Shoutbox 0 nowych PW 



3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Dupowóz za kilkanaście tys.
hubi91
post Wed, 20 Feb 2019 - 12:43
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





Cześć,
jako, że na co dzień jeżdżę autami tylko sportowymi pojawia się problem komfortu (a raczej jego braku), stąd potrzeba zakupu czegoś, żeby postać w korku lub pojechać z pasażerem, który nie będzie narzekał na szarpanie i hałas.

Chciałbym kupić samochód, który daję normalny komfort jazdy (pewnie wystarczy jakiś zwykły pojazd klasy C/E nie potrzeba od razu Maybachu a i budżetu na to nie ma biggrin.gif)
Wymagania:
  • Buda najchętniej sedna, ewentualnie hatchback/liftback, coupe (ale tylko pod warunkiem, że drzwi lekko chodzą, mają bezstopniowe zawiasy i szyby z ramkami), kombi niechętnie.
  • Silnik tylko na prawilne paliwo, żaden ropniak nie wchodzi w grę (benzyna / benzyna + gaz, bo nie mam gazu w kuchence to może być w samochodzie smile.gif )
  • Turbo i automat (liczę się z tym z w starym kondonie za te pieniądze turbo może być niepierwszej świeżości, skrzynie bym chciał jakaś hydrokinetyczną bezawaryjną co by w niej nie dłubać) (lub duża benzyna v6/v8, ale wtedy lpg na pokładzie)
  • Napęd dowolny, więc najtaniej pewnie FWD.
  • Wygląd - fajnie, żeby samochód wyglądał ładnie i nowocześnie na ile to możliwe
  • Wyposażenie - w zasadzie nie mam wymagań, wiele rzeczy mogę sobie doposażyć, więc nie jest to mus.
  • Rocznik z tej ery najchętniej okolice 2005, ale nie jest to mus
  • przebieg dowolny, serio może być na szafie 2 pierdyliony kilometrów i tak nie będzie to czynnikiem, który będę brał pod uwagę. (stan, wygląd, części czy OEM/czy najtansze zamienniki juz tak)


Budżet najchętniej 10k ale możemy iść w górę do 20k (tzn jesli w mojej ocenie samochod za 20k bedzie ponad 2x fajniejszy od tego za 10k to czemu nie)

O czym myślałem
saab 9-3 tak naprawdę najbardziej mi się podoba, co możecie o nim powiedzieć? (miałem epizod z 9-3 aero i dobrze to wspominam, wiem ze 9-3 blisko do vectry, ale czy to problem?)
peugeot 508 za nowy i za drogi, 607 jakoś mi się z wyglądu nie podoba
Lexus gs mk2 wygląda jak wygląda, a mk3 za drogi

Co można jeszcze sensownego dostać? (raczej wolałbym unikać US carów, ale czy francuz jest lepiej wykonany?)



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Feb 2019 - 12:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
As_
post Wed, 20 Feb 2019 - 12:55
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





jakaś maxima, legend albo camry
tylko że to pewnie z 25 tys. wyjdzie ale do 20 też coś się pojawia


--------------------
m52b28 do zabawy
1.8tsi do jazdy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Wed, 20 Feb 2019 - 13:04
Post #3


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





oook, fajnie japończyki, tanie i niezawodne.
Maxima mi się nie podoba.
Legen fajny, ale mk3 stary kondom, a mk4 v6lpg automat raczej w tym hajsie bez szans?
Camry, o której mówisz?
Honda mnie trochę odrzuca z uwagi na blachę, mam ctr z 2006 roku i szału nie ma. (z resztą przechodziłem toyote, mazdę, nissana, kilka hond i toyota wypadała najlepiej pod tym kątem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Wed, 20 Feb 2019 - 13:05
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Citroen C5 3.0 V6 207 KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Wed, 20 Feb 2019 - 13:22
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Volvo S60.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 20 Feb 2019 - 16:46
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





GS300 mk2 piękny nie jest ale nie ma słabych stron jako muł do jazdy


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Wed, 20 Feb 2019 - 16:55
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





Citroen c5 fajne, ale mówimy o tym nowym po 2006?

Volvo spoko?
Niestety gs mk2 mimo ze fajny to nie przejdzie wyglądem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Wed, 20 Feb 2019 - 18:03
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(hubi91 @ Wed, 20 Feb 2019 - 16:55) *
Citroen c5 fajne, ale mówimy o tym nowym po 2006?

Volvo spoko?
Niestety gs mk2 mimo ze fajny to nie przejdzie wyglądem.



Nowy Citroen C5 to od 2008, wcześniej lifting w 2004. Mój mechanior (spcjalizuje się w cytrynach) twierdzi że te po 2008 są fajne ale... (dużo droższe w eksploatacji - byle pierdoła 3x droższa, większość podzespołów wytrzymuje 2 razy krócej itd...)


