![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
sproboj recznie przekrecic przepustnice czy wskoczy full throttle.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Temat przerobiony wcześniej, ręcznie do oporu i nic, pozatym kupiłem drugą używke i to samo.
Przechodzi poprawnie adaptacje, ale z pozycją max jest lipa. Przydał by sie schemat , w moim przypadku to jest motronik m3.2 (A6 c5 1998r)? Niestety kompoty nie chcą sie podjąć temetu twierdzą ze mają za dużo pracy. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Witam ponownie.
Po wakacjach wstawiłem autko do bosch service . Pan który zajmował się autem pojeździł, posprawdzał rozrządy i nic nie wydumał. Był jeszcze u jakiegoś koliegi który ma ten sam silnik, sprawdzali z obciążeniem klimą i podobnież było to samo zachowanie (stuki). Stwierdził tylko że może to wtryski , ale nie chce mnie wprowadzać w błąd. Już nie wiem co robić czy olać sprawe i jeździc czy jeszcze gdzieś szukać. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
mierzyłeś afr ? może komp gazu oszukuje całą resztę?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Niestety nie mierzyłem, lambda w tym gazie Landi Renzo Omegas nie była wpinana do sterownika LPG (nie ma szans na emulatory).
Nie posiadam szerokopasmówki żeby to pomierzyć. Nie ma nikt schematu motronica do AEB z a6 98r ? Nie zarabiam na tym zajmuje sie hobbystycznie. wyślij |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
A może problem związany jest z duża ilościa nagaru ?
Wymieniałem uszczelniacze bo auto paliło 0.3L oleju na 1000km. Teraz spala poiżej 0.1L na 1000km. Sprężanie jest przecież za wysokie nominał to 13bar, a ja mam po 14.5 bara a przy próbie olejowej aż 15 bar. Możliwym jest żeby nagar aż tak podniósł kompresje? |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
to jest dobry trop, u siebie miałem ten sam problem czyli nagar na zaworach i denku tłoka, po czyszczeniu przestał stukać. objaw stukania nie występował na zimnym silniku czyli po nocy odpalamy i jedziemy, im silnik był cieplejszy tym problem sie nasilał do tego stopnia że nie pomagało opóźnienie zapłonu do tego stopnia że samochód ledwo przyspieszał a i tak słychać było stuki
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Czyli w razie czego pozostaje zdjęcie głowicy?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
a slyszysz to stukowe ?
bo jak nie slyszysz to może to byc problem osprzetowy , a nie z silnikiem. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Stuki są słyszalne
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
nagar może podnieść kompresje tak samo jak za mocno liźnięta głowica
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
zrob płukanke wodą silnika, w necie sa opisy na amerykanskich forach.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ja robilem aplikatorem od plynu do szyb w przepustnice,
ja plukalem jak szukalem przyczyny stukowego, wprawdzie nie pomoglo, bo okazalo sie ze mam napinacz walków do wymiany + odpiety wężyk od evapu przez to bylo stukowe. Ale za to teraz moge tankować 95 , zrobic hardkorowy zaplon i nadal nie stuka co mnie mega zaskoczylo , caly czas 0 0 0 0 jak bym nie palowal. tak ze taka plukanka coś chyba daje. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
Nie masz przypadkiem jakiegoś linka pod ręką?
Gregor Ty masz może AEB sprawdził byś ile powinien wynieść max kąt otwarcia przepustnicy W którym miejscu mialeś odpięty wężyk od evap ? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
przy tipie, ja mam AQA. kat otwarcia przepustnicy 100% jest u mnie. w drive by cable czyli aeb powinno to być powyżej 90% z tego co pamietam (100% jak jest to fajnie). Sprawdz ręcznie czy przepustnica otwiera się na 100% po prostu i tyle..
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=35053, polecam ok min 0,5L do - 1L wody w silnik, oczywiscie nie naraz bo pogniesz korby , psikasz z aplikatora po plynie do szyb w przepustnice, silnik ma miec ok 3000rpm - polozylem cegle na gaz. przy psikaniu obroty spadaja norma, ja nie dopuszczałem żeby spadly poniżej 2000rpm. niektorzy daja mala rurka wode, ja sie balem wolalem pryskac z butelki ![]() daj znac czy pomoglo -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
U mnie pokazuje w stopniach więc nie może być więcej niz 90 (powinno koło 87). Obecniepokazuje ok 86 , ręczne wychylenie przepustnicy na max nic nie zmienia. Czy stosowałeś środek sea foam, czy tylko woda? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2012 ![]() |
przy tipie, ja mam AQA. kat otwarcia przepustnicy 100% jest u mnie. w drive by cable czyli aeb powinno to być powyżej 90% z tego co pamietam (100% jak jest to fajnie). Sprawdz ręcznie czy przepustnica otwiera się na 100% po prostu i tyle.. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=35053, polecam ok min 0,5L do - 1L wody w silnik, oczywiscie nie naraz bo pogniesz korby , psikasz z aplikatora po plynie do szyb w przepustnice, silnik ma miec ok 3000rpm - polozylem cegle na gaz. przy psikaniu obroty spadaja norma, ja nie dopuszczałem żeby spadly poniżej 2000rpm. niektorzy daja mala rurka wode, ja sie balem wolalem pryskac z butelki ![]() daj znac czy pomoglo Czy stosowałeś również środek sea foam czy tylko wode ? Po wlaniu 0,5l wody wyłączałeś silnik, czy czekałeś aż skończy parować i dopiero wyłączyłeś ? Troche sie boje tego mycia , wlałem na razie środek stp do czyszczenia wtrysków i nagarów. Jak nie pomoże zalejemy wodą destylowaną ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
nie nie nie,
silnik ma pracowac caly czas 3000rpm, i dajesz mu wode w przepustnice a psikacza i tak az pojdzie cale 0,5 litry , a potem moze jeszcze powtorzyc i jeszcze raz 0,5l wody destylowanej. wszystko dzieje sie na bieżaco , nie wylacza sie silnika i zalewa , tylko pracuje i psika. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ja też płukałem wodą, efekt był natychmiastowy . wlewałem przez rurki od wtrysków gazowych.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
water torture jest niezle
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 21:28 |