![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie nie rozumiem waszych pół środków nie lepiej od razu kupić pożąda turbine od evo X potencjał na ponad 400hp przy tym lag jak seryjne k03 do tego kol wydechowy custom, wydech kompletny, wtryski pompa paliwa, FMIC, sprzęgło i dopiero jazda? można by jeszcze dać wałki od wolnossaka aby góra trochę ugrać i inne duperele jak przepływa... Jednak nie rozumiem kombinacji z turbinami na których max to 300hp...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Tue, 02 June 2009 ![]() |
Volski1 jak tam w temacie setapu?Ogarnełeś to do końca?Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Panowie nie rozumiem waszych pół środków nie lepiej od razu kupić pożąda turbine od evo X potencjał na ponad 400hp przy tym lag jak seryjne k03 do tego kol wydechowy custom, wydech kompletny, wtryski pompa paliwa, FMIC, sprzęgło i dopiero jazda? można by jeszcze dać wałki od wolnossaka aby góra trochę ugrać i inne duperele jak przepływa... Jednak nie rozumiem kombinacji z turbinami na których max to 300hp... Mihas66 Ty nie rozumiesz, ktoś inny podważy a jeszcze inni uznają za bzdurę ![]() Jak bym chciał 400+ to poszedłbym w 2.7 z turbinami od rs4 i cieszył się bezawaryjnością. Pozdrawiam ![]() Volski1 jak tam w temacie setapu?Ogarnełeś to do końca?Pozdro Wojtekm513 Obecnie udało się wycisnąć 320KM, zmieniony został wydech na nieco cichszy , cewki i jakieś pierdoły. W planach torsen na tył i wizualne drobiazgi. ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Tue, 02 June 2009 ![]() |
Witam.To ładny wynik końcowy 320KM a jaki max moment?To juz max tej turbawki?Pewnie jezdzi się przyjemnie.Kiedy to zaczyna ładować?Czemu myslisz o torsenie czyżby słaba trakcja?A6 to fakt jest mega ciezkim klocem i jak jade braciaka 1.8tQ to mam wrażenie że r4T to takie minimum do toczenia.Moje a4 1,8tQ jest dużo żywsze bo prawie 300kg lżejsze.Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy!
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
a gdzie dokladniej sie podziewasz w tej norwegii ,pozatym z moca nie szalej i swapami bo moze sie to zle skonczyc w tym kraju
![]() ![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
Witaj,przeglądałem Twój projekt a6 i też zamierzam iść Twoją drogą tylko mam pytanie o tą redukcję pomiędzy kolektor z flanszą t25(przypuszczam,że to taka) i flanszą od td04hl,jak to połączyłeś i jaki to materiał?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 10:21 |