![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Czyli Rogalotti prawdę mówił - czasy TSI manual vs DSG są takie same jak się umie zmieniać biegi + odblokuję się ograniczniki momentu chroniące napędy.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Artur mial DSG w lapie jak vw dopiero kreslil na kartce ta skrzynie
![]() Gratki, dobrze zapina! -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dawaj do Wawy na ustawkę
![]() Jeżeli sie nie mylę to kiedyś na zawodach w 2004 roku zdobyłem puchar przez Twoja awarie ![]() |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Dawaj do Wawy na ustawkę ![]() Jeżeli sie nie mylę to kiedyś na zawodach w 2004 roku zdobyłem puchar przez Twoja awarie ![]() zgadza sie:) ty yarisem ja seicento , przewaznie skrzynie padały w moich rekach ... ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Nie iem jak Ty robisz tą setke w 5s
![]() Choc jak niedawno mierzylem 100-200 to wychodzi mi rowne 11s...trzeba sie ustawic kiedys jeszcze raz, ale wlasnie na 100-200 ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
Ciekawe czy grupa vw poprawiła, zmieniła materiał z którego produkowali wybieraki (popularne widełki) bo ja u siebie już się nauczyłem nie korzystać z szybkości dsg
![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Nie iem jak Ty robisz tą setke w 5s ![]() Choc jak niedawno mierzylem 100-200 to wychodzi mi rowne 11s...trzeba sie ustawic kiedys jeszcze raz, ale wlasnie na 100-200 ![]() ćwicz - trening czyni mistrza ![]() 11s wg RACELOGICA? -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Si,
pomiary robisz na 3 biegu, czy zaczynasz od 2...? -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Si, pomiary robisz na 3 biegu, czy zaczynasz od 2...? 100-200 3 4 bieg 11,4s 100-200 4 bieg 12,0s -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
100-200 3 4 bieg 11,4s 100-200 4 bieg 12,0s http://www.youtube.com/watch?v=Ox3FCIqofh0...;feature=relmfu stare dobre czasy ![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
wole takie filmy ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
100-200 3 4 bieg 11,4s 100-200 4 bieg 12,0s Tak sobie sprawdziłem na liczniku w seryjnym 1.8 TSI, w 12s na IV'ce uzyskałem 100-150. To mi dało do myślenia ![]() -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Siemasz Arturro
![]() Widzę, że auto zmieniło się troszeczkę ![]() ![]() Autko naprawdę zacne i najważniejsze nie rzucające się w oczy. Planujesz coś więcej przy nim robić? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Siemasz Arturro ![]() Widzę, że auto zmieniło się troszeczkę ![]() ![]() Autko naprawdę zacne i najważniejsze nie rzucające się w oczy. Planujesz coś więcej przy nim robić? chwilowo nic nie planuje... no może zawias gwintowany i LC u Rogala bo widze że już wgrywa do nowszych sterowników... pozatym na next seson bym chcial 4x4 s3 8Y albo R7 ...ale zobaczymy jeszcze jak kasowo bede stał... -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
A flat shifta w tfsi ktos juz ogarnia?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli za drabiniasty wózek
![]() 4x4 z pewnością powinny poprawić Twoje starty. Ale później pewnie by mocy zabrakło. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
A flat shifta w tfsi ktos juz ogarnia? LC ogarnia rogal http://www.youtube.com/watch?v=9WwiiOf1qJ0&feature=plcp Może i flat shifta ogarnia ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Zrobiłeś może wykres z zalogowanych pomiarów, żeby zobaczyć momenty zmiany biegu tak jak kiedyś robili to koledzy od Saaba i Scirocco (tylko tam z użyciem Performance Boxa chyba):
http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=952351 |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
już nie taka emeryta:)
doszło kilka kosmetycznych zmian : gwint AP z regulacja wysokości i tłumienia , fela 8,5/19cali TOMASON TN1 , zderzak RS , grill pod zderzak +BLACK , lampy przód BLACK, lotka tył ... pozostało zrobić hamulce - niebawem bedą większe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 04:43 |