Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Trąbki do ITB
Bad-i
post Wed, 12 Sep 2007 - 14:49
Post #41


Super User
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("Kubek":1x7kbjbw)
Colin, ja nie watpie w to co Ty piszesz, widzialem projekty gdzie z 2 litrowego silnika Hondy wyciagaja 300hp w wersji na ulice, ale Bad-i pisze 220KM ze 150KM "na seryjnych gratach" (podejrzewam ze zmieniony jest dolot, wydech i program) w co jest mi ciezko uwierzyc. Czekam na jakis dowod.


jaki dolot skoro tam masz ITB
a zmienione masz,
- glowica F7R (tutaj niespodzianka bo glowica od F7r ale od megany) oczywiscie przygotowana pod ITB
- flansza do glowicy (specjalnie wykonana pod glowice F7R tej od megany)
- wal i dol silnika od F7R ale tym razem od williego
- listwa paliwa oraz regulator
- kolektor wydechowy od 1.8 16V (tak tak ten zeliwny )
- program to OMEX 600
- wydech na ostatnim tlumiku (devila)
- walki nadal na hydraulice

Tak jak napisalem wyzej - poczekajmy jeszcze troche

EOT - poniewaz to nie jest miejsce dla mojego projektu


--------------------
Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Sep 2007 - 14:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bartek-CRX
post Wed, 12 Sep 2007 - 14:55
Post #42


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007





A tak w ogóle to ważny jest kąt pochylenia wtrysków ? Odległosc wtrysków od przepustnicy ? Odległośc wtrysków od bloku silnika ? Jak to liczycie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Wed, 12 Sep 2007 - 15:06
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





CYTAT("Bad-i":cjwc2pju)
jaki dolot skoro tam masz ITB

Co to jest ITB jak nie dolot?
Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad-i
post Wed, 12 Sep 2007 - 15:15
Post #44


Super User
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("Kubek":ntz28mzz)
CYTAT("Bad-i":ntz28mzz)
jaki dolot skoro tam masz ITB

Co to jest ITB jak nie dolot?
Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach".


wiesz nie chce sie czepiac ale dla mnie ITB to nie jest dolot

dla mnie dolot do ITB to cos co wyglada tak:




co twoim zdaniem w tym silniku nie jest seryjne?


--------------------
Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 12 Sep 2007 - 15:19
Post #45


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Bad-i":3u7v99ie)
CYTAT("Kubek":3u7v99ie)
CYTAT("Bad-i":3u7v99ie)
jaki dolot skoro tam masz ITB

Co to jest ITB jak nie dolot?
Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach".


wiesz nie chce sie czepiac ale dla mnie ITB to nie jest dolot

dla mnie dolot do ITB to cos co wyglada tak:




co twoim zdaniem w tym silniku nie jest seryjne?


Moim to napewno linka gazu


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad-i
post Wed, 12 Sep 2007 - 15:29
Post #46


Super User
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Warszawa





patrzac po kolorach to myslalem ze najbardziej przyciagnie uwage rozpórka

Ok nie robmy tutaj off topicu - jakby co zapraszam na PW

p.s. z checia przeczytam co tam jest nie seryjnego (takze na PW)


--------------------
Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tramall
post Wed, 12 Sep 2007 - 22:00
Post #47


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: Rzeszów





Co do 220 hp z seryjnego silnika to może silnik nie ten (ABF) ale raczej można stawiać go na równi z c20xe i williamsem jeśli chodzi o podatnośc na mody(za forum vortex):

- Complete ABF - rzeczony silnik
- Same head spec as above--------(znaczy delikatne obrobiona głowica i seryjne zawory)

- 45mm independent throttle bodies with port matched manifold (if they're not direct to head bodies) - get this matching done when you get the head ported. ---------------- poprostu ITB
- Throttle body heatshield (see pic of one I designed below) or custom radiator that sits below the grille - you'd be surprised how much heat soak the ITBs get from the radiator. I don't like airboxes as they lose the induction sound, which makes Honda-boy wet his pants ---- metalowa osłona trąbek
- Air filters obviously, sock-style are fine but allegedly don't flow all that well - I've not had any trouble myself though ----- "skarpetowe" filtry
- Again, 2.5" exhaust and stock manifold ---- wydech 2,5 cala i seryjny kolektor wydechowy
- Standalone ECU again --------- "nieseryjny" komputer
- 268 inlet cam and stock ABF, or 260 exhaust cam, stock valve springs and SEAT lifters - wałki 268 stopni ssący i 260 stopni wydechowy
- Catch tank and quality plugs - odma ? i dobre świece
- You need more nuts, bolts, hardware and fabrication for the ITBs ---- duperele do ITB
- You also need more dyno time as they're quite difficult to get mapped properly (at least, I've found this).----czas na hamowni
- This motor (admittedly running twin 268s) made 205hp & 177lb/ft and drive so much better than engine number one as the torque spread is huge in comparison. -------Wynik 205 KM na hamowni

Z nieseryjnych uznałbym standalone'a no i ITB. Chociaż pewnie ktoś by to u nas wystroił na zwykłym . Ostrzejsze wałki i te 220KM może pęknąć (o ile kolektor wydechowy wytrzyma i wtryski wydolą ) .





