Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Hamownia 2wd - Co polecacie
zgrYwus
post Tue, 29 Oct 2019 - 08:21
Post #1


eMpowered
Dołączył: Tue, 29 October 2019





Witam wszystkim forumowiczów, mam pytanie do ludzi którzy siedzą w temacie, gdzieś tam w głowie mam plan zakupu Hamowni podwoziowej na temat której jestem totalnie zielony.
Z jakim wydatkiem muszę się liczyć przy jej zakupie? Oczywiście mam na myśli tylko te używane, teraz np na allegro jest wystawiona taka za 35 000zł "HAMOWNIA BOSCH LPS" - gra warta świeczki w tych pieniądzach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Oct 2019 - 08:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
burski
post Tue, 29 Oct 2019 - 09:25
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Po pierwsze - może daj linka.
Po drugie, nie wiem, jaki jest koszt używanej, ale sprawdź sobie ofertę Dyno-Project
Plus taki, że większość Polski po nich jeździ (porównywalność wyników), jest kontakt z producentem w przypadku, serwisu, awarii i update'ów, a produkt jest naprawdę dobry, wysokiej jakości, modułowy z możliwością późniejszego dołożenia hamulca do inercji, 4wd do ośki etc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Tue, 29 Oct 2019 - 10:49
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





Na firmę czy osobę prywatną?

DP jest tania i dobra, potem masz trochę droższego V-techa i pozostałe zachodnie marki to już cena dużo większa.

Dolicz jeszcze z 10-20k na przystosowanie pomieszczenia, nawiew itp.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgrYwus
post Tue, 29 Oct 2019 - 11:26
Post #4


eMpowered
Dołączył: Tue, 29 October 2019





Jeszcze nie byłem dobrze obudzony przy pisaniu tematu.. Więc tak link do przykładowej oferty hamowni używanej :