![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Plukalem dziś auto.
Ustawilem obroty na 3000, i przez rurke podawalem do kolektora wode. Silnik zwalnial to przestawalem, chwile pochodził i znowu. Zrobiłem 2 zabiegi po 1 L. Odkręcam świece a na tłokach nadal syf. Auto na wolnych jak szybko dodam gazu stuka. Nie wiem czy cos źle robie, czy może taki syf w silniku. Czy po zabiegu powinien dłucho pochodzić silnik czy 5 minut i można wyłaczyć ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
No ja robilem tak samo.
Wiadomo że Ci syfu nagaru z tloków nie sciągnie. Nie ma takiej opcji. To usuwa jedynie nagar na pierscieniach jak jest do ruszenia. Jak jest mega nagar to nawet i na pierscieniach nie ruszy plukanka woda. Kolega mial stukowe w 1.8T , opoznialo zaplon o 2-4stopnie w calym zakresie. Skonczylo sie na mini generalce. tj glowica , prowadnice zaworowe i chyba też pierscienie. podobno bylo w cholere nagaru i zapieczone pierscienie. Teraz po remoncie stukowe 0 0 0 0 i auto wypluwa ponad serie 180km ( okolice 190km teraz na poprawionym dolocie od AGU bez zwezki). -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Plukalem dziś auto. Ustawilem obroty na 3000, i przez rurke podawalem do kolektora wode. Silnik zwalnial to przestawalem, chwile pochodził i znowu. Zrobiłem 2 zabiegi po 1 L. Odkręcam świece a na tłokach nadal syf. Auto na wolnych jak szybko dodam gazu stuka. Nie wiem czy cos źle robie, czy może taki syf w silniku. Czy po zabiegu powinien dłucho pochodzić silnik czy 5 minut i można wyłaczyć ? robiłeś to na gorącym silniku? u mnie po takim zabiegu w komorze był błysk przed czyszczeniem było widać placki nagaru na tłokach. jak u ciebie nie pomaga to można zalać chemią , niestety długo schodzi bo każdy cylinder trzeba zalewać oddzielnie. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
robiłeś to na gorącym silniku? u mnie po takim zabiegu w komorze był błysk przed czyszczeniem było widać placki nagaru na tłokach. jak u ciebie nie pomaga to można zalać chemią , niestety długo schodzi bo każdy cylinder trzeba zalewać oddzielnie. Tak robiłem to na ciepłym silniku. U mnie cały tlok w nagarze(a nie placki). Jaką chemie zastosować na nagar ? Czy po zastosowaniu od razu trzeba zmieniac olej ? A może jakiś zakład z łodzkiego który to ogarnie bez rozbierania silnika ? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jutro ci napisze bo to jest środek do mycia silników , bardzo żrący, nagar rozpuszcza sie w oczach
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Czy to stukanie masz tylko jak dodajesz gazu z niskich rpm albo z jalowych?
Pytam bo jesli tak to to wcale moze nie byc stuk. W moim APU tez zaczely sie takie dzwieki i szukalem przyczyn najrozniejszych. Z rozpedu zmienilem i panewki korbowe choc stare byly ok bo juz przez mysl zaczelo mi przechodzic ze to tam stukocze.. Nic to nie dawalo a stukot byl slyszalny przy naglym dodaniu gazu z jalowych i przy przyspieszaniu z b.niskich rpm z wysokim biegiem. Wszystko u mnie zaczelo sie po wymianie sprzegla i przy okazji dwumasu na "taki z mniejszym luzem" uzywany. Nie skojarzylem tego faktu wczesniej ale pozniej osluchiwane bylo auto stetoskopem i na 99% zasmarkany dwumas wydaje takie dzwieki. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Czy to stukanie masz tylko jak dodajesz gazu z niskich rpm albo z jalowych? Pytam bo jesli tak to to wcale moze nie byc stuk. W moim APU tez zaczely sie takie dzwieki i szukalem przyczyn najrozniejszych. Z rozpedu zmienilem i panewki korbowe choc stare byly ok bo juz przez mysl zaczelo mi przechodzic ze to tam stukocze.. Nic to nie dawalo a stukot byl slyszalny przy naglym dodaniu gazu z jalowych i przy przyspieszaniu z b.niskich rpm z wysokim biegiem. Wszystko u mnie zaczelo sie po wymianie sprzegla i przy okazji dwumasu na "taki z mniejszym luzem" uzywany. Nie skojarzylem tego faktu wczesniej ale pozniej osluchiwane bylo auto stetoskopem i na 99% zasmarkany dwumas wydaje takie dzwieki. Sprzęgło wymieniłem na nówke , w zakładzie w sumie zaufanym wiec nawet nie myślałem o 2 masie. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
czapka w góre i zeszlifować nagar, ja tak zrobiłem u siebie co prawda w innym silniku, mimo, że niektórzy twierdzą, żeby nie ruszać tego
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Panowie, też mi się pojawiło stukowe na 2 i 4. Podejrzewam cewki - kupić beru/bosch z allegro, czy może ASO ma lepsze? Świece prawie nowe BKR7EiX.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
kiedyś była jakaś akcja serwisowa na cewki m.in. w 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Słyszałem, ale w 10-letnim aucie to chyba nie wymienią za free...
