Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> kompresor z turbiny od tira
marcin137
post Wed, 02 Nov 2016 - 20:52
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





hej wszystkim jestem na etapie budowy kompresora z turbosprężarki od dafa pojemność silnika około 12L moc około 350-500km a założone ma to być docelowo w bmw e46 3.0 to będzie mój debiut , turbo kupione za 100zł biggrin.gif odkręciłem potrzebne mi dwie części czyli alu korpus i wirnik , jako że pracuję jako operator obrabiarek a w domu konstruuję sobie w autocadzie wiec wykonaniem tego się nie martwie ani też nic mnie to kosztować nie będzie wiec opłaca się spróbować może coś z tego wyjdzie w następnym tygodniu planuję zacząć zabawę a do tego czasu chciał bym ustalić obroty wirnika , specjalnie kupiłem wielką turbinę żeby obroty wirnika wyszyły jak najwolniejsze ponieważ 300tys żadne łożyska kulkowe nie wytrzymają sprawdzałem w katalogach są łożyska do około 120 tys obrotów z takich obliczeń na szybko żeby wszystko ladnie pasowało w obudowę wychodzi że przy 6tys w bmw wirnik będzie miał około 60 tys obrotów jak myślicie jakie będzie doładowanie ?






--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Nov 2016 - 20:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kidzio_r5gtt
post Thu, 03 Nov 2016 - 07:42
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



polecam...
http://wrozbita-maciej.pl/


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_6
post Sun, 06 Nov 2016 - 22:47
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: W-wa





żadne bo się to rozleci wink.gif


--------------------
Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Wed, 09 Nov 2016 - 15:53
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016