Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> drift w przednionapędówce
mak901
post Thu, 11 Nov 2004 - 07:24
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 08 November 2004





W tą zimę mam ochote podriftować moją astrą mam do dyspozycji duży plac który zimą będzie fajnie ośnieżony i trochę śliski ale niestety moja astra jest przednio napoędowa czy takim samochodem można się fajnie pobawić??? Jestem początkujący więc będę wdzięczny za każdą radę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Nov 2004 - 07:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grzegscvan
post Thu, 11 Nov 2004 - 09:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





ustalmy cos raz na zawsze ze urzywamy drift do RWD lub AWD do FWD ślizganie
A jesli chodzi o slizganie sie przednionapedówka to juz wiele było o tym pisane .......
W skróce powiem ci na co zwrócic uwage
1. Musisz miec zimówki bo bez tego trudno jest kontrolowac
2. Musisz miec odpowiednia pozycje za kierownicą bo czesto bedziesz machał sterem
3. Zaczynasz od małej predkosci i pamietaj ze na sniegu tak szybko sie nie zatrzymasz
4. Jak juz spełnisz te warunki to zaczyna zabawa tzn
- balans autem i operowanie gazem < skrecasz fajerą np w lewo potem gwałtownie w prawo {tzw rybka} podczas manewru w prawo puszczasz gaz gwałtownie i zaczyna cie tył powoli wyprzedzac wiec szybko dodajesz gazu i kontra jednoczesnie
-lub jesli lubisz na recznym to juz tradycyjnie najpierw skrecasz potem reczny na chwile zeby podciac auto a potem juz tylko "walczysz z okolicą"
- pamietaj ze jak auto zacznie ci wykezdzac przodem to tez mozna sie rekawem ratowac

to tak w telegraficznym skrócie reszte mozesz znalezc w szukajce


--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
squad
post Thu, 11 Nov 2004 - 10:13
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2004
Skąd: warszawa