Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> W jaki sposób mogę podtuningować samochód Toyota Celica
Sarithis
post Tue, 21 Mar 2017 - 17:04
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 21 March 2017





Witam,

Na wstępie powiem, że jest to moje pierwsze auto, a motoryzacją NIGDY się nie interesowałem, więc jestem jeszcze kompletnym laikiem.
Posiadam samochód Toyota Celica GTS T23, rocznik 2004, silnik 1.8, 192KM. Jest to najmocniejsza wersja tego modelu auta. Silnik VVTL-I posiada układ zmiennych faz rozrządu.
Mój mechanik twierdzi, że nie powinienem tego auta już w żaden sposób tuningować, ponieważ i tak już z niego nic nie wycisnę - dalsze zwiększanie mocy narazi ten silnik na zatarcie i o wiele szybszą eksploatację. Czy to prawda? Jeśli nie, to co mógłbym tam wsadzić? Nie chodzi tylko o moc, ale też o wygląd auta. Rozważałem już sporo możliwości, ale tak jak pisałem - nie znam się na tym, więc sam nie wiem, czy wybrane przeze mnie części w ogóle będą pasować, albo czy na rynku są lepsze odpowiedniki:
- chiptuning - mechanik stanowczo odradzał, ale chciałbym znać Waszą opinię
- świece Brisk
- strumienica wydechu Michael Sport - nie wiem za bardzo, czy to cokolwiek da w przypadku mojego auta, dlatego pytam tutaj
- tłumik sportowy ULTER - mój obecny trochę trzeszczy, coś w środku się urwało i nie potrafią tego naprawić
- wkład filtra powietrza PIPERCROSS (sport)
- układ dolotowy COLD AIR
- dystanse do kół - podobno pogorszą przyczepność i rozkład ciężaru samochodu, czy to prawda?

Będę wdzięczny, jeśli udzielicie mi rady w związku z powyższymi częściami, ewentualnie coś oprócz tego powinienem kupić? Może z czegoś zrezygnować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Mar 2017 - 17:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
WLD_Wlodi
post Tue, 21 Mar 2017 - 19:40
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 May 2012