Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 50.000 na start. Kupujemy coś z wielkim silnikiem
Sioski
post Sun, 17 Dec 2017 - 17:15
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 17 December 2017





Witam wszystkich i dziękuję za zainteresowanie tematem.
W moim życiu przyszedł w końcu czas na spełnienie marzeń. Jak każdy od najmłodszych lat oglądam się za samochodami, które pragnę mieć. W końcu mam możliwość kupić sobie jeden. Okazuje się jednak, że to nie prosta sprawa, dlatego proszę was o pomoc w wyborze.
Budżet wstępnie wynosi 45-50 tysięcy za sam samochód. Najchętniej kombi. Na pierwszyn miejscu stawiam dźwięk silnika. To musi być V6 lub V8. Lub coś co brzmi równie dobrze. Czytałem opinie na temat Audi S4 B7 i odechciało mi się tego samochodu od samego czytania. Zamierzam ten samochód raz kupić i go sobie dłubać i upiększać. Ceny i dostępność części mają znaczenie. Spalanie 15-20 mam na uwadze i pogodziłem się z tym. Proszę o pomoc ponieważ nie znam się kompletnie na mercedesach, bmw, a może jeszcze jakaś propozycja ciekawa tu padnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Dec 2017 - 17:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hexx #2
post Sun, 17 Dec 2017 - 17:33
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(Sioski @ Sun, 17 Dec 2017 - 17:15) *
Na pierwszyn miejscu stawiam dźwięk silnika.

to tylko auta amerykańskie
a tu masz do wybory dość sporo... poczynając od Mustanga i jemu podobnych, przez limuzyny typu 300C SRT8 a kończąc na pikapach z V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Sun, 17 Dec 2017 - 17:47
Post #3


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa