Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
kosiniak
post Sat, 30 Jun 2012 - 09:14
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(DOHC @ Thu, 28 Jun 2012 - 07:29) *
No to super, robiles spiek czy kevlar/luk sport ?

Pozdrawiam

robilem zwykle na jakis mega zajebistych podobno okladzinach luka, sprawdzilo sie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Jun 2012 - 09:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
torek
post Sat, 30 Jun 2012 - 13:15
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





też oddawałem do niego swoje sprzęgło na zaminę okładziny na kewlarową i na razie jest ok. może przyrost nie jest jakiś duży bo raptem 100Nm względem serii.. ale uślizgów na razie nie zanotowałem :-)


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszlsw
post Sun, 23 Dec 2012 - 14:34
Post #23


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





Panowie potrzebuje małej porady zaczęło mi się ślizgać sprzęgło w TDI (380NM). Mam zamiar załadować kewlarową tarczę tylko zastanawiam się czy dać nowy docisk seryjny czy pchać sie w sachs performance ( jakieś 1200zł sam docisk) a może poza tarczą wysłać docisk do firmy na wzmocnienie. Może ktoś mnie nakieruje bo jestem niezdecydowany. Dwumas jest ok, auto używane 90% w mieście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 23 Dec 2012 - 16:52
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jak wyjmiesz sprzęgło to będziesz widział czy trzeba dawać wzmocniony docisk. Długo wytrzymało sprzęgło? Przy wzmocnionym docisku trzeba mieć nogę jak pudzian, jeżeli autem jeździsz na dłuższe dystanse to może być ciężko...
Moje okładziny kewlarowe

Tu po lewej okładziny organiczne


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Sun, 23 Dec 2012 - 22:26
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





A jak wyglada sprawa z dotarciem okladzin zaraz po zalozeniu tarczy?? trzeba sie z nia obchodzic jak z dzieckiem przez iles tam km czy wystarczy chwile polatac normalnie i mozna strzelac??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 23 Dec 2012 - 22:36
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Statham @ Sun, 23 Dec 2012 - 22:26) *
A jak wyglada sprawa z dotarciem okladzin zaraz po zalozeniu tarczy?? trzeba sie z nia obchodzic jak z dzieckiem przez iles tam km czy wystarczy chwile polatac normalnie i mozna strzelac??

Nie wiem, bo jeszcze nie złożyłem silnika ale tam gdzie mi zmieniali okładziny (u Wróbla przy Hallera) mają maszynę i docierają dynamicznie tarczę sprzęgła przy takim zabiegu.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszlsw
post Sun, 23 Dec 2012 - 23:08
Post #27


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





sprzęglo ma niecałe 3lata i już się zaczyna ślizgać, nie stzelam ze sprzęgła i nie mam nogi jak pudzian;) autem czasem jeździ kobieta wolałbym aby chdziło to w miare lekko. Ma kotś doswiadczenia z tym sachs performance? Nie chce wywalić kasy na coś co nie zda egzaminu... Jest jeszcze opcja sprzegła z Sharana ale szkoda mi mojej dobrej dwumasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FF2004
post Mon, 24 Dec 2012 - 08:29
Post #28


Frequent User
Dołączył: Fri, 05 June 2009
Skąd: W-wa





Sachs Performance do Focusa chodzi płynnie, ale pedał jest sporo twardszy. Wyjściem na to było momtaż mocniejszego wysprzęglika od RS'a mk1. Zaczeło sie uślizgiwać przy 560Nm, Wróbel założył kevlarowe okładziny i dawało radę dalej z tyn niutonem.

Teraz mam zestaw Sachsa na jednomasie w S3 8L i jest ok.


--------------------
FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 25 Dec 2012 - 11:26
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(kakao @ Sun, 23 Dec 2012 - 16:52) *
........ Przy wzmocnionym docisku trzeba mieć nogę jak pudzian, jeżeli autem jeździsz na dłuższe dystanse to może być ciężko...