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
u mnie w AVJ z 2001 wymienili wszystkie
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
W aeb nigdy nie było akcji serwisowej na cewki.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
W orginale chodzą BERU , jeżeli cie interesuje mam komplet cewek BOSCH (nówki, kupione do podmiany).
Uruchomiłem na testy okazało sie ze nadal stuka, więc wsadziłem do pudełka i leżą od czerwca. Jakby co zapraszam na pw. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Heh wymieniłem przepływke na nową, nic to nie zmieniło.
Jednak chyba bede musiał zdjąc głowice. Okazuje sie ze na 4 tym tłoku po zdjęciu świecy widać lekką wilgotny nagar. Świeca czyściutka, jeżeli juz nic nie wymyśle głowica do zdjęcia. Próba olejoewa pokazuje że pierścienie raczej jeszcze ok (ciśnienie na każdym cylindrze wzrasta o ok 1 bar). Nie uśmiecha mi sie zdejmować głowicy ale chyba będzie trzeba. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
No wygląda na to że masz podobny problem co kolega. Zrobisz głowicę to się przekonasz.... Oby pomogło.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Odgrzewam kotleta.
Prawdopodobnie mam wytarte prowadnice zaworów. Olej leje się na 4 cylinder. http://www.youtube.com/watch?v=wyR_ssBrON4 http://www.youtube.com/watch?v=bBnTC_WupnA Postanowiłm sam zdjąć i założyć głowice, jakieś pojęcie o mechanice mam i wydaje mi sie ze spokojnie dam rade. Oczywiście głowica idzie do profesjonalnej firmy naprawiającej głowice. I tu rodzi się moje pierwsze pytanie czy koniecznie musze zdjąc zderzak z pasem przednim do tej operacji ? Dysponuje własnym kanałem wiec auto może stać i miesiąc. Boję się trochę ze jak nie zdejmę pasa przedniego i zrzucę pasek rozrządu z koła na wałku to lużny pasek przeskoczy mi na wale korbowym. A co za tym idzie i tak do ustawienia trzeba będzie to rozbierać. Przypomnę ze pacjent to a6 c5. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
Odgrzewam kotleta. Prawdopodobnie mam wytarte prowadnice zaworów. Olej leje się na 4 cylinder. http://www.youtube.com/watch?v=wyR_ssBrON4 http://www.youtube.com/watch?v=bBnTC_WupnA Postanowiłm sam zdjąć i założyć głowice, jakieś pojęcie o mechanice mam i wydaje mi sie ze spokojnie dam rade. Oczywiście głowica idzie do profesjonalnej firmy naprawiającej głowice. I tu rodzi się moje pierwsze pytanie czy koniecznie musze zdjąc zderzak z pasem przednim do tej operacji ? Dysponuje własnym kanałem wiec auto może stać i miesiąc. Boję się trochę ze jak nie zdejmę pasa przedniego i zrzucę pasek rozrządu z koła na wałku to lużny pasek przeskoczy mi na wale korbowym. A co za tym idzie i tak do ustawienia trzeba będzie to rozbierać. Przypomnę ze pacjent to a6 c5. na krede chcesz rozrzad ustawiac ? zdejmoj ten pas przedni , nie ma tak duzo roboty , chlodnice klimy nie rozpinaj tylko wode. Bedziesz mial dobre dojscie do wszystkiego i pewnosc ze poustawiasz rozrzad prwaidlowo bo jak sie pomylisz to glowica jeszcze raz do remontu ![]() Jak juz wszystko poskrecasz ( ustawisz rozrzad) to zakrec kluczem silnik kilka obrotow dla pewnosci ... -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
no i zawsze kręć w prawo patrząc na znak na wale żeby się pokrył a później patrz na koło na wałku, jak przejedziesz znak to nie cofaj tylko jedź jeszcze raz,
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Dzięki za rady . Jeżeli macie jakieś sugestie chętnie wysłucham.
W razie potrzeby jakich zaworów użyć i prowadnic ? (najlepiej jakiej firmy stosuje vw w orginale) Czy po takim remoncie wymagany jest okres docierania ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 06:26 |