![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
Co nie zmienia faktu, że silnik zacny. A jak brzmi w trybie Dynamic ![]() GRIP Neuer Audi A6 TDI, 3min50sek Do czego to doszło Rodzinne kombi w dieslu wciąga kultowe 911 ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Szkoda tylko że takie TDI mało ma wspólnego z legendarnym spalaniem tych silników
Chociaż w porównaniu do tego Porsche to można powiedzieć że jest bardzo ekonomiczny |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Szkoda tylko że takie TDI mało ma wspólnego z legendarnym spalaniem tych silników Chociaż w porównaniu do tego Porsche to można powiedzieć że jest bardzo ekonomiczny A co za różnica czy takie tdi pali 10 czy 12 litrów przy ostrym butowaniu? Benzyna spali przy podobnej jeździe 50% więcej. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Uzytkuje takie dość często, totalna seria w Avancie na 19", trasa do 100km/h, bez dziczy, do 7ltr/100km.
Oczywiscie da sie spalić 10ltr/100km w mieście, ale średnia z 12tkm około 7.5/100 -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Uzytkuje takie dość często, totalna seria w Avancie na 19", trasa do 100km/h, bez dziczy, do 7ltr/100km. Oczywiscie da sie spalić 10ltr/100km w mieście, ale średnia z 12tkm około 7.5/100 Wg. kompa czy z obliczeń? Bo też mam 3,0 TDI zrobione na 276 KM, w Avancie, waga 1740 kg i o ile komp pokazuje 9,8l / 100 km na dystansie prawie 4kkm (głównie po mieście) to realne spalanie jest bardziej w granicach 11-12 l/100km. Oczywiście można zejść w trasie do śmiesznych wartości jak na tą wagę i moc. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
wg kompa, ale pokrywa się to +/- 0.5ltr z tankowaniami z fv. Trasa / Miasto, pół na pół.
W trasie pali śmieszne ilości paliwa, ale do 110km/h, powyżej chlipie więcej. Swoja drogą nawet 10-12ltr/100km w takiej budzie i z takim piecem nie robi większego problemu ![]() -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
wg kompa, ale pokrywa się to +/- 0.5ltr z tankowaniami z fv. Trasa / Miasto, pół na pół. W trasie pali śmieszne ilości paliwa, ale do 110km/h, powyżej chlipie więcej. Swoja drogą nawet 10-12ltr/100km w takiej budzie i z takim piecem nie robi większego problemu ![]() Może napisz bardziej ile pali przy normalnej jeździe w trasie? Bo jak ktoś chciałby jeździć do 110km/h to raczej szukałby 2,0TDi ![]() -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Wartości masakryczne jak na TDI
![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Ile toto bez kagańca poleci ?
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Może napisz bardziej ile pali przy normalnej jeździe w trasie? Bo jak ktoś chciałby jeździć do 110km/h to raczej szukałby 2,0TDi ![]() U mnie przy 220 km/h (oczywiście na niemieckiej autostradzie) komp zdaje się pokazywał wartości w granicach 9,5 - 10 l/100km i zasięg około 630-700km co by się zgadzało (bak 63l). Jadąc trasę do 160 - 170 km/h pali ok 8-9 l. (oczywiście na włączonym tempomacie). Wartości masakryczne jak na TDI ![]() Niestety z tego co się orientuję UE i niektóre miasta robią wszystko by uprzykrzyć życie kierowcom diesli. Podatki, myto za wjazd dieslem do centrum itd. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 01 September 2010 ![]() |
Moja A6 C6 po chipie na 280, przy wadze 1880 + ja i parę pierdółek w bagażniku (czyli około 2tony) z Raszyna do Radomia na tempomacie 180 to pokazuje komp że wciąga 10 - 10.5. Poprzednie auto A6 C4 2.5Tdi 140 wciągał tak samo
![]() ![]() Motor jest extra ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Od nowości tj. 12tkm mam 7.5ltr/100km
Wydaje mi się że jeżdzone w miare 50/50, tzn miasto/trasa. Na trasie srednia 120km/h, momentami 220-240km/h a momentami 110km/h na tempomacie. Ogolenie mysle ze przy mieszanym trybie jazdy 9ltr/100 to absolutny max ![]() Ja nie staram sie oszczędzać paliwa wogóle,ale czasami na trasie nie ma jak przycisnąć, więc wartosci spalania jak najbardziej realne. Jako ciekawostke podam że auto przy stałej prędkości 110km/h na tempomacie pali 6.1 a umiejętnie trzymając noge na "pedale" 5.9 Wg. mnie jeżdząc na tempomacie auto spala więcej, ale czy o to tutaj chodzi... ![]() A6, C7, ktore użytkuje waży prawie 2 tony, ogólnie full opcja z 2012r, najlepszy DD jaki miałem okazje użytkować -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
U mnie przy 220 km/h (oczywiście na niemieckiej autostradzie) komp zdaje się pokazywał wartości w granicach 9,5 - 10 l/100km i zasięg około 630-700km co by się zgadzało (bak 63l). Jadąc trasę do 160 - 170 km/h pali ok 8-9 l. (oczywiście na włączonym tempomacie). Niestety z tego co się orientuję UE i niektóre miasta robią wszystko by uprzykrzyć życie kierowcom diesli. Podatki, myto za wjazd dieslem do centrum itd. Przy 220km/h moja ciągnie koło 12/100, więc sporo. Z drugiej strony, przed zakupem auta, liczyłem na minimum 12/100 sredniego, bo twierdziłem że 3.0 musi wypić a jak widać niekoniecznie tak jest ![]() -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2010 Skąd: wlkp ![]() |
Seria też ładnie wyszła, 37Nm w prezencie z Neckarsulm
![]() -------------------- 29256
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
Dajcie na luz to jest 3.0 musi swoje spalić a nie zawsze jest to dużo ,srednia 8l to całkiem spoko nawet chwilowe butowanie ze średnią 12l też jest do zaakceptowania bo prawie tyle łykają 2.0 tdi
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Dajcie na luz to jest 3.0 musi swoje spalić a nie zawsze jest to dużo ,srednia 8l to całkiem spoko nawet chwilowe butowanie ze średnią 12l też jest do zaakceptowania bo prawie tyle łykają 2.0 tdi Dokładnie z takiego samego założenia wychodze ![]() I tak pewnie każdy kto ma dużego diesla odlicza VAT, wiec luz -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Hmm....Określanie ekonomiczności wyłącznie na podstawie tego ile spalił ON jest ciekawe
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Hmm....Określanie ekonomiczności wyłącznie na podstawie tego ile spalił ON jest ciekawe ![]() +1 W moim przypadku w pierwszym półroczu posypało się kilka rzeczy, że podsumowując koszt zakupu + naprawy mógłbym kupić 2,0 TFSI, zapodać kilka grubszych modów i jeszcze na paliwo by zostało... ![]() Zresztą ten temat powoli zaczyna przypominać odwieczne dywagacje co lepsze: diesel czy benzyna? wracając do tematu: Pytanie ile ten silnik wypluje na wydechu i FMIC'u?- czekamy na pierwszy egzemplarz ![]() + czy są jakieś możliwości dodatkowych modów bez wydawania worka dukatów na nie? -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
Mysle ze do +30PS moze sie pojawic
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:11 |