Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda Octavia COMPSPORT TSI FWD STREET 370KM / 460Nm, swap 1.8 TSI na 2.0 TSI ...
czesław
post Sat, 06 Oct 2012 - 16:40
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Tak, stare k04 ma podobna wydajnosc do k03 z Tfsi


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 06 Oct 2012 - 16:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Sat, 06 Oct 2012 - 18:48
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





hmmm czyli 300km zrobisz z nowej k03 TFSI ? to ciekawe


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 06 Oct 2012 - 19:27
Post #103


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





ciekawe dlaczego wiecej nie dało rady zrobić , nie powiedzieli??? brak paliwa czy inny powód???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Sun, 07 Oct 2012 - 20:37
Post #104


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





nie każdy potrafi zrozumieć, że zapewne całkowicie zmieniło się zachowanie auta na drodze,każdy sugeruje się tylko tym jaki końcowy wynik pokazała hamownia i tylko parę km przybyło, ale prawda jest taka że ważny jest cały przebieg mocy i momentu a ten jest bardzo ciekawy, bo co mi z tego jeśli na kreskach pojawi się dużo mocy i momentu w zakresie mało użytecznych i wykorzystanych tylko na ułamki sekund obrotów, więc panowie nie zdziwcie się gdy ten emerycki 1.8 pokaże nie jednej mocniejszej 2.0 tsi że cyferkami się nie jeździ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Sun, 07 Oct 2012 - 23:14
Post #105


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





dokładnie mówiąc dla przyśpieczenia w sprincie liczy się krzywa mocy(bo moc to obr*moment) w przedziale obrotowym który jest używany od przepięcia biegu na wyższy smile.gif
czyli jeżeli mamy po przepięciu zamiast 7.5k.obr już tylko 5k.obr to te 2.5k obr musi mieć jak największą moc w każdym momencie smile.gif Czyli nawet jak maksymalna moc na 7.5k obr się nie zwiększy a np przy 5.5k obr już jest np +30HP to auto będzie rozpędzać się szybciej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 08 Oct 2012 - 14:41
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(werladyn @ Sun, 07 Oct 2012 - 23:14) *
dokładnie mówiąc dla przyśpieczenia w sprincie liczy się krzywa mocy(bo moc to obr*moment) w przedziale obrotowym który jest używany od przepięcia biegu na wyższy smile.gif
czyli jeżeli mamy po przepięciu zamiast 7.5k.obr już tylko 5k.obr to te 2.5k obr musi mieć jak największą moc w każdym momencie smile.gif Czyli nawet jak maksymalna moc na 7.5k obr się nie zwiększy a np przy 5.5k obr już jest np +30HP to auto będzie rozpędzać się szybciej smile.gif


Jeszcze tylko lag po przepince, a tak to +1.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Wed, 10 Oct 2012 - 21:43
Post #107


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





Ile samochód ma nalotu? Ile zrobił na programie? Ile po zmianie turbo?

Wnosząc po czasach biegi bijesz godnie:)

Jestem ciekaw przemyśleń na temat pracy skrzyni biegów?

Moja 85kkm od programu dalej robi jak trzeba, ale od wyjazdu z salonu nie czułem się z nią pewnie i cały czas sprawia wrażenie jakby nie lubiła szybkich akcji smile.gif

P.S. Hamulce na polskiej drodze sobie radzą, ale na torze nie wróżę im kariery dłuższej niż jedno kółko.


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kooboosh
post Wed, 10 Oct 2012 - 22:22
Post #108


User
Dołączył: Tue, 07 April 2009
Skąd: Piaseczno





I jak ten spiek??
docisk wzmocniony?

0/1, czy uślizguje się delikatnie?
noga w korku nie boli?


PS. wygląda dokładnie jak moje do seja.... tyle, że u mnie leży jeszcze na prawym siedzeniu i czeka na wiosne;)


--------------------
Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Wed, 10 Oct 2012 - 23:24
Post #109


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(Kooboosh @ Wed, 10 Oct 2012 - 22:22) *
I jak ten spiek??
docisk wzmocniony?

0/1, czy uślizguje się delikatnie?
noga w korku nie boli?


PS. wygląda dokładnie jak moje do seja.... tyle, że u mnie leży jeszcze na prawym siedzeniu i czeka na wiosne;)



spiek daje rade, trzyma niezle, narazie żadnych uślizgów ,docisk jest nowy seryjny , nie wzmacniany bo ma samoregulator i podobno nie da sie go wzmocnic...
noga nie boli pedał leciutko chodzi, jedyne co drazni to pomiedzy szybkimi przepieciami strzały bolesne w docisk:( trzeba oszczedzac:)


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Wed, 10 Oct 2012 - 23:27
Post #110


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(greenhorn @ Wed, 10 Oct 2012 - 21:43) *
Ile samochód ma nalotu? Ile zrobił na programie? Ile po zmianie turbo?

