![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Pasa przedniego nie zdejmuj.. pasek moze sobie przeskakiwac na kole zębatym wału... wazne zeby wał byłw punkie 0 czyli pierwszy tłok na gorze... bedziesz mial glowice zdjętą to przeciez widac ze tłok w gorze.
W serwiesie nie ma prowadnic oryginalnych? Nie trzeba nic docierac po takim "remoncie" -------------------- VR6 turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się. No masz racje kolego ale przy większym obciążeniu pod górke i włączona klima dzwoni jak cholera.Jeżdze na lpg i z racji charakterystyki paliwa (wyższa liczba oktanowa) nic nie stuka. Jednak na 4 cylindrze widać ze zalany konkretnie olejem. Za 2 tyg przymierzam sie rozbierać auto, czy ktoś kojaży jaki smar zastosować na śruby łaczące kolektor z turbo aby to nie skorodowało i nie zespawało sie ? W vw można kupić hot bolt paste ale tubka kosztuje 230 zł. Zastanawiam sie ad smarem miedziowym, ale może ktoś spotkał sie z podobnym specyfikiem. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Ten specyfik do śrub to smar ceramiczny, ok 29 zł w hurtowni.Wytrzymuje do 1400stC
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się. Są i takie co stukaja jak sie na jalowym przegazuje ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
To są chyba paście takie że już im nic nie pomoże tylko remont.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
To są chyba paście takie że już im nic nie pomoże tylko remont. niekoniecznie , remont potrzebny , nie tyle silnika co napinacza. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Przy okazji remontu będę wymieniał kat na DP.
Czy powinienem wymienić szpilki w turbo czy wystarczy dać nowe nakrętki ? |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
przy odkrecaniu popsikaj wd, szpilki jak nie zgnite to zostaw, nakretki obowiazkowo nowe bo są jednorazowe.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Witam po rozebraniu silnika okazało się ze do zrobienia jest szlif.
Na 4 cylindrze ogromne luzy . Bede zakładał nowe pierścienie tłoki a i może panewki. I teraz jakiej firmy założyć ? Tłoki mahle Pierścienie goetze Panewki glyco ? |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Pierścienie też Mahle, panewki koniecznie sputtery
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Rozumiem ze sputter to typ panewki a glyko jako firma jest ok ?
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Nagar był ?
Panewki nie może tylko na pewno daj nowe ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Nagaru dużo nie było , jednak na 4 tłoku na denku świeży olej z nagarem i spore luzy.
Skoro mam już wyciągnięty silnik mogę przyjrzeć się sprzęgłu. Wymieniałem je 2 lata temu i niestety już po wymianie pedał sprzęgła chodził ciężko tak samo jak przed wymianą. Podejrzewam wysprzęglik bądź siłownik na pedale. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić czy to wina wysprzęglika czy siłownika przy pedale ? |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Silnik już złożony. I czeka mnie pierwsze uruchomienie i docieranie.
Jakiego oleju użyć do docierania ? Planuje coś takiego : 1. Pierwsze uruchomienie 10w-40 (30 minut pracy zlewka i wymiana filtra) 2. 5w-40 Liquy molly (1000 - 1500 km zlewka i wymiana filtra) 3. 5w-40 i normalna jazda Czy może pominąć pierwszy krok i zrobić tak: 2. 5w-40 Liquy molly (1000 km zlewka i wymiana filtra) 3. 5w-40 i normalna jazda |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Ani jedno, ani drugie
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Witam , po długiej przerwie.
Silnik złożony jeździ już prawie poł roku.Niestety mam mały problem z sprzęgłem. Wymieniałem je około 2 lata temu , podczas remontu silnika wymieniłem wyprzęgnik z racji tego że jak dla mnie po wymianie sprzęgła troche za ciężko pracował pedał sprzęgła (w samej pracy pedału nic sie nie zmieniło). Niestety od razu po złożeniu silnika pojawił się niepokojący objaw. Podczas ruszania z postoju sprzęgło drży (nie wiem czy można to nazwać szarpaniem), drganie zanika jak układ się "zasprzęgli". Wtedy nie czuć żadnego drgania na pedałach czy gałce zmiany biegów. Najgorszy jest sam moment gdy puszczam sprzęgło ze startu stojącego. Gdy auto się lekko toczy i puszczamy sprzęgło nic praktycznie nie czuć. Wcześniej efekt ten występował ale nie zwracałem na to uwagi.A teraz może lekko się na silił i mnie wpienia. Dodam tylko ze 2 lata temu wymieniony był cały komplet dwumas itp. Układ wyprzęgnika odpowietrzony. Pewnie na wiosnę zrzucę skrzynie, ale proszę o wskazówki co może powodować taki stan rzeczy.Może jeszcze przed zdjęciem skrzyni wymienic siłownik przy pedale. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 01:03 |