![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Kubek":1x7kbjbw) Colin, ja nie watpie w to co Ty piszesz, widzialem projekty gdzie z 2 litrowego silnika Hondy wyciagaja 300hp w wersji na ulice, ale Bad-i pisze 220KM ze 150KM "na seryjnych gratach" (podejrzewam ze zmieniony jest dolot, wydech i program) w co jest mi ciezko uwierzyc. Czekam na jakis dowod.
jaki dolot skoro tam masz ITB a zmienione masz, - glowica F7R (tutaj niespodzianka bo glowica od F7r ale od megany) oczywiscie przygotowana pod ITB - flansza do glowicy (specjalnie wykonana pod glowice F7R tej od megany) - wal i dol silnika od F7R ale tym razem od williego - listwa paliwa oraz regulator - kolektor wydechowy od 1.8 16V (tak tak ten zeliwny ) - program to OMEX 600 - wydech na ostatnim tlumiku (devila) - walki nadal na hydraulice Tak jak napisalem wyzej - poczekajmy jeszcze troche EOT - poniewaz to nie jest miejsce dla mojego projektu -------------------- Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 ![]() |
A tak w ogóle to ważny jest kąt pochylenia wtrysków ? Odległosc wtrysków od przepustnicy ? Odległośc wtrysków od bloku silnika ? Jak to liczycie ?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
CYTAT("Bad-i":cjwc2pju) jaki dolot skoro tam masz ITB
Co to jest ITB jak nie dolot? Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach". |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Kubek":ntz28mzz) CYTAT("Bad-i":ntz28mzz) jaki dolot skoro tam masz ITB Co to jest ITB jak nie dolot? Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach". wiesz nie chce sie czepiac ale dla mnie ITB to nie jest dolot dla mnie dolot do ITB to cos co wyglada tak: ![]() co twoim zdaniem w tym silniku nie jest seryjne? -------------------- Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Bad-i":3u7v99ie) CYTAT("Kubek":3u7v99ie) CYTAT("Bad-i":3u7v99ie) jaki dolot skoro tam masz ITB Co to jest ITB jak nie dolot? Pozatym ten silnik wcale nie jest na "seryjnych gratach". wiesz nie chce sie czepiac ale dla mnie ITB to nie jest dolot dla mnie dolot do ITB to cos co wyglada tak: ![]() co twoim zdaniem w tym silniku nie jest seryjne? Moim to napewno linka gazu -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
patrzac po kolorach to myslalem ze najbardziej przyciagnie uwage rozpórka
Ok nie robmy tutaj off topicu - jakby co zapraszam na PW p.s. z checia przeczytam co tam jest nie seryjnego (takze na PW) -------------------- Clio sie sklada
Jest druga A grupa do upalania |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co do 220 hp z seryjnego silnika to może silnik nie ten (ABF) ale raczej można stawiać go na równi z c20xe i williamsem jeśli chodzi o podatnośc na mody(za forum vortex):
- Complete ABF - rzeczony silnik - Same head spec as above--------(znaczy delikatne obrobiona głowica i seryjne zawory) - 45mm independent throttle bodies with port matched manifold (if they're not direct to head bodies) - get this matching done when you get the head ported. ---------------- poprostu ITB - Throttle body heatshield (see pic of one I designed below) or custom radiator that sits below the grille - you'd be surprised how much heat soak the ITBs get from the radiator. I don't like airboxes as they lose the induction sound, which makes Honda-boy wet his pants ---- metalowa osłona trąbek - Air filters obviously, sock-style are fine but allegedly don't flow all that well - I've not had any trouble myself though ----- "skarpetowe" filtry - Again, 2.5" exhaust and stock manifold ---- wydech 2,5 cala i seryjny kolektor wydechowy - Standalone ECU again --------- "nieseryjny" komputer - 268 inlet cam and stock ABF, or 260 exhaust cam, stock valve springs and SEAT lifters - wałki 268 stopni ssący i 260 stopni wydechowy - Catch tank and quality plugs - odma ? i dobre świece - You need more nuts, bolts, hardware and fabrication for the ITBs ---- duperele do ITB - You also need more dyno time as they're quite difficult to get mapped properly (at least, I've found this).----czas na hamowni - This motor (admittedly running twin 268s) made 205hp & 177lb/ft and drive so much better than engine number one as the torque spread is huge in comparison. -------Wynik 205 KM na hamowni Z nieseryjnych uznałbym standalone'a no i ITB. Chociaż pewnie ktoś by to u nas wystroił na zwykłym . Ostrzejsze wałki i te 220KM może pęknąć (o ile kolektor wydechowy wytrzyma i wtryski wydolą ) . ![]() Myślę że jakby ktos się założył to z francuskiego silnika też by tyle wyciągnął , pytanie co kto uważa za "seryjne". Bad-i powodzenia w projekcie i osiągnięcia więcej niż 220KM |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Bad-i, to niby gdzie jest dolot w silniku, ktoy pokazal tramall, skad ten silnik bierze powietrze jak nie ma dolotu?
