Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> M52B28 doładowanie NO2
Arczik36
post Tue, 07 May 2019 - 17:40
Post #1


User
Dołączył: Tue, 07 May 2019





Witam. Na starcie zaznacze, że w tuningu samochodów jestem zielony, jak do tej pory zajmowalem sie tylko 2suwowymi motocyklami smile.gif więc niektóre pytania mogą być dla was głupie, oczywiste..
"Byłem szczęśliwym" posiadaczem m52b28 e36 cabrio, celowo piszę byłem, bo niestety chciałbym czegoś więcej, żeby tak troche bardziej wciskało w fotel przy przyspieszaniu rolleyes.gif Starałem się szukać w internecie ale mało jest informacji o m52b28 ( wiecej o M50).
Jako, że na szybką jazdę mam ochotę raz na jakiś czas a ogólnie autko sluży mi jako daily to turbo odpada ( zbyt duże spalanie no i koszta.. )
Silnik na pewno chce aby został seria w końcu wymarzyłem sobie serie 2.8 i tak musi zostać biggrin.gif
Wybór padł na podltenek azotu czyli nitro, tylko co do tego mam właśnie kilka pytań
Ile ten silnik jest w stanie znieść? Ile KM ile NM ? Wiem, że strzelali 100km i znosił, a każde 100km to okolo 200Nm ( w przypadku NO2)
Jedyne co wyczytałem to, że bolączką tych silników są korby, a gdyby zmienić na kute ? Jeśli ma to znacząco zwiekszyć wytrzymałoś to jestem w stanie odłożyć te dodadkowe 2 klocki, ale czy wymiana korb konczy sie na zmianie korb i tyle, nie trzeba nic wyważać/ dodatkowego nic robić ? No i oczywiście czy to coś da..
Co innego mogę zmienić aby silnik wytrzymał więcej ? Ogólnie to chciałbym sie "wstrzelić" w widełki miedzy 350-400km ( gdyby była 4 z przodu to byłbym wniebowzięty laugh.gif ) ale, że z nitrem bardzo rośnie moment to zdaję sobie sprawe z tego, że może to być bardzo trudne do uzyskania.