--------------------
Do miasta mokro RWD :) w trasy Wieloryb na hydro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxMAXIMxx
post Wed, 20 Feb 2019 - 19:23
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2012





Volvo S80 2.5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 20 Feb 2019 - 20:11
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Siedlce bokiem





Zrób tak jak ja w takiej sytuacji.
Obojętnie jaka
Mercedes C klasa

a i tak latam bokiem

Mercedes to mercedes. Jako moje drift dayli daje mi sporo satysfakcji.

E klasa to już locha i nie polatasz tak bokiem w ciasnych zakrętach biggrin.gif
Na miasto zdecydowanie C klasa z uwagi na wagę, poręczność i gabaryty.

Silnik do wyboru do koloru.

Nie wiem jak Ty ale ja zawsze kieruje się stanem auta a nie rocznikiem.
W tych pieniądzach szukaj starszej dobrze utrzymanej sztuki i zapomnij o latach.
Jak chcesz mam zajebistego w124 2.5 d oryginalny przebieg 340tyś (czyli śmiało przed nim z 1.000.000 kilometrów). Fura jest zdrowa jak dzwon. W sport pakiecie. 16 lat w rodzinie. Czarny. Czysty i bardzo dbany i kochany. Mogę uroczyście przysiąc żę nie jest bity i ma oryginalny przebieg. Fajnie jakby został w dobrych rękach.

C5 też dobre jako odskocznia ale koniecznie z hydrozawiasem bo bez niego to już nie to.


--------------------
Mercedes C klasa drift daily "miettek"
Mercedes C klasa gruzik projekt "kisses all the walls"
Honda Prelude cukierek H22A JDM ++ nitro "preluda"
MRRwd "rzeźben", Cytryna berlingo bo dostałem ,C124 320 manual Turbo Bandit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Wed, 20 Feb 2019 - 20:36
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





CYTAT(hubi91 @ Wed, 20 Feb 2019 - 16:55) *
Citroen c5 fajne, ale mówimy o tym nowym po 2006?

Volvo spoko?
Niestety gs mk2 mimo ze fajny to nie przejdzie wyglądem.

Citroen C5 I po faceliftingu. Za 12 tys. zł są ciekawe sztuki na gieldach. Mysle, że miękka cytryna to fajna odskocznia od stricte sportowych aut. Ja na co dzień śmigam Pugiem 406 (kanapa) i jak wsiadam jakiegoś mocnego daily drivera to od razu czuje jak świetnie może się takie auto prowadzić, reagować na ruch kierownicą, hamować i utrzymywać stabilność na granicy przyczepności wink.gif To jest świetny tandem. Ogólnie to i 406 bym Ci polecił, ale pewnie za stare już dla Ciebie. Zajebista jest też Laguna I po lifcie. Ale ciezko o dobrą sztukę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Wed, 20 Feb 2019 - 21:31
Post #12


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Driftman @ Wed, 20 Feb 2019 - 20:11) *

Może być i z 1999 byle by wyglądało jak s2000
Chodzi mi o to, że rocznik i przebieg nie ma znaczenia, ale niestety przed rokiem 2004 wszystkie wspomniane samochody wyglądem mi nie leżą. Nie chce kanciaka z retro w środku. o mercu myślałem ale tylko w211 (ale to pewnie musiałbym jakiegos z polecenia po znajomości)
Hydrozawiasów nie chcę. C5 mk1 polift nie podoba się, wolę dołożyć hajs niż kupić coś co mi nie leży.
S80 jest ok.
Ta cena od 10k to jest tylko umowna, laguna I, hmm nawet II ani III nie wchodzi w grę biggrin.gif
Silnik ma być mocna benzyna -> r4 turbo albo widlak
CYTAT(Honada @ Wed, 20 Feb 2019 - 20:36) *

To już pędzej 408
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 20 Feb 2019 - 21:51
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





W203 v6 + 7b automat. To inna liga niz saaby czy japonce male. Dajcie spokoj z citroenem.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Wed, 20 Feb 2019 - 22:14
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Zrozumiałem że ma być wygodnie, oklice 10 tys. zl i tanie części stąd propozycja wink.gif Jak można poszaleć to W203 calkiem niezly. Gośc ktory sprzedawał mi Puga miał W203 z kompresorem. Ale jego był w usportowionej wersji więc jakieś mega wygodne to to nie było. Musisz szukac Avangarde.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Wed, 20 Feb 2019 - 23:31
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Może e38 728i LPG? Silnik nie do zabicia, części średnio drogie, jedyny problem to ewentualna korozja i poprzedni właściciel. Te auta o ile są zadbane to nadają podróżom fajny klimat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 21 Feb 2019 - 06:48
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Honada @ Wed, 20 Feb 2019 - 20:36) *
Citroen C5 I po faceliftingu. Za 12 tys. zł są ciekawe sztuki na gieldach. Mysle, że miękka cytryna to fajna odskocznia od stricte sportowych aut. Ja na co dzień śmigam Pugiem 406 (kanapa) i jak wsiadam jakiegoś mocnego daily drivera to od razu czuje jak świetnie może się takie auto prowadzić, reagować na ruch kierownicą, hamować i utrzymywać stabilność na granicy przyczepności wink.gif To jest świetny tandem. Ogólnie to i 406 bym Ci polecił, ale pewnie za stare już dla Ciebie. Zajebista jest też Laguna I po lifcie. Ale ciezko o dobrą sztukę.