tramall, glowica w tym silniku jest nieseryjna, sa inne walki, lifters i z tego co widac to kolko rozrzadu, to sa jedne z glownych sposobow na podniesienie mocy NA. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("Kubek":1ibey0f1) Bad-i, to niby gdzie jest dolot w silniku, ktoy pokazal tramall, skad ten silnik bierze powietrze jak nie ma dolotu?
tramall, glowica w tym silniku jest nieseryjna, sa inne walki, lifters i z tego co widac to kolko rozrzadu, to sa jedne z glownych sposobow na podniesienie mocy NA. Gdzie ty widzisz nieseryjne lifters ?, to są seryjne SEATOWE (bo to auto to Ibiza) i seryjne sprężynki , kółko to mus przy ostrzejszych wałkach i liczyłbym to jako komplet. (nie żebym się kłócił) Co do dolotu się zgodzę , jak są trąbki to zostawiłbym je "otwarte" ewentualnie z filtrem "skarpeta" Co do mocy to jak auto się skończy to pewnie wiedzie na hamownie i wszystko się okaże |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Ale walki sa nadal nieseryjne.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 August 2006 ![]() |
A ja mam takie pytanko. Możliwe że to głupie pytanie, ale co mi tam... Jak takie auta z itb bez żadnego filtra moga normalnie działać? Przeciez tam moze coś wpaść, no nie? Zwłaszcza jeśli taki auto jest używane na codzień
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Nie moga albo ich uzytkownicy maja ograniczone funkcje umyslowe do tych ktore wystarczaja by dalej oddychac, by serce bilo etc.
Filtr MUSI byc, koniec kropka. Chyba ze jedziesz na 1/4 i brakuje ci tego 0.1 konia... |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
mikołaj zostawił mi w tym roku taki gadżet
![]() ![]() ![]() ![]() na początku stycznie unitronic ma się zająć założeniem tego, nowy komp, wiącha, strojenie ... aż ciekaw jestem jak to brzmi i jeździ ... -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
User Dołączył: Tue, 22 January 2008 Skąd: Bielsko-B ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
w tym swistaku od czego zastosowales gazniki? jakies suzuki:)
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Do przepustnic motocyklowych bardzo czesto uzywali zwyklych gumowych trabek. Spisuja sie zacnie i latwo jest zamocowac je do np. aluminiowej plyty by potem zrobic airboxa.
Tak to wygladalo u mnie: ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Tue, 22 January 2008 Skąd: Bielsko-B ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Sat, 20 October 2007 ![]() |
posiadam swifta 1.3 16v jaki moze byc montaz itb i przepustnic do tego paliwa i zaplon jaki to moze byc koszty gdzie to zrobic jakiego przyrostu mozna sie spodziewac i o ile spadnie wrrosnie spalanie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 03:36 |