Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Chipowanie Passata B5 1.9 TDI/ 90 KM
Sebastip
post Fri, 14 Feb 2003 - 12:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 14 February 2003





Witam.
Jestem w tych sprawach zielony więc proszę o pomoc. Na początek małe wyjaśnienie. Nie mam zamiaru się ścigać chodzi mi o lepsze osiągi auta np. przy wyprzedzaniu. Ostatnio miałem małą przygodę i stwierdziłem że przydałoby się trochę pary więcej pod maską. Wiem że silnik nie jest "wielki" ale trudno. Proszę mi doradzić co mogę z nim zrobić w granicach rozsądku, ile mnie to będzie kosztowało i gdzie (adres) najlepiej to zrobić. Dodam że jestem z okolic Wrocławia.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Feb 2003 - 12:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jarek
post Fri, 14 Feb 2003 - 17:35
Post #2


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





jesli mozna to ja tez się podłacze pod ten temat
bo mam ten sam silnik i tez bym coś chciał ulepszyć w dziedzinie mocy a szczegulnie chodzi o moment obrotowy no i jestem z tego samego rejonu co kolega
masters moze byś załozył filie we Wrocku i się sklonował
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 14 Feb 2003 - 18:59
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





realne jest jakies 115-125 KM za jakies 1500- 2500 zloty. zalezy u kogo zrobisz tuning...............
polecam VTG lub Mastersa...........


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 14 Feb 2003 - 23:38
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("Sebastip":26cb44ok)
Witam.