Eee bez przesady, w mojej zabawce AR 156 3.0 miałem podwójny/wzmacniany docisk Helixa plus tarcza spiek 4 łopatki - bardzo często żona tym autem śmigała po mieście do tego na slicku i nigdy nie narzekała ;]


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 25 Dec 2012 - 12:59
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Wszystko zależy od wysprzęglika wink.gif Jeżeli jest hydrauliczny i mocny to nie ma problemu smile.gif Moja żona radzi sobie bez problemu z dociskiem XT ACT biggrin.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszlsw
post Tue, 25 Dec 2012 - 13:20
Post #31


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





w Leonie jest hydrauliczny, i chyba też będzie do wymiany bo przy powolnym odpuszczaniu czasem coś dziwnie odbija, byłbym rad gdyby do wymiany była tylko ta część ale wątpie aby to była przyczyna slizgania się sprzęgła. Zdecydowałem się na tarcze kewlarową plus docisk sachs performance, po swietach zaczne coś z tym działać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 25 Dec 2012 - 14:46
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jeżeli jest grubsza sprężyna w docisku np sachs racing, itp to jeszcze pół biedy. Najtwardszy pedał sprzęgła jest przy wzmacnianiu docisku by radzik czyli dwie sprężyny w jeden docisk.

Ja w volvo v40 T4 mam zamiast dwumasy sztywny zamach z 850, mocny docisk z transita autobusa i okładziny kewlarowe. Przewiduję, że to wytrzyma 500Nm.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Sat, 23 Mar 2013 - 18:00
Post #33


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Z doswiadczenia wiem, iz tarcza jest bardzo wymagajaca, nie wolno jezdzic na polsprzegle, trzeba ja docierac, latwo ja spalic ( ze wzmocnionym dociskiem spelnia w 100% swoja role) - nie wiem czy sa to takie same okladziny jak w busach, gdyz sporo nimi jezdze i tam te sprzegla znosza duzo wiecej.. Jezeli tak jest w co watpie to pewno tam tarcze sa odpowiedniej srednicy i to daje rade przy tej mocy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bc30se
post Sun, 31 May 2015 - 11:46
Post #34


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Odgrzewam kotleta

Składam swoje 1.9TDI powoli (1z) i w tamtym tygodniu kupiłem nowe sprzęgło luka, myślicie że jest sens nowe sprzęgło oddać do przebitki na kevlar zanim wrzuce silnik w budę??


--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sun, 31 May 2015 - 11:51
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





mysle ze jest sens smile.gif koszt nie wielki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartez80
post Sun, 31 May 2015 - 18:10
Post #36


Frequent User
Dołączył: Tue, 01 July 2014
Skąd: olsztyn





A ja z koleji mam takie pytanie jaka róznica jest przy ruszaniu na sprzęgle wyposażonym w kevlarową tarczę ,a jaka w naprzykład 4 łopatkowy spiek?

chodzi mi o to czy mocno szarpie itp.

oraz pytanie ,od czego bedzie pasowala tarcza 240 mm ze spręzynowymi tłumikami drgań skrętnych do 6 biegowej skrzyni 02m ,która to orginalnie smiga na dwumasie ,a obecnie będzie jednomas?


--------------------
_http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&...=906656#p906656
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 04 Jun 2015 - 16:11
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, z okładziną kevlarową, nie widać żadnej różnicy, przy ruszaniu.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 15 Jun 2015 - 10:53
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





U kogo obecnie można nabić kevlar i w jakich kosztach? Nabijał ktoś w ostatnim czasie ?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 15 Jun 2015 - 12:19
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Mówię sobie a wejdę poczytam co to za hi-tech te kewlarowe okładziny, że takie ohy i ahy smile.gif ..... czytam oglądam i co ja widzę smile.gif okładzina jaką od zawsze miałem w OEM sprzęgłach w swoich autach hahahahahaha. Czy wy się oby sami nie wkręcacie smile.gif ??


Pozdrawiam smile.gif


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 15 Jun 2015 - 16:21
Post #40


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Jakbys sie zaglebil bardziej w temat to widzialbys ze to nie jest kevlar tylko organik z delikatna domieszka kevlaru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 03:34