Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> BMW E30 325i
pumao
post Sat, 09 May 2009 - 16:45
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 January 2005
Skąd: W-wa





Witam,

Niestety z powodów zdrowotnych jestem zmuszony wystawić moją unikatową E30. Gwarantuję, że drugiej takiej nigdy nie znajdziesz. Samochód jest totalnie bezwypadkowy na miejscu udostępniam cyfrowy miernik lakieru - malowany był tylko jeden element - w taki samochód, aż miło się inwestuje do czego zaraz przejdziemy...
Troszkę o samochodzie:
Jest to BMW E30 sedan z końca 1987 roku czyli sam początek produkcji szerokiej lampy (tej mniej rdzewiejącej dla niewtajemniczonych), samochód fabrycznie wyposażony był w silnik m20b25 co nieco ponad rok temu uległo zmianie na m20b25 dzięki czemu samochód złapał nowy oddech. Dla zainteresowanych numer VIN prześlę mailowo.

zdjęcia pod linkiem: http://allegro.pl/item631729802_bmw_e30_32...n_warszawa.html

Jeżeli chodzi o wyposażenie seryjne to mamy:

- elektryczny szyberdach
- elektryczne lusterka
- check computer
- przepiękną beżową tapicerkę

... i to na tyle

Jak już wspomniałem samochód miał ponad rok temu wymienione serce na m20b25, przy została zrobiona kompletna głowica z dźwigienkami oraz został założony nowy wałek.
Pod koniec grudnia zeszłego roku roku zebrałem oszczędności i postanowiłem zabrać się za moją E30 na bogato i wstawiłem ją na kompleksową renowację mechaniczną czyli:

Zawieszenie:

· Wymiana tylnich wachaczy na zregenerowane przy czym zostały założone nowy piasty wraz z łożyskami na każdą ze stron
· Wymiana sprężyn i amortyzatorów na nowy zestaw Weitec UltraGT -60/-40 + wymiana wszystkich poduszek amortyzatorów wraz z łożyskami na nowe
· Wymiana wszystkich tulei i elementów gumowych zawieszenia (dyfra itp) na poliuretanowe
· Zanim samochód dotknął ziemi zostały założone rozpórki przednia i tylna zawieszenia

Układ kierowniczy:

· Dołożone zostało kompletne wspomaganie z E36 M3 ze zrenegerowaną maglownicą przy czym drążki kierownicze i końcówki drążków zostały wymienione na nowe

Układ napędowy:

· Silnik: wymiana kopułki, palca, świec, przewodów, przepływomierza i akumulatora na nowe
· Wymiana kompletnego sprzęgła wraz z łożyskiem
· Wymiana dyferencjału na 4.10 dzięki, któremu samochód ma niesamowite osiągi

Układ hamulcowy:

· Kompletna wymiana wszystkiego czyli: nowe tarcze i klocki przód i tył przy zostały wymienione wszystkie przewody i linki hamulcowe

Układ wydechowy:

· Wymiana kompletna układu wydechowego zaczynając od osłony termicznej po przez kolektor wydechowy (barany) i resztę układu wydechowego zbudowanego przez znaną firmę MG MOTOSPORT na dwóch przeletowych tłumikach (układ wydechowy z kwasówki). Dźwięk powalana na kolana i pięknie wydobywa gang m20b25

Elementy eksploatacyjne:

· Wymienione wszystkie filtry, oraz oleje i płyny (skrzynia, silnik, dyfer, wspomaganie, układ hamulcowy itd) na najlepsze z możliwych czyli Motul

...i to na tyle - samochód po przebytych modyfikacjach zrobił jedynie paręset kilometrów ponieważ zanim zdążyłem go odebrać uległem wypadkowi i mam prawy nadgarstek do rekonstrukcji :/ nawet nie chcę tego sumować, ale przypuszczam, że samochód potroił swoją wartość.

E30 to moje drugie auto, oczko w głowie - powód sprzedaży to nie pieniądze, po prostu nie mogę patrzyć jak auto stoi i marnuję się od pół roku i jeżeli ma stać kolejne pół to wolę je sprzedać komuś kto o nie zadba w należyty sposób (czytaj tylko w dobre ręce). Naprawdę nie interesuje mnie to czy ktoś tu szuka podstępu czy nie może uwierzyć, że ktoś poniósł takie koszta i sprzedaje samochód bo coś tam i może to jest podejrzane. Jestem uczciwym człowiek i zależy mi na tym by nowy nabywca był zadowolony ponieważ jak widać stracę masę kasy na sprzedaży tego auta, ponieważ cena samochodu to cena samych modyfikacji, a niestety w planach nigdy nie miałem sprzedaży mojej E30...

Powalonych negocjatorów, oglądaczy, marudy i osoby niekonkretne, mądrale i dzieci neostrady - nie dzwonić, nie pisać, głowy nie zawracać bo szkoda mojego czasu.

Poważnie zainteresowanemu chętnie pomogę w sprawdzeniu auta, na miejscu udostępnię cyfrowy miernik lakieru, możemy pojechać na hamownię, do serwisu itd, samochód rozpędza się do 200 w moment dlatego też na początku nie wchodzi w grę jazda za kółkiem, chyba że w dalszych fazach negocjacji (wpłata zaliczki) lub gdy osoba okaże się normalną i zrównoważoną psychicznie ...

Do samochodu dokupiłem drugi komplet aluminiowych felg z zimowymi oponami.

Z konkretnym zainteresowanym konkretne rozmowy.

Pozdrawiam Serdecznie

Piotr
mail: pitersc@wp.pl

P.S.
Właścicieli innych E30 proszę o nie zawracanie głowy, na nic się nie zamienię, nic nie odsprzedam itd - wszystko zostaję tak jak jest.


--------------------
good old poczciwe m20b25 :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 May 2009 - 16:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 01:27