![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
seryjne sprzegło troche dostało po dupsku... niezle przypalone koło i docisk...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spiek załozony... narazie nie było okazji strzelać ze sprzegła... mokro:) ale ogólnie wrażenia pozytywne - myślałem ze bedzie mocniej szarpac stage3+ na poczatku października - bedą 2 tyg na ułożenie sie sprzęgła -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
nie chca sie złamac:) w grecji robia na k04 nawet 360-380km z 1.8TSI : http://www.porfiris-autosport.com/gr/proje...n-1.8TSi-382HP/ Greków kryzys goni to muszą nadrabiać ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
To teraz trzeba tylko czekac na korekte i kolejne zawody ;o)
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 24 April 2007 Skąd: Stogi/Malbork ![]() |
Jak to możliwe że ta Skoda waży tylko 30 kg więcej jak Polo 9N 1,4TDI ?? Fakt ja waże ~90kg ale Polo zatankowane do pełna fakt że dobrze wyposażone ale waży ze mną w środku 1310kg...
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
a skody waga jest bez kierowcy
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Jak to możliwe że ta Skoda waży tylko 30 kg więcej jak Polo 9N 1,4TDI ?? Fakt ja waże ~90kg ale Polo zatankowane do pełna fakt że dobrze wyposażone ale waży ze mną w środku 1310kg... 1310kg-90kgty-40kg paliwo-10kg zapas =1170kg to jest waga twojego auta w mojej konfiguracji -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
Tylko mały minus tego wozu jest taki że mogli fabrycznie dawać heble jak w RS albo przynajmniej na przód 312mm bo pewnie kilka wyścigów na 1/4 mili gdzie jest krótki odcinek do zatrzymania i hamulce mówią pa pa ??
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 04 July 2008 ![]() |
Tak jasne, VAG przecież powinien wziąć poprawkę na osoby które podwajają moc i do wszystkich modeli pakować heble z topowych wersji <kciuk w górę>
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
jechałem ta skodą do katowic na zlot i jestem zaskoczony na plus jak ona hamuje . Wiadomo ze mozna pomyslec o czyms większyk ale na codzienną jazde daje rade
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
Jak zwykle ktoś marudzi i nie rozumie przesłania mojej wypowiedzi. Te same heble wrzucają do starych 1.6 i podstawowych 1.4 tsi a producent dobrze wie jaki program wgrywają i zamiast 160km jest więcej 170~180km to norma i katalogowo auto ma vmax 225km/h więc powinni to brać pod uwagę i bardziej odporny zestaw pakować jak zwykle odzywają się księgowi,dodam że wiele aut innych marek z dużo słabszymi silnikami ma podobne albo lepsze zestawy.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Droga hamowania przy 100 km/h (m) przy zimnych hamulcach - 37,2 , przy rozgrzanych - 38 - czy to dobry / wystarczajacy wynik? odpowiedzcie sobie sami ...
skoda "staje dęba" przy tych seryjnych hamulcach , problem sie zaczyna jak 0-200-0 x5 pod rzad - wtedy sa zagotowane ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Droga hamowania przy 100 km/h (m) przy zimnych hamulcach - 37,2 , przy rozgrzanych - 38 - czy to dobry / wystarczajacy wynik? odpowiedzcie sobie sami ... Akurat na tym forum nie rozmawia się zazwyczaj o takich aspektach pracy hebli. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
grunt to korzystać z głową z prawego i środkowego pedała
![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Akurat na tym forum nie rozmawia się zazwyczaj o takich aspektach pracy hebli. A myslisz ze artur pojedzie ta skoda na tor? ![]() -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
A myslisz ze artur pojedzie ta skoda na tor? ![]() z tego co czytalem to ma zamiar ![]() -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
z tego co czytalem to ma zamiar ![]() jest pomysł zeby gwinta i heble zapodac i na torze poznań sobie pojezdzic ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
stage3+ z dziś , cienka kreska stage3, doszło mało konia bo +12KM na mocy max ale w środkowym zakresie mam go ok +30km, za to niutona doszło +60NM:)
![]() kilka fimów z drogi powrotnej:) - na 4 biegu idzie tak samo jak na 3 ![]() dokładniejsze pomiary beda jak pożycze racelogica Dzieki Patryk&Szymon za cały dzień dłubania przy aucie ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
No to teraz czekamy na poprawe czasu
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tak mi się nasunelo: czy k04 z 'epoki' silników TSI jest zauważalnie bardziej wydajna niż poprzednie k04rki z 1.8t?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12 |