Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Nissan 370z plan na 400KM, N/A
gość_BitterAce12_*
post Fri, 19 Feb 2016 - 11:54
Post #1









Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post i zarazem "projekt" tutaj.
Raczej jestem nowy w tematyce mechaniki, tuningu i modyfikacji, chociaż samochodami interesowałem się od zawsze, więc wybaczcie niewiedzę biggrin.gif
Nie będzie to bóg wie jaki projekt. Bardziej zależy mi na nauczeniu się czegoś nowego, zaczerpnięciu odrobinki wiedzy od mądrzejszych, no i przy okazji myślę, że zmotywuje mnie to do pracy nad Zetką.

Silnik:
3.7 VQ37VHR stock

Zawieszenie:
Stock

Układ Wydechowy:
Wydech+katalizatory+test pipe'y od MG

Hamulce:
Stock

Ext:
opony Pirelli Sottozero 245/40/r19 przód, 285/35/r19 tył
Tutaj zdjęcia - Stock Pack1









Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Feb 2016 - 11:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Fri, 19 Feb 2016 - 12:07
Post #2









No i pierwsza modyfikacja- układ wydechowy+sportowe katalizatory+test pipy od MGmotorsport.











Po tym modzie przyrost mocy odczuwalny(zetka jeszcze nie hamowana), dźwięk super. Ogólnie jestem mega zadowolony!
Niestety pojawił mi się bład kata, ale to chyba prosta rzecz do ogarnięcia.

Powoli przymierzam się do zakupu cold air intake(Stillen gen 3) i headersów(Stillen lub Top Speed Pro-1) (prawdopodobnie będę sprowadzał je z USA) no chyba, że na naszym rodzimym rynku można dostać coś ciekawego, a zarazem porównywalnego do wyżej wymienionych??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolec666
post Fri, 19 Feb 2016 - 12:12
Post #3


User
Dołączył: Fri, 04 September 2009
Skąd: Gdynia





wypelnij kolego poprawnie pierwszy post wg wzoru,
400km n/a to duze wyzwanie - jesli podchodzisz do tego na serio to bedzie to "bog wie jaki projekt" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras