![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
też oddawałem do niego swoje sprzęgło na zaminę okładziny na kewlarową i na razie jest ok. może przyrost nie jest jakiś duży bo raptem 100Nm względem serii.. ale uślizgów na razie nie zanotowałem :-)
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
Panowie potrzebuje małej porady zaczęło mi się ślizgać sprzęgło w TDI (380NM). Mam zamiar załadować kewlarową tarczę tylko zastanawiam się czy dać nowy docisk seryjny czy pchać sie w sachs performance ( jakieś 1200zł sam docisk) a może poza tarczą wysłać docisk do firmy na wzmocnienie. Może ktoś mnie nakieruje bo jestem niezdecydowany. Dwumas jest ok, auto używane 90% w mieście.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak wyjmiesz sprzęgło to będziesz widział czy trzeba dawać wzmocniony docisk. Długo wytrzymało sprzęgło? Przy wzmocnionym docisku trzeba mieć nogę jak pudzian, jeżeli autem jeździsz na dłuższe dystanse to może być ciężko...
Moje okładziny kewlarowe Tu po lewej okładziny organiczne -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
A jak wyglada sprawa z dotarciem okladzin zaraz po zalozeniu tarczy?? trzeba sie z nia obchodzic jak z dzieckiem przez iles tam km czy wystarczy chwile polatac normalnie i mozna strzelac??
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak wyglada sprawa z dotarciem okladzin zaraz po zalozeniu tarczy?? trzeba sie z nia obchodzic jak z dzieckiem przez iles tam km czy wystarczy chwile polatac normalnie i mozna strzelac?? Nie wiem, bo jeszcze nie złożyłem silnika ale tam gdzie mi zmieniali okładziny (u Wróbla przy Hallera) mają maszynę i docierają dynamicznie tarczę sprzęgła przy takim zabiegu. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
sprzęglo ma niecałe 3lata i już się zaczyna ślizgać, nie stzelam ze sprzęgła i nie mam nogi jak pudzian;) autem czasem jeździ kobieta wolałbym aby chdziło to w miare lekko. Ma kotś doswiadczenia z tym sachs performance? Nie chce wywalić kasy na coś co nie zda egzaminu... Jest jeszcze opcja sprzegła z Sharana ale szkoda mi mojej dobrej dwumasy.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Sachs Performance do Focusa chodzi płynnie, ale pedał jest sporo twardszy. Wyjściem na to było momtaż mocniejszego wysprzęglika od RS'a mk1. Zaczeło sie uślizgiwać przy 560Nm, Wróbel założył kevlarowe okładziny i dawało radę dalej z tyn niutonem.
Teraz mam zestaw Sachsa na jednomasie w S3 8L i jest ok. -------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
........ Przy wzmocnionym docisku trzeba mieć nogę jak pudzian, jeżeli autem jeździsz na dłuższe dystanse to może być ciężko... Eee bez przesady, w mojej zabawce AR 156 3.0 miałem podwójny/wzmacniany docisk Helixa plus tarcza spiek 4 łopatki - bardzo często żona tym autem śmigała po mieście do tego na slicku i nigdy nie narzekała ;] -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Wszystko zależy od wysprzęglika
![]() ![]() ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
w Leonie jest hydrauliczny, i chyba też będzie do wymiany bo przy powolnym odpuszczaniu czasem coś dziwnie odbija, byłbym rad gdyby do wymiany była tylko ta część ale wątpie aby to była przyczyna slizgania się sprzęgła. Zdecydowałem się na tarcze kewlarową plus docisk sachs performance, po swietach zaczne coś z tym działać.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżeli jest grubsza sprężyna w docisku np sachs racing, itp to jeszcze pół biedy. Najtwardszy pedał sprzęgła jest przy wzmacnianiu docisku by radzik czyli dwie sprężyny w jeden docisk.
Ja w volvo v40 T4 mam zamiast dwumasy sztywny zamach z 850, mocny docisk z transita autobusa i okładziny kewlarowe. Przewiduję, że to wytrzyma 500Nm. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Z doswiadczenia wiem, iz tarcza jest bardzo wymagajaca, nie wolno jezdzic na polsprzegle, trzeba ja docierac, latwo ja spalic ( ze wzmocnionym dociskiem spelnia w 100% swoja role) - nie wiem czy sa to takie same okladziny jak w busach, gdyz sporo nimi jezdze i tam te sprzegla znosza duzo wiecej.. Jezeli tak jest w co watpie to pewno tam tarcze sa odpowiedniej srednicy i to daje rade przy tej mocy.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Odgrzewam kotleta
Składam swoje 1.9TDI powoli (1z) i w tamtym tygodniu kupiłem nowe sprzęgło luka, myślicie że jest sens nowe sprzęgło oddać do przebitki na kevlar zanim wrzuce silnik w budę?? -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
mysle ze jest sens
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 July 2014 Skąd: olsztyn ![]() |
A ja z koleji mam takie pytanie jaka róznica jest przy ruszaniu na sprzęgle wyposażonym w kevlarową tarczę ,a jaka w naprzykład 4 łopatkowy spiek?
chodzi mi o to czy mocno szarpie itp. oraz pytanie ,od czego bedzie pasowala tarcza 240 mm ze spręzynowymi tłumikami drgań skrętnych do 6 biegowej skrzyni 02m ,która to orginalnie smiga na dwumasie ,a obecnie będzie jednomas? -------------------- _http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&...=906656#p906656
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, z okładziną kevlarową, nie widać żadnej różnicy, przy ruszaniu.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
U kogo obecnie można nabić kevlar i w jakich kosztach? Nabijał ktoś w ostatnim czasie ?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Mówię sobie a wejdę poczytam co to za hi-tech te kewlarowe okładziny, że takie ohy i ahy
![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
Jakbys sie zaglebil bardziej w temat to widzialbys ze to nie jest kevlar tylko organik z delikatna domieszka kevlaru.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 03:34 |