Wnosząc po czasach biegi bijesz godnie:)

Jestem ciekaw przemyśleń na temat pracy skrzyni biegów?

Moja 85kkm od programu dalej robi jak trzeba, ale od wyjazdu z salonu nie czułem się z nią pewnie i cały czas sprawia wrażenie jakby nie lubiła szybkich akcji smile.gif

P.S. Hamulce na polskiej drodze sobie radzą, ale na torze nie wróżę im kariery dłuższej niż jedno kółko.



auto ma 25kkm , program na 230/320 od przebiegu 4kkm , stage3 310/370 od przebiegu 19kkm , stage3+ 322/429 od przebiegu 24kkm, skrzynka jest oki , narazie nic nie herczy hehe


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek SuperB 3T
post Thu, 11 Oct 2012 - 11:42
Post #111


Rookie
Dołączył: Thu, 11 October 2012





Witam serdecznie.
Jestem nowym uczestnikiem forum, ale już od 1,5 roku użytkownikiem SuperB'a 3t 1,8 tsi 4x4. To co przeczytałem dziś o Oktavce -rewelacja. Podoba mi się styl tego tuningu - cicho ciemny. Będę podpatrywał.
Ja dopiero planuję taką zabawę, ale jeszcze gwarancja itp. itd. choć już 50k przejechane i drugi przegląd OK.
Na dzień dzisiejszy to u mnie Vmax 233 (licznikowe) i spalanie po połknięciu nerwosolu ok. 8,5L/100 , a po "viadrze" 12L/100 (z tym i po mieście).
freestyler powiedz jeśli możesz jaki to jest koszt takiej zabawy? Komponenty nowiutkie czy używki?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Thu, 18 Oct 2012 - 18:21
Post #112


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





trafił w moje rece wkońcu RACELOGIC

i kilka danych - po wczuciu w auto da sie robić regular 5.0s/100 biggrin.gif

0-100 - 5.0s 1/4mili - 13.2s/176

80-120 - 2,8s (w tym przepinka z 2 na 3)
100-200 - 11.6s - best 11,4s (tu jest mały problem bo przy bardzo szybkiej przepince z 3 na 4 jest niezły LAGGG i troszke sie traci -musimy to poprawić)

4 bieg pociagniety od 70
80-120 - 3,8s
100-200 - 12.0s









wielkie podziekowania dla kolegi k-meal za RACELOGICA smile.gif


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Thu, 18 Oct 2012 - 18:36
Post #113


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





Toż to 0-100 robi niczym dobre S4. Masakra, dobry ten emerytowóz oO


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majkitdi
post Thu, 18 Oct 2012 - 18:59
Post #114


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 July 2008





Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas?
Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Thu, 18 Oct 2012 - 19:21
Post #115


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(majkitdi @ Thu, 18 Oct 2012 - 18:59) *
Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas?
Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps



na kończacych sie R888 w 17 smile.gif
dzis było ok 17st i sucho smile.gif


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 18 Oct 2012 - 19:29
Post #116









dobry jestes. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Thu, 18 Oct 2012 - 20:58
Post #117


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(k-meal @ Thu, 18 Oct 2012 - 19:29) *
dobry jestes. blink.gif



doszły jeszcze 2 pomiary

60-100 2 bieg 2,0s
60-100 3 bieg 2,9s

biggrin.gif


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 18 Oct 2012 - 22:16
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





ojoooojjjooooojjjjjj popsujesz i dopiero bedzie jechać tongue.gif.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Thu, 18 Oct 2012 - 23:24
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





CYTAT(majkitdi @ Thu, 18 Oct 2012 - 18:59) *
Na jakich oponach i przy jakiej temperaturze ten czas?
Nie ogarniam tego auta... czas do 100 jak w sciro dsg 350ps


Freestyler ma DSG w łapach wink.gif Auto zdrowo popina i czasy robią wrażkę wink.gif świetny sleeper biggrin.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Fri, 19 Oct 2012 - 10:24
Post #120


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





5 sec do 100 ośką z manualem to mega czas widać świetnie ogarniasz auto, a czasy 100-200 są na poziomie mocniejszych braci z grupy VAG z dsg na pokładzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12