Opolski Sprint Samochodowy + Zlot Samochodów Japońskich, Lotnisko Kamień Śląski 02.09.2012 |
Opolski Sprint Samochodowy + Zlot Samochodów Japońskich, Lotnisko Kamień Śląski 02.09.2012 |
Thu, 26 Jul 2012 - 00:38
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
Pierwsze info ze strony Automobilklubu Opolskiego:
Już 2 września odbędzie się na lotnisku w Kamieniu Śląskim sprint na 1/4 mili, imprezą towarzyszącą będzie Zlot Samochodów Japońskich. Wzorem ostatniej imprezy rozegrana zostanie też próba sprawnościowa oraz odbędą się pokazy driftu. Więcej informacji wkrótce. |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 26 Jul 2012 - 00:38
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 27 Jul 2012 - 23:42
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
od dluzszego czasu przygotowania trwaja
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wed, 01 Aug 2012 - 15:26
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
oby doszlo do skutku bo dwa lata z rzedu odwolywali wrzesniowe edycje
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
Wed, 01 Aug 2012 - 17:40
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 27 November 2007 Skąd: Kraków |
Czy organizator ma w planie rozdawanie timeslipów ?? Na imprezie 29.04.2012 tego istotnego szczegółu zabrakło i było to wg mnie jedyne niedociągnięcie.
-------------------- Ibiza 6k2 SPORT PD- pojechała w Polskę
274/448 ET:13.645 Renault Clio RS 197- pojechało na Ukrainę Renault Clio RS 182 racing blue |
|
|
Fri, 03 Aug 2012 - 00:04
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
Jeżeli macie jakieś pytania, to wysyłajcie je na adres: autoopol@onet.pl
|
|
|
Wed, 15 Aug 2012 - 13:15
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
|
|
|
Wed, 15 Aug 2012 - 17:41
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
dobrze wyglada regulamin
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Mon, 20 Aug 2012 - 19:51
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
Jeśli chodzi o zlot pojazdów japońskich, to podaję informację z innego forum:
CYTAT w celu weryfikacji zlotowiczów musze zrobic listę "marka - nr. rejestracyjny auta"
np. toyota - wz66554 tylko zlotowicze z listy dostaną 50% znizki proszę o wysyłanie tych danych na adres mailowy: kamien2012@o2.pl wjazd będzie się odbywał do 10:30 dlatego że na trasie wjazdu będzie zorganizowany kjs wjazd po tej godzinie będzie sie odbywał inną bramą i na parking dla widzów mapka mistrza painta mniej więcej gdzie co będzie |
|
|
Tue, 21 Aug 2012 - 10:34
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
na jaki adres wysyłamy zgłoszenie?
czy mamy mieć je na wjezdzie? -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Tue, 21 Aug 2012 - 11:37
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
na jaki adres wysyłamy zgłoszenie? czy mamy mieć je na wjezdzie? Uzupełnione zgłoszenie podane w tym linku: http://automobilklub.opole.pl/dokumenty/sp...loszenie_10.doc wysyłasz na adres autoopol@onet.pl czy mamy mieć je na wjezdzie? Fragment regulaminu mówi tak i myślę, że jest to odpowiedź na to pytanie: CYTAT Oryginał zgłoszenia musi być podpisany i złożony w biurze imprezy w dniu 02.09.2012r. Czyli jeżeli zgłaszasz się online, to musisz mieć przy sobie podpisany oryginał zgłoszenia i złożyć w biurze imprezy. Możesz też na miejscu się zgłaszać, po prostu podchodzisz do biura imprezy, prosisz o zgłoszenie, wypełniasz i jedziesz. Więcej przeczytasz w regulaminie imprezy, który jest kilka postów wyżej i tam dowiesz się wszystkiego. |
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 16:23
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie |
Wysłałem zapytanie do Automobilklubu Opolskiego, mianowicie takie:
Witam! Chciałem się dopytać odnośnie regulaminu ponieważ nie potrafiłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi w internecie. Mianowicie chodzi o kwestię: -czy jeśli tylna kanapa będzie wyciągnięta to czy samochód będzie startował w klasie street czy drag? -czy jeśli akumulator znajduje się w kabinie pojazdu to czy musi być on koniecznie szczelnie zamknięty czy wystarczy że jest solidnie mocno przymocowany? ODP. Witam Każda modyfikacja będzie powodować start w klasie DRAG to się też dotyczy wyciągnięcia kanapy po za dozwolonymi przeróbkami wyszczególnionymi w regulaminie. Natomiast akumulator w kabinie musi być szczelnie zamknięty i solidnie zamocowany. Znaczy to chyba, że Automobil Klub Opolski zmienił regulamin na taki podobny do SSS czy WST. Jakakolwiek modyfikacja w aucie, nawet wyjęcie jednego fotela czy tylniej kanapy, bądź jakaś modyfikacja silnika wrzuci go do klasy drag. W klasie street będą startowały jedynie kompletnie seryjne auta. Można wspomnieć, że na zawodach 29.04.2012 regulamin wyglądał tak, że nie było podziału na drag i street. No chyba, że tylko na ten zlot i na te zawody regulamin się tak zmienił, a na innych zawodach Automobil Klubu Opolskiego będą stare zasady. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 16:30
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
Jesli chodzi o kanape to jest napisane ze musisz zastapic ja sprzetem audio o tej samej wadze. Musi to byc udokumentowane. Wiec jesli wyjmiesz kanape i nie zastapisz jej audio to ladujesz w drag.
