Skoda Octavia COMPSPORT TSI FWD STREET 370KM / 460Nm, swap 1.8 TSI na 2.0 TSI ... |
Skoda Octavia COMPSPORT TSI FWD STREET 370KM / 460Nm, swap 1.8 TSI na 2.0 TSI ... |
Fri, 16 Aug 2013 - 23:42
Post
#281
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 |
znając Ciebie to niebawem zagości stag 4 . A co w jego skład wchodzi ???
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 16 Aug 2013 - 23:42
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
Sun, 18 Aug 2013 - 12:43
Post
#282
|
|
"Stage 4 (415-425Ps, 490-510Nm)
Wydajniejsza Turbosprężarka w technologii Twin Scroll Kolektor wydechowy pod Twin Scroll Wydajniejsze wtryskiwacze Kute Korbowody Mocne sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic" |
|
|
Sun, 18 Aug 2013 - 15:36
Post
#283
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec |
Od tego roku się trochę zmieniło:
"Stage4 do silników TurboFSI (Golf R, S3 itp) - Jesteśmy w stanie osiągnąć podawaną moc (ok 420km) przy zachowaniu seryjnych wtryskiwaczy. Wcześniej byliśmy zmuszeni je wymieniać. - Nie wymieniamy już korbowodów na kute. Po testach jakie przeprowadziliśmy stwierdzamy że seryjne wystarczają na więcej niż 520Nm." |
|
|
Sun, 18 Aug 2013 - 21:50
Post
#284
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
Od tego roku się trochę zmieniło: "Stage4 do silników TurboFSI (Golf R, S3 itp) - Jesteśmy w stanie osiągnąć podawaną moc (ok 420km) przy zachowaniu seryjnych wtryskiwaczy. Wcześniej byliśmy zmuszeni je wymieniać. - Nie wymieniamy już korbowodów na kute. Po testach jakie przeprowadziliśmy stwierdzamy że seryjne wystarczają na więcej niż 520Nm." zgadza sie - u mnie wystarczy wymienic turbo + strojenie aby uzyskac ok 420KM/500+Nm tylko nie wiem jak bedzie z trakcją w FWD -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Mon, 19 Aug 2013 - 08:44
Post
#285
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk |
porządna szpera i dasz radę klepać 12
|
|
|
Mon, 19 Aug 2013 - 22:06
Post
#286
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
porządna szpera i dasz radę klepać 12 pewnie jakbym na pusto jechał bez siedzeń (-50kg) byłoby 12,9... -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Mon, 19 Aug 2013 - 22:53
Post
#287
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
pewnie jakbym na pusto jechał bez siedzeń (-50kg) byłoby 12,9... Wszyscy chwala tutaj osiagi, sa niesamowite jak na dupowoz. Ja troche z innej beczki. Zawsze w mocniejszym FWD pojawialy sie akcje typu sciaganie auta przy wyprzedzaniu. Jak wyglada to w przypadku Twojej skody? Czy jak wyprzedzasz kogos z 3/4 biegi , zmieniasz pas ruchu, jest wyczuwalne "wozenie" samochodu (oczywiscie mowa o wyprzedzaniu z gazem w podloge)? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 29 Aug 2013 - 08:56
Post
#288
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
Wszyscy chwala tutaj osiagi, sa niesamowite jak na dupowoz. Ja troche z innej beczki. Zawsze w mocniejszym FWD pojawialy sie akcje typu sciaganie auta przy wyprzedzaniu. Jak wyglada to w przypadku Twojej skody? Czy jak wyprzedzasz kogos z 3/4 biegi , zmieniasz pas ruchu, jest wyczuwalne "wozenie" samochodu (oczywiscie mowa o wyprzedzaniu z gazem w podloge)? nie zauważyłem czegoś takiego na gładkim asfalcie, co innego w koleinach to każdy sie "wozi" po naszych PL drogach. koniec sezonu za nami - ostatnio w Płocku doszedł rekordowy czas na 1/8 mili ET - 8,749s 1/8mili (5mce, niestety przez słabą reakcje:( ) -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Thu, 29 Aug 2013 - 09:01
Post
#289
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
A na jakiej gumie startowałeś?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Thu, 29 Aug 2013 - 09:27
Post
#290
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
A na jakiej gumie startowałeś? cały czas na r888 225/45/17 , z tyłu na ciezkich 19cali ... -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Thu, 29 Aug 2013 - 09:52
Post
#291
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
widziałem w Płocku, ładne auto i dobrze gania a hebelki zdradzają ,że to nie tylko zwykły dupowóz
|
|
|
Thu, 29 Aug 2013 - 13:07
Post
#292
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Może więc jeszcze szersze założyć?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Sun, 08 Sep 2013 - 21:32
Post
#293
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
Dziś na zlocie SCP skorzystałem z okazji darmowego hamowania (hamownia vtech,mały nawiew) - nie wiem jak dokładne sa takie hamownie ale wyszło tak :
koniów mało 352 , za to niótków prawie 500 - porównam z MAHA to zobaczymy jaka jest rozbieżność [ pełny wykres zapodam jak dostane na @ ] -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Mon, 09 Sep 2013 - 13:48
Post
#294
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków |
Fakt nadmuchu to prawie wcale nie bylo:)
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
Mon, 09 Sep 2013 - 22:22
Post
#295
|
|
User Dołączył: Sun, 31 October 2010 Skąd: Silesia |
Miałem okazje zobaczyć na żywo, przyznaję jak na skodę dla dziadka to faktycznie zapierdala jak wygladał pojedynek z tym białym audi 80 z 4.2 pod maską?
-------------------- GromoService
|
|
|
Fri, 25 Oct 2013 - 23:16
Post
#296
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
wykresik z MAHA : (BEZ NITRO OCZYWIŚCIE)
mozna przyjac 370KM/460Nm osiagi zmierzone RL: 0-100 - 4,9s 100-160- 4,6s 100-200 - 9,7s vmax ok 300 1/4mili 13,014s 1/8 mili 8,749s w tym sezonie 3 miejsce w generalce w wyscigach na 1/4mile SSS klasy STREET FWD -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Sat, 26 Oct 2013 - 01:03
Post
#297
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
Sat, 26 Oct 2013 - 19:25
Post
#298
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 |
|
|
|
Sun, 27 Oct 2013 - 00:06
Post
#299
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
|
|
|
Thu, 15 May 2014 - 23:59
Post
#300
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. |
Auto ma sie dobrze - w tym sezonie startuje dalej w klasie STREET FWD TURBO
moc bez zmian 370km/460nm + nitro pierwsze zawody w Ułężu udało sie zdobyć 3 miejsce drugie zawody w deszczu w Wilczych Laskach również udało się wskoczyć na pudło z 3 miejscem trzecie zawody będą w Rzeszowie i mam nadzieje że bedzie sucho i uda się zrobić wkońcu 12s tym autem -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 12:58 |