Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T 150KM AEB Spalanie stukowe
Dzikuvip
post Mon, 15 Jul 2013 - 21:50
Post #61


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: Nowa Sól





Pasa przedniego nie zdejmuj.. pasek moze sobie przeskakiwac na kole zębatym wału... wazne zeby wał byłw punkie 0 czyli pierwszy tłok na gorze... bedziesz mial glowice zdjętą to przeciez widac ze tłok w gorze.
W serwiesie nie ma prowadnic oryginalnych?
Nie trzeba nic docierac po takim "remoncie"


--------------------
VR6 turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Jul 2013 - 21:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Fri, 19 Jul 2013 - 19:02
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się.



--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Tue, 30 Jul 2013 - 08:34
Post #63


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 19 Jul 2013 - 19:02) *
Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się.

No masz racje kolego ale przy większym obciążeniu pod górke i włączona klima dzwoni jak cholera.Jeżdze na lpg i z racji charakterystyki paliwa (wyższa liczba oktanowa) nic nie stuka. Jednak na 4 cylindrze widać ze zalany konkretnie olejem. Za 2 tyg przymierzam sie rozbierać auto, czy ktoś kojaży jaki smar zastosować na śruby łaczące kolektor z turbo aby to nie skorodowało i nie zespawało sie ? W vw można kupić hot bolt paste ale tubka kosztuje 230 zł.
Zastanawiam sie ad smarem miedziowym, ale może ktoś spotkał sie z podobnym specyfikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Wed, 31 Jul 2013 - 10:27
Post #64


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Ten specyfik do śrub to smar ceramiczny, ok 29 zł w hurtowni.Wytrzymuje do 1400stC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 31 Jul 2013 - 22:55
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 19 Jul 2013 - 19:02) *
Ja miałem kiedyś taki nagar w AEB i auto latało na 1.5Bar i nic nie stukało. Co to w ogóle za pomysł słuchania stukania na biegu jałowym, dziwne rzeczy. Stuki to najczęściej występują przy pełnym obciążeniu silnika. Jeśli by stukało na biegu jałowym to podczas pełnego obciążenia nie słyszałbyś chyba swoich myśli. Ogarnijcie się.

Są i takie co stukaja jak sie na jalowym przegazuje smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 02 Aug 2013 - 12:47
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





To są chyba paście takie że już im nic nie pomoże tylko remont.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 02 Aug 2013 - 23:12
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 02 Aug 2013 - 12:47) *
To są chyba paście takie że już im nic nie pomoże tylko remont.

niekoniecznie , remont potrzebny , nie tyle silnika co napinacza.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Mon, 12 Aug 2013 - 22:18
Post #68


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Przy okazji remontu będę wymieniał kat na DP.
Czy powinienem wymienić szpilki w turbo czy wystarczy dać nowe nakrętki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 12 Aug 2013 - 23:46
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





przy odkrecaniu popsikaj wd, szpilki jak nie zgnite to zostaw, nakretki obowiazkowo nowe bo są jednorazowe.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Wed, 21 Aug 2013 - 22:51
Post #70


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Witam po rozebraniu silnika okazało się ze do zrobienia jest szlif.
Na 4 cylindrze ogromne luzy .
Bede zakładał nowe pierścienie tłoki a i może panewki. I teraz jakiej firmy założyć ?

Tłoki mahle
Pierścienie goetze
Panewki glyco ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 22 Aug 2013 - 07:11
Post #71


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Pierścienie też Mahle, panewki koniecznie sputtery
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Thu, 22 Aug 2013 - 09:22
Post #72


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Rozumiem ze sputter to typ panewki a glyko jako firma jest ok ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 22 Aug 2013 - 10:21
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Nagar był ?

Panewki nie może tylko na pewno daj nowe smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Thu, 22 Aug 2013 - 16:20
Post #74


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Nagaru dużo nie było , jednak na 4 tłoku na denku świeży olej z nagarem i spore luzy.
Skoro mam już wyciągnięty silnik mogę przyjrzeć się sprzęgłu. Wymieniałem je 2 lata temu i niestety już po wymianie pedał sprzęgła chodził ciężko tak samo jak przed wymianą.
Podejrzewam wysprzęglik bądź siłownik na pedale.
Ma ktoś pomysł jak sprawdzić czy to wina wysprzęglika czy siłownika przy pedale ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Tue, 03 Sep 2013 - 10:17
Post #75


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Silnik już złożony. I czeka mnie pierwsze uruchomienie i docieranie.
Jakiego oleju użyć do docierania ?
Planuje coś takiego :

1. Pierwsze uruchomienie 10w-40 (30 minut pracy zlewka i wymiana filtra)
2. 5w-40 Liquy molly (1000 - 1500 km zlewka i wymiana filtra)
3. 5w-40 i normalna jazda

Czy może pominąć pierwszy krok i zrobić tak:

2. 5w-40 Liquy molly (1000 km zlewka i wymiana filtra)
3. 5w-40 i normalna jazda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 03 Sep 2013 - 11:45
Post #76


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Ani jedno, ani drugie smile.gif poszukaj o docieraniu na ostro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIrookieIII
post Thu, 02 Jan 2014 - 18:28
Post #77


User
Dołączył: Mon, 16 July 2012





Witam , po długiej przerwie.
Silnik złożony jeździ już prawie poł roku.Niestety mam mały problem z sprzęgłem.
Wymieniałem je około 2 lata temu , podczas remontu silnika wymieniłem wyprzęgnik z racji tego że jak dla mnie po wymianie sprzęgła troche za ciężko pracował pedał sprzęgła (w samej pracy pedału nic sie nie zmieniło).
Niestety od razu po złożeniu silnika pojawił się niepokojący objaw.
Podczas ruszania z postoju sprzęgło drży (nie wiem czy można to nazwać szarpaniem), drganie zanika jak układ się "zasprzęgli".
Wtedy nie czuć żadnego drgania na pedałach czy gałce zmiany biegów. Najgorszy jest sam moment gdy puszczam sprzęgło ze startu stojącego.
Gdy auto się lekko toczy i puszczamy sprzęgło nic praktycznie nie czuć.
Wcześniej efekt ten występował ale nie zwracałem na to uwagi.A teraz może lekko się na silił i mnie wpienia.
Dodam tylko ze 2 lata temu wymieniony był cały komplet dwumas itp.
Układ wyprzęgnika odpowietrzony.
Pewnie na wiosnę zrzucę skrzynie, ale proszę o wskazówki co może powodować taki stan rzeczy.Może jeszcze przed zdjęciem skrzyni wymienic siłownik przy pedale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 01:03