Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Naprawa szkody z AC. Potrącenie wartości części., Likwidacja drobnej szkody
Feno
post Thu, 07 May 2020 - 15:14
Post #1


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





Nie mam doświadczenia w likwidowaniu szkody z AC, więc chciałem poradzić się tutaj na forum.
Jakiś czas temu delikatnie obtarłem tylny błotnik i felgę o wiatę z wózkami pod supermarketem.
Efekt poniżej:



Zgłosiłem szkodę. Auto mam na firmę, więc przy zawieraniu umowy wybrałem opcję "brutt" tak, żebym nie musiał dopłacać VATu przy naprawie i liczyłem, że całość pójdzie gładko i sprawnie.
Niestety dziś otrzymałem info z ASO, że:
CYTAT
Allianz zastosował potrącenie wartości felgi w wysokości 50%, poniżej info od rzeczoznawcy z allianz:
/ naliczono ubytek wartości felgi T.P w wysokości 50%, na elemencie uszkodzenia bez związku ze szkodą kwalifikujące felgę do wymiany, ubytek materiały na krawędzi felgi /

i jeśli ASO ma zamawiać części to muszę dopłacić 1022,87zł za połowę felgi wink.gif
Felga rzeczywiście ma pewne zarysowania na rancie, ale oczywiście największe uszkodzenie to to z resztkami czerwonego lakieru z wiaty.
Czy takie dopłacanie to normalna spraw, czy jednak ubezpieczyciel próbuje mnie przekręcić ? Średnio mi się widzi dopłacać ponad 1000zł po to, żeby mieć jedną nową felgę.

EDIT: Auta oczywiście nikt nie oglądał. Całość wyceny opiera się na zdjęciach przesłanych przeze mnie.


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 May 2020 - 15:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MisioLBN
post Thu, 07 May 2020 - 18:03
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Ojciec doplacal 50% za tlumik ze niby zuzycie. Ale felga xd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Thu, 07 May 2020 - 20:19
Post #3