Jesli chodzi o aku to musi byc szczelnie obudowany i solidnie przymocowany. Wentylacja na zewnatrz a nie w kabinie. Pisze z doswiadczenia ze startow na Opolskich Sprintach w Kamieniu. ( Sam mam aku w kabinie ) -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 17:19
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin |
Pierwsze słyszę żeby w opolskim były klasy drag i street, zawsze jest podział od pojemności i doładowania nie zależnie od napędu, nie ma znaczenia czy masz kanapę czy klatkę bezpieczeństwa u nich obowiązuje regulamin podobny do KJS, ważna sprawa co do aku to klema plusowa musi być izolowana taśmą, ważny przegląd i OC. NW chyba nie jest wymagane
-------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 17:29
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
Pierwsze słyszę żeby w opolskim były klasy drag i street, zawsze jest podział od pojemności i doładowania nie zależnie od napędu, nie ma znaczenia czy masz kanapę czy klatkę bezpieczeństwa u nich obowiązuje regulamin podobny do KJS, ważna sprawa co do aku to klema plusowa musi być izolowana taśmą, ważny przegląd i OC. NW chyba nie jest wymagane Obecny nowy regulamin to calkowita rewolucja. Klasy Drag podobnie jak w sss a street jest bardzo rygorystyczny. -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 18:24
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
Ja sądzę, że gdy wymogi klasy Street są bardzo rygorystyczne, to w tej klasie na moje oko wystartuje max 10 aut. No chyba że salony samochodowe pokażą się na zawodach i sprawdzą swoje świeżynki, albo ktoś przyjedzie seryjnym sportowym samochodem, ale tak czy tak, klasy Street zapowiadają się lipnie.
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 19:38
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Przejadę się tam. Co roku startuję, a tym razem chyba tylko jako widz, bo moje Evo raczej nie ma czego tam szukać przy obecnych parametrach LOL
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 20:39
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin |
Co do treści rególaminu, to wygląda że jest zaporzyczony z sss, chyba nawet żywcem skopiowany....i dołożyli pare klas ,co mi się nawet podoba.
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 20:58
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
Pierwsze słyszę żeby w opolskim były klasy drag i street, zawsze jest podział od pojemności i doładowania nie zależnie od napędu, nie ma znaczenia czy masz kanapę czy klatkę bezpieczeństwa u nich obowiązuje regulamin podobny do KJS, ważna sprawa co do aku to klema plusowa musi być izolowana taśmą, ważny przegląd i OC. NW chyba nie jest wymagane dziwne te klasy troche ... DRAG jest oki - ale w street mini do 903 to dla organizatorów klasa co maja tico, 5 klas fwd..., powinny byc jak w DRAG tylko ze STREET ale oki Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG: Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, bez doładowania FWD – Napęd przedni, bez doładowania FWD Turbo – Napęd przedni, z doładowaniem, o dowolnej pojemności silnika oraz napęd na wszystkie koła i napęd na tylne koła, z doładowaniem, o pojemności silnika do 1550 ccm RWD Turbo – tylny napęd z doładowaniem lub bez doładowania, silniki z tłokiem wirującym AWD Turbo – napęd na wszystkie koła z doładowaniem lub bez doładowania Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy STREET: mini – FWD do 903 ccm mini plus – FWD do 1400 ccm profi – FWD do 1600 ccm profi plus – FWD do 2000 ccm super profi plus – FWD powyżej 2000 ccm AWD – wszystkie z napędem na cztery koła RWD – wszystkie z napędem kół tylnych. Silnik ZI - za jednokrotne doładowanie pojemność skokowa zwiększana przelicznikiem 1,7 -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 21:37
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin |
Faktycznie rewolucja
-------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
Fri, 24 Aug 2012 - 21:38
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
-------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 21:25 |