dzięki za te maile i do zobaczenia na zawodach. ![]() edit: kask trzeba posiadać? |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Nie tylko Ty pisałeś ![]() Ja wczoraj napisałem, rano otrzymałem odpowiedź, że właśnie będzie taki komunikat. Mimo wszystko dzięki za te maile i do zobaczenia na zawodach. ![]() edit: kask trzeba posiadać? Ja pisałem już wcześniej ![]() ![]() Warunki techniczne, bezpieczeństwa i inne w samochodowych klasach STREET. A) Obowiązkowe wyposażenie i inne: 1. Seryjne wnętrze 2. Seryjne nadwozie, płyta podłogowa i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy i chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej w Unii Europejskiej, zgodne z normami Unii Europejskiej 7. Sygnał dźwiękowy 8. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 9. Zachowany seryjny rodzaj napędu. Dopuszczalna jest przeróbka mechanicznie odłączająca napęd jednej z osi w samochodach seryjne posiadających napęd na wszystkie koła (demontaż wału napędowego lub półosi napędowych). 10. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag dla tego samego kierowcy 11. Seryjne punkty mocowania zawieszenia 12. Działające wycieraczki 13. Jeżeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, że jest zabroniona 14. Felgi nie mniejsze niż 13 cali chyba, że inne były zamontowane seryjnie. Opony homologowane na wszystkich kołach o nie mniejszym rozmiarze (szerokości i średnicy opony) niż opony fabrycznie montowane do tego samochodu. Zabronione jest używanie tzw. dojazdówek oraz opon nieprzeznaczonych do samochodów np.: opon motocyklowych. W uzasadnionych przypadkach na wniosek kierowcy, Komisja Techniczna może zezwolić na użycie opon o innym rozmiarze. 15. Gaśnica i działające pasy bezpieczeństwa 16. Nie ma obowiązku jazdy w kasku. -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Moje zgłoszenie wysłane. Jadę w streecie. Luklam pilnuj się !
![]() Nawet flatshifta sobie wgrałem ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 15:27 |