Myślę że jakby ktos się założył to z francuskiego silnika też by tyle wyciągnął , pytanie co kto uważa za "seryjne".

Bad-i powodzenia w projekcie i osiągnięcia więcej niż 220KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Thu, 13 Sep 2007 - 02:25
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Bad-i, to niby gdzie jest dolot w silniku, ktoy pokazal tramall, skad ten silnik bierze powietrze jak nie ma dolotu?

tramall, glowica w tym silniku jest nieseryjna, sa inne walki, lifters i z tego co widac to kolko rozrzadu, to sa jedne z glownych sposobow na podniesienie mocy NA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tramall
post Thu, 13 Sep 2007 - 09:43
Post #49


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: Rzeszów





CYTAT("Kubek":1ibey0f1)
Bad-i, to niby gdzie jest dolot w silniku, ktoy pokazal tramall, skad ten silnik bierze powietrze jak nie ma dolotu?

tramall, glowica w tym silniku jest nieseryjna, sa inne walki, lifters i z tego co widac to kolko rozrzadu, to sa jedne z glownych sposobow na podniesienie mocy NA.


Gdzie ty widzisz nieseryjne lifters ?, to są seryjne SEATOWE (bo to auto to Ibiza) i seryjne sprężynki , kółko to mus przy ostrzejszych wałkach i liczyłbym to jako komplet. (nie żebym się kłócił)

Co do dolotu się zgodzę , jak są trąbki to zostawiłbym je "otwarte" ewentualnie z filtrem "skarpeta"

Co do mocy to jak auto się skończy to pewnie wiedzie na hamownie i wszystko się okaże
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Thu, 13 Sep 2007 - 14:44
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Ale walki sa nadal nieseryjne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarU_
post Sun, 16 Sep 2007 - 17:20
Post #51


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





A ja mam takie pytanko. Możliwe że to głupie pytanie, ale co mi tam... Jak takie auta z itb bez żadnego filtra moga normalnie działać? Przeciez tam moze coś wpaść, no nie? Zwłaszcza jeśli taki auto jest używane na codzień
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Sun, 16 Sep 2007 - 17:22
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Nie moga albo ich uzytkownicy maja ograniczone funkcje umyslowe do tych ktore wystarczaja by dalej oddychac, by serce bilo etc.

Filtr MUSI byc, koniec kropka.

Chyba ze jedziesz na 1/4 i brakuje ci tego 0.1 konia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Thu, 25 Dec 2008 - 18:59
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





mikołaj zostawił mi w tym roku taki gadżet smile.gif




na początku stycznie unitronic ma się zająć założeniem tego, nowy komp, wiącha, strojenie ... aż ciekaw jestem jak to brzmi i jeździ ...


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dboryr
post Thu, 25 Dec 2008 - 23:11
Post #54


User
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Bielsko-B








Zdjęcie troche słabe ale tak wygląda u mnie dolot ITB.
Tzw. trąbki będę robił przy pomocy stempla.
Widziałem silniki G13B na seryjnych tłokach i z ITB, które osiągały 160KM przy 7500rpm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Fri, 26 Dec 2008 - 00:17
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





w tym swistaku od czego zastosowales gazniki? jakies suzuki:)


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Fri, 26 Dec 2008 - 00:50
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Do przepustnic motocyklowych bardzo czesto uzywali zwyklych gumowych trabek. Spisuja sie zacnie i latwo jest zamocowac je do np. aluminiowej plyty by potem zrobic airboxa.

Tak to wygladalo u mnie:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dboryr
post Fri, 26 Dec 2008 - 09:28
Post #57


User
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Bielsko-B





CYTAT(Mjecio @ Fri, 26 Dec 2008 - 00:17) *
w tym swistaku od czego zastosowales gazniki? jakies suzuki:)

Były to kiedyś gaźniki z Yamahy R1
Teraz są przerobione na przepustnice (śr 40 mm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zelasko
post Wed, 15 Apr 2009 - 09:24
Post #58


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007






posiadam swifta 1.3 16v jaki moze byc montaz itb i przepustnic do tego paliwa i zaplon jaki to moze byc koszty gdzie to zrobic jakiego przyrostu mozna sie spodziewac i o ile spadnie wrrosnie spalanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 03:36