Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8TQ w A6 C5 APU skrzynia CUC, drobne modyfikacje dupowozu, sprzęgł, heble, turbo.
mihas66
post Tue, 12 Feb 2013 - 10:29
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie nie rozumiem waszych pół środków nie lepiej od razu kupić pożąda turbine od evo X potencjał na ponad 400hp przy tym lag jak seryjne k03 do tego kol wydechowy custom, wydech kompletny, wtryski pompa paliwa, FMIC, sprzęgło i dopiero jazda? można by jeszcze dać wałki od wolnossaka aby góra trochę ugrać i inne duperele jak przepływa... Jednak nie rozumiem kombinacji z turbinami na których max to 300hp...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Feb 2013 - 10:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojtekm513
post Thu, 20 Jun 2013 - 10:04
Post #22


User
Dołączył: Tue, 02 June 2009





Volski1 jak tam w temacie setapu?Ogarnełeś to do końca?Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Sat, 22 Jun 2013 - 21:09
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(mihas66 @ Tue, 12 Feb 2013 - 10:29) *
Panowie nie rozumiem waszych pół środków nie lepiej od razu kupić pożąda turbine od evo X potencjał na ponad 400hp przy tym lag jak seryjne k03 do tego kol wydechowy custom, wydech kompletny, wtryski pompa paliwa, FMIC, sprzęgło i dopiero jazda? można by jeszcze dać wałki od wolnossaka aby góra trochę ugrać i inne duperele jak przepływa... Jednak nie rozumiem kombinacji z turbinami na których max to 300hp...


Mihas66 Ty nie rozumiesz, ktoś inny podważy a jeszcze inni uznają za bzdurę mellow.gif . Ja osobiście uważam że pchanie się pod 400hp z 1.8t w tak ciężkiej krowie jaką jest A6 to nonsens. W tej budzie przecież w serii montowali 2.7bt, 4.2 czy 4.2bt, a kompletny swap na 2.7 można wyrwać w cenie customowego kolektora i turbinki z evo X.
Jak bym chciał 400+ to poszedłbym w 2.7 z turbinami od rs4 i cieszył się bezawaryjnością.
Pozdrawiam wink.gif



CYTAT(wojtekm513 @ Thu, 20 Jun 2013 - 10:04) *
Volski1 jak tam w temacie setapu?Ogarnełeś to do końca?Pozdro

Wojtekm513 Obecnie udało się wycisnąć 320KM, zmieniony został wydech na nieco cichszy , cewki i jakieś pierdoły.
W planach torsen na tył i wizualne drobiazgi. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtekm513
post Fri, 28 Jun 2013 - 11:11
Post #24


User
Dołączył: Tue, 02 June 2009





Witam.To ładny wynik końcowy 320KM a jaki max moment?To juz max tej turbawki?Pewnie jezdzi się przyjemnie.Kiedy to zaczyna ładować?Czemu myslisz o torsenie czyżby słaba trakcja?A6 to fakt jest mega ciezkim klocem i jak jade braciaka 1.8tQ to mam wrażenie że r4T to takie minimum do toczenia.Moje a4 1,8tQ jest dużo żywsze bo prawie 300kg lżejsze.Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Tue, 02 Jul 2013 - 11:48
Post #25


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





a gdzie dokladniej sie podziewasz w tej norwegii ,pozatym z moca nie szalej i swapami bo moze sie to zle skonczyc w tym kraju tongue.gif na twoim miejscu poszedł bym w e85 smile.gif


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:43
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





Witaj,przeglądałem Twój projekt a6 i też zamierzam iść Twoją drogą tylko mam pytanie o tą redukcję pomiędzy kolektor z flanszą t25(przypuszczam,że to taka) i flanszą od td04hl,jak to połączyłeś i jaki to materiał?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 10:21