Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zatarty silnik/ opcje naprawy., W sobotę wieczór fachowcy odpoczywają a mnie pytania palą.
bird13
post Sat, 04 Mar 2023 - 19:59
Post #1


User
Dołączył: Sat, 14 June 2014





Mój jeep 6.4 po dwóch latach zabawy z kompresorem zgubił dziś trochę panewek, zdjąłem miskę( panewki w misce obecne) i dwie podpory wału, panewek nie obróciło ale podpory mają mocne przebarwienia od temperatury.
Nie mam doświadczenia w temacie obróbki cieplnej a w młodości jak padały panewki to nie widziałem takich kolorów( albo kolor wnętrza bloku i podpór maskował te zmiany). Odpowiedzią na moje nie zadane jeszcze pytanie jest " jedź do zakładu obróbki tam Ci wszystko pomierzą i powiedzą co i jak " ale do poniedziałku jest kupa czasu a mnie roznosi w środku smile.gif
Pytań w sumie jest dwa: Czy przebarwienie dyskwalifikuje podporę z użytku ? Czy komplet nowych podpór (nowych ASO, innych używanych, nowych billet cnc, obojętnie) plus blok pod pachę i szlifiernia to obrobi bez żadnych problemów?

Silnik ma dalej znosić niecałe 600koni i pod 800Nm.
Podpory wyglądają jak ostatnie zdjęcie w tej aukcji: Klik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Mar 2023 - 19:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 04 Mar 2023 - 22:00
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Wszystkie podpory mają taki kolor? Według mnie ciężko żeby w wyniku pracy silnika tak się przebarwiły podpory. Poszukaj wału, blok na osiowanie z podporami, standardowe fanty przy takim zabiegu i jazda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 04 Mar 2023 - 23:23
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006