![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Jeszcze wymienic pompe paliwa:) pompa jest mocna w 2.0 TSI CCZ - nawet stage 4 420km nie wymaga wymiany jej ... -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
A czy w każdym silniku 2.0 TSI oraz TFSI pompa paliwa jest tak wydajna jak napisaleś wyżej Freestyler ??
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
A czy w każdym silniku 2.0 TSI oraz TFSI pompa paliwa jest tak wydajna jak napisaleś wyżej Freestyler ?? nie , tylko w TSI , w TFSI jest inna -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
ok. choc dziwne ze bez hamowania program. cholera wie jak wyglada wykres i czy gdzies nie za ubogo, czy za "mokro".....ważne że jedzie ![]() ![]() program obecnie jest dopracowany jak należy a pomiar na hamowni to kwestia sprawdzenia samego wyniku a nie strojenia na siłę pod kreski -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Dokładnie tak jak dobry program i tuner to hamownia zbędna, ostatnio robiliśmy 2.0tfsi w oddziale w Łodzi i auto było strojone on-line, hamownia potem tylko potwierdziła profi robotę
![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
wkońcu jakis lepszy hamulec od seryjnego
![]() zestaw z golfa R - tarcze ATE POWER DISC 345mm + zaciski R klocki R - wszystko pasuje P&P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
Gratki super auta!! Łamie stereotyp, że Skoda to auto dla kapeluszników
![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
no tarcza teraz porządnie wypełnia felgę
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak wrażenia po przesiadce?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Jak wrażenia po przesiadce? staje dęba w porównaniu do seryjnych 288mm , ponadto można bezpiecznie hamować z większych prędkości bez obaw że sie zagrzeje tak jak na seryjnych (czesto dym i iskry leciały z seryjnych ![]() przy zmianie kół zważyłem koła z oponami i powietrzem 19cali - 22,2kg 17cali -21,2kg -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
malutka róznica w wadze
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Tak, ale to masa wirująca i trzeba pomnożyć przez 4 i 4 koła co daje 16kg, ale i tak tragedi nie ma.
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Nie wiem, jak to się ma w mocnych autach, ale u mnie 1,5 kg na kole różnicy było bardzo odczuwalne.
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Elk 13.014s z pelnym wnetrzem , bez nitro i na 19 z tylu jest dobrze:)
-------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
To juz mocny wynik jak na ośkę z tą mocą, gratulacje
![]() |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Czyli poprawa vs Poprzedni Stage 1.8TSI ![]() 0,5s /400m stage3 1.8TSI vs stage3 2.0TSI -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
to o dalej w planach ??
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ja pitole, to już przesada jak na takie wozidło
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
-------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 09:43 |