Zrobiłem różnymi wersjami 406 ponad 700 tys km, generalnie polecam.
Jeśli ktoś chce coś nowszego to peugeot 407 też nie jest złym daily carem. Albo 2.0 HDi, albo v6 benzynka (ten sam silnik co w c5).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Malisz
post Thu, 21 Feb 2019 - 11:06
Post #17


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 November 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 20 Feb 2019 - 21:51) *
W203 v6 + 7b automat. To inna liga niz saaby czy japonce male. Dajcie spokoj z citroenem.

Fajna propozycja, ale niestety 7G wychodzi tylko w politach, gdzie montowano go razem z silnikami z grupy m272, które nie należą do najtańszych w eksploatacji. Z kolei przedlifty to wieczna walka z rdzą.


--------------------
CLK 500 7G
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 21 Feb 2019 - 11:11
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(hubi91 @ Wed, 20 Feb 2019 - 16:55) *
Volvo spoko?

CYTAT(xxMAXIMxx @ Wed, 20 Feb 2019 - 19:23) *
Volvo S80 2.5T


Volvo zawsze spoko. S60, S80 bez różnicy - zależy jaki gabaryt potrzebny.
2.5T lepiej jakieś późne, bo te 2.5 o pojemności 2.4, to takie średnie są - tuleja i te sprawy.
W S80 brałbym T6, w S60 T5 lub 2.0T lub późne 2.5 o pojemności 2521 cm3 - ale to może przekroczyć budżet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 21 Feb 2019 - 11:24
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





CYTAT(Malisz @ Thu, 21 Feb 2019 - 10:06) *
Fajna propozycja, ale niestety 7G wychodzi tylko w politach, gdzie montowano go razem z silnikami z grupy m272, które nie należą do najtańszych w eksploatacji. Z kolei przedlifty to wieczna walka z rdzą.


Mam już trochę tych mercedesów, a silników jeszcze więcej. Graty do naprawy rozrządu w ASO MB 1400 PLN brutto tyle, że trzeba silnik wyciągnąć. Odwdzięczy się małym zużyciem, u mnie po 15 000km w c350 3.5 m272 7,9 litra/100 średnie. Nie ma szaleństwa, ale nie ma też zamulania. Przy 130km/h gpsowe na autrostradzie spali 8-9l. C5 V6 bo miałem niestety w życiu taki krótki epizod spalał 10l przy takiej jeździe. Mój przedlift 2001, z którego robię rajdowca buda jest ideał więc reguły nie ma, tym bardziej, że tego c350 polift bardziej rdza bierze.
Dla mnie nie ma tańszego wozu obecnie niż w203 do jazdy jak i do sportu. Dodam jeszcze, że rozbierałem c5 w drobny mak, jak również trochę wozów, z których robiłem rajdówki i jak zobaczyłem budę z w203 to nie wsiadam z rodziną do żadnych paździerzy poza MB i lexusem (jako, że mam 2 tonowego LS). Jak stoi ep3 obok w203 z pustą komorą silnikową to się człowiek zastanawia jak to możliwe, że ta honda ma dopuszczenie do ruchu. Wysokość przedniej podłużnicy za kielichem honda 10cm, mercedes 26. Gabaryty wozu podobne, ale merc waży więcej 300kg. Mam fotki, ale nie wiem jak tu wrzucić to byście zobaczyli co to znaczy mb. Nawet jak tam rdza zje połowę blachy to i tak ta buda jest pancerna przy jakimś C5 czy 406. A te nawisy przednie z 407 to nie ma co komentować nawet smile.gif
P.S. Dla jasności da się kupić pewnego i sprawnego polifta v6 na naście koła (dzięki kochanemu rozrządowi), piszę z doświadczenia, przedlifty to do 8 koła pewne i sprawne chodzą. Niedowiarków zapraszam do siebie do garażu, buda 2001 wóz kupiony za 7k ze średnim przebiegiem, 25k zrobione po cywilu przed robotami, teraz buda po klatce przed lakierowaniem można zobaczyć jaka straszna ta rdza. Oczywiście zdarzają się pordzewiałe, ale nie jest to reguła i jak ktoś ma trochę doświadczenia to nie kupi chyba gruza?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Thu, 21 Feb 2019 - 13:41
Post #20


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





To może odwrotnie. Co sensownego z w211 można dostać do moich wymagań i ile to ma kosztować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 19 August 2019 - 12:10