![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 10 January 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Witam,
Niestety z powodów zdrowotnych jestem zmuszony wystawić moją unikatową E30. Gwarantuję, że drugiej takiej nigdy nie znajdziesz. Samochód jest totalnie bezwypadkowy na miejscu udostępniam cyfrowy miernik lakieru - malowany był tylko jeden element - w taki samochód, aż miło się inwestuje do czego zaraz przejdziemy... Troszkę o samochodzie: Jest to BMW E30 sedan z końca 1987 roku czyli sam początek produkcji szerokiej lampy (tej mniej rdzewiejącej dla niewtajemniczonych), samochód fabrycznie wyposażony był w silnik m20b25 co nieco ponad rok temu uległo zmianie na m20b25 dzięki czemu samochód złapał nowy oddech. Dla zainteresowanych numer VIN prześlę mailowo. zdjęcia pod linkiem: http://allegro.pl/item631729802_bmw_e30_32...n_warszawa.html Jeżeli chodzi o wyposażenie seryjne to mamy: - elektryczny szyberdach - elektryczne lusterka - check computer - przepiękną beżową tapicerkę ... i to na tyle Jak już wspomniałem samochód miał ponad rok temu wymienione serce na m20b25, przy została zrobiona kompletna głowica z dźwigienkami oraz został założony nowy wałek. Pod koniec grudnia zeszłego roku roku zebrałem oszczędności i postanowiłem zabrać się za moją E30 na bogato i wstawiłem ją na kompleksową renowację mechaniczną czyli: Zawieszenie: · Wymiana tylnich wachaczy na zregenerowane przy czym zostały założone nowy piasty wraz z łożyskami na każdą ze stron · Wymiana sprężyn i amortyzatorów na nowy zestaw Weitec UltraGT -60/-40 + wymiana wszystkich poduszek amortyzatorów wraz z łożyskami na nowe · Wymiana wszystkich tulei i elementów gumowych zawieszenia (dyfra itp) na poliuretanowe · Zanim samochód dotknął ziemi zostały założone rozpórki przednia i tylna zawieszenia Układ kierowniczy: · Dołożone zostało kompletne wspomaganie z E36 M3 ze zrenegerowaną maglownicą przy czym drążki kierownicze i końcówki drążków zostały wymienione na nowe Układ napędowy: · Silnik: wymiana kopułki, palca, świec, przewodów, przepływomierza i akumulatora na nowe · Wymiana kompletnego sprzęgła wraz z łożyskiem · Wymiana dyferencjału na 4.10 dzięki, któremu samochód ma niesamowite osiągi Układ hamulcowy: · Kompletna wymiana wszystkiego czyli: nowe tarcze i klocki przód i tył przy zostały wymienione wszystkie przewody i linki hamulcowe Układ wydechowy: · Wymiana kompletna układu wydechowego zaczynając od osłony termicznej po przez kolektor wydechowy (barany) i resztę układu wydechowego zbudowanego przez znaną firmę MG MOTOSPORT na dwóch przeletowych tłumikach (układ wydechowy z kwasówki). Dźwięk powalana na kolana i pięknie wydobywa gang m20b25 Elementy eksploatacyjne: · Wymienione wszystkie filtry, oraz oleje i płyny (skrzynia, silnik, dyfer, wspomaganie, układ hamulcowy itd) na najlepsze z możliwych czyli Motul ...i to na tyle - samochód po przebytych modyfikacjach zrobił jedynie paręset kilometrów ponieważ zanim zdążyłem go odebrać uległem wypadkowi i mam prawy nadgarstek do rekonstrukcji :/ nawet nie chcę tego sumować, ale przypuszczam, że samochód potroił swoją wartość. E30 to moje drugie auto, oczko w głowie - powód sprzedaży to nie pieniądze, po prostu nie mogę patrzyć jak auto stoi i marnuję się od pół roku i jeżeli ma stać kolejne pół to wolę je sprzedać komuś kto o nie zadba w należyty sposób (czytaj tylko w dobre ręce). Naprawdę nie interesuje mnie to czy ktoś tu szuka podstępu czy nie może uwierzyć, że ktoś poniósł takie koszta i sprzedaje samochód bo coś tam i może to jest podejrzane. Jestem uczciwym człowiek i zależy mi na tym by nowy nabywca był zadowolony ponieważ jak widać stracę masę kasy na sprzedaży tego auta, ponieważ cena samochodu to cena samych modyfikacji, a niestety w planach nigdy nie miałem sprzedaży mojej E30... Powalonych negocjatorów, oglądaczy, marudy i osoby niekonkretne, mądrale i dzieci neostrady - nie dzwonić, nie pisać, głowy nie zawracać bo szkoda mojego czasu. Poważnie zainteresowanemu chętnie pomogę w sprawdzeniu auta, na miejscu udostępnię cyfrowy miernik lakieru, możemy pojechać na hamownię, do serwisu itd, samochód rozpędza się do 200 w moment dlatego też na początku nie wchodzi w grę jazda za kółkiem, chyba że w dalszych fazach negocjacji (wpłata zaliczki) lub gdy osoba okaże się normalną i zrównoważoną psychicznie ... Do samochodu dokupiłem drugi komplet aluminiowych felg z zimowymi oponami. Z konkretnym zainteresowanym konkretne rozmowy. Pozdrawiam Serdecznie Piotr mail: pitersc@wp.pl P.S. Właścicieli innych E30 proszę o nie zawracanie głowy, na nic się nie zamienię, nic nie odsprzedam itd - wszystko zostaję tak jak jest. -------------------- good old poczciwe m20b25 :D
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 01:27 |