![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Tak, stare k04 ma podobna wydajnosc do k03 z Tfsi
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
hmmm czyli 300km zrobisz z nowej k03 TFSI ? to ciekawe
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
ciekawe dlaczego wiecej nie dało rady zrobić , nie powiedzieli??? brak paliwa czy inny powód???
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
nie każdy potrafi zrozumieć, że zapewne całkowicie zmieniło się zachowanie auta na drodze,każdy sugeruje się tylko tym jaki końcowy wynik pokazała hamownia i tylko parę km przybyło, ale prawda jest taka że ważny jest cały przebieg mocy i momentu a ten jest bardzo ciekawy, bo co mi z tego jeśli na kreskach pojawi się dużo mocy i momentu w zakresie mało użytecznych i wykorzystanych tylko na ułamki sekund obrotów, więc panowie nie zdziwcie się gdy ten emerycki 1.8 pokaże nie jednej mocniejszej 2.0 tsi że cyferkami się nie jeździ
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
dokładnie mówiąc dla przyśpieczenia w sprincie liczy się krzywa mocy(bo moc to obr*moment) w przedziale obrotowym który jest używany od przepięcia biegu na wyższy
![]() czyli jeżeli mamy po przepięciu zamiast 7.5k.obr już tylko 5k.obr to te 2.5k obr musi mieć jak największą moc w każdym momencie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
dokładnie mówiąc dla przyśpieczenia w sprincie liczy się krzywa mocy(bo moc to obr*moment) w przedziale obrotowym który jest używany od przepięcia biegu na wyższy ![]() czyli jeżeli mamy po przepięciu zamiast 7.5k.obr już tylko 5k.obr to te 2.5k obr musi mieć jak największą moc w każdym momencie ![]() ![]() Jeszcze tylko lag po przepince, a tak to +1. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Ile samochód ma nalotu? Ile zrobił na programie? Ile po zmianie turbo?
Wnosząc po czasach biegi bijesz godnie:) Jestem ciekaw przemyśleń na temat pracy skrzyni biegów? Moja 85kkm od programu dalej robi jak trzeba, ale od wyjazdu z salonu nie czułem się z nią pewnie i cały czas sprawia wrażenie jakby nie lubiła szybkich akcji ![]() P.S. Hamulce na polskiej drodze sobie radzą, ale na torze nie wróżę im kariery dłuższej niż jedno kółko. -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
I jak ten spiek??
docisk wzmocniony? 0/1, czy uślizguje się delikatnie? noga w korku nie boli? PS. wygląda dokładnie jak moje do seja.... tyle, że u mnie leży jeszcze na prawym siedzeniu i czeka na wiosne;) -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
I jak ten spiek?? docisk wzmocniony? 0/1, czy uślizguje się delikatnie? noga w korku nie boli? PS. wygląda dokładnie jak moje do seja.... tyle, że u mnie leży jeszcze na prawym siedzeniu i czeka na wiosne;) spiek daje rade, trzyma niezle, narazie żadnych uślizgów ,docisk jest nowy seryjny , nie wzmacniany bo ma samoregulator i podobno nie da sie go wzmocnic... noga nie boli pedał leciutko chodzi, jedyne co drazni to pomiedzy szybkimi przepieciami strzały bolesne w docisk:( trzeba oszczedzac:) -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Ile samochód ma nalotu? Ile zrobił na programie? Ile po zmianie turbo? Wnosząc po czasach biegi bijesz godnie:) Jestem ciekaw przemyśleń na temat pracy skrzyni biegów? Moja 85kkm od programu dalej robi jak trzeba, ale od wyjazdu z salonu nie czułem się z nią pewnie i cały czas sprawia wrażenie jakby nie lubiła szybkich akcji ![]() P.S. Hamulce na polskiej drodze sobie radzą, ale na torze nie wróżę im kariery dłuższej niż jedno kółko. auto ma 25kkm , program na 230/320 od przebiegu 4kkm , stage3 310/370 od przebiegu 19kkm , stage3+ 322/429 od przebiegu 24kkm, skrzynka jest oki , narazie nic nie herczy hehe -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 October 2012 ![]() |
Witam serdecznie.
Jestem nowym uczestnikiem forum, ale już od 1,5 roku użytkownikiem SuperB'a 3t 1,8 tsi 4x4. To co przeczytałem dziś o Oktavce -rewelacja. Podoba mi się styl tego tuningu - cicho ciemny. Będę podpatrywał. Ja dopiero planuję taką zabawę, ale jeszcze gwarancja itp. itd. choć już 50k przejechane i drugi przegląd OK. Na dzień dzisiejszy to u mnie Vmax 233 (licznikowe) i spalanie po połknięciu nerwosolu ok. 8,5L/100 , a po "viadrze" 12L/100 (z tym i po mieście). freestyler powiedz jeśli możesz jaki to jest koszt takiej zabawy? Komponenty nowiutkie czy używki? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
trafił w moje rece wkońcu RACELOGIC
i kilka danych - po wczuciu w auto da sie robić regular 5.0s/100 ![]() 0-100 - 5.0s 1/4mili - 13.2s/176 80-120 - 2,8s (w tym przepinka z 2 na 3) 100-200 - 11.6s - best 11,4s (tu jest mały problem bo przy bardzo szybkiej przepince z 3 na 4 jest niezły LAGGG i troszke sie traci -musimy to poprawić) 4 bieg pociagniety od 70 80-120 - 3,8s 100-200 - 12.0s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wielkie podziekowania dla kolegi k-meal za RACELOGICA ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Toż to 0-100 robi niczym dobre S4. Masakra, dobry ten emerytowóz oO
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 04 July 2008 ![]() |
Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas?
Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas? Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps na kończacych sie R888 w 17 ![]() dzis było ok 17st i sucho ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#116
|
![]() |
dobry jestes.
![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
dobry jestes. ![]() doszły jeszcze 2 pomiary 60-100 2 bieg 2,0s 60-100 3 bieg 2,9s ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ojoooojjjooooojjjjjj popsujesz i dopiero bedzie jechać
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas? Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps Freestyler ma DSG w łapach ![]() ![]() ![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
5 sec do 100 ośką z manualem to mega czas widać świetnie ogarniasz auto, a czasy 100-200 są na poziomie mocniejszych braci z grupy VAG z dsg na pokładzie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12 |