Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem z DVI-D w komputerze, Próba użycia 144Hz w monitorze
mystek
post Mon, 25 Oct 2021 - 13:52
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 24 September 2016
Skąd: Kraków





Witam, nie chce mi się szukać i rejestrować na jakimś nowym forum stricte komputerowym, może jest tu jakiś spec od komputerów lub przerabiał podobny temat.

Generalnie kupiłem monitor Benq XL2411Z, który oferuje 144Hz na kablu DVI-D (Dual Link). Posiadam kartę graficzną Asus GTX 970 Strix, która posiada 2 wyjścia DVI, jedno to DVI VGA, a drugie DVI po prostu (nie znam się na tym zbytnio, ale taki jest grawer z tyłu karty (tu link do zdjęcia gdzie widać tył karty https://proline.pl/asus-gf-gtx-970-4096mb-2...strix-p1090362)

Kiedy podłączę monitor właśnie kablem DVI-D to wyskakuje info na monitorze "No Signal". Próbowałem łączyć kabel do obu tych gniazd (DVI VGA i DVI), również podpinałem kabel odwrotnie (choć to chyba znaczenia nie ma tongue.gif ale nie mam pewności). Brak sygnału. Nie mam niestety drugiego kabla, żeby sprawdzić, czy to może kwestia kabla. Niemniej sprzedający monitor (kupiłem używkę) dał mi kabel DVI-D na którym mu służył normalnie, więc raczej obstawiam, że kabel jest sprawny.

Na kablu HDMI działa normalnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Oct 2021 - 13:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
InnyLogin
post Mon, 25 Oct 2021 - 14:29
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 02 April 2020





1. Monitor nie widzi sygnału a czy komputer widzi monitor? Może przesyła obraz w niewspieranym formacie przez monitor i należy zmienić.
Prawy klik na pulpicie > Panel sterowania NVIDIA > Wyświetlanie
Tylko potrzebujesz drugiego monitora/TV.
2. Kabli DVI jest parę rodzai. Ten może nie być wspierany przez twoją grafikę.
3. Kablom cyfrowym z czasem zdarza się paść. Prócz czyszczenia które nic nie daje. Wymieniałem i problem z głowy.