![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i polatane było
![]() Skoczyliśmy na dwie zetki pobawić się na torze w Jastrzebiu: ![]() Piecełek spisał się na medal, nie grzeje się nie wpiepsza oleju no i zapewnia zdecydowanie większego kopa przy spalnaiu maks 10% większym jak fabryczny ![]() Jedyne co zawiodło to wspomaganie - muszę zmienić pompę bo po 5-7 minutach jazdy na torze przestawało działać... Przejzzdy z moim dwóch pierwszych sesji: Heble także dużo trwalsze i odrobinę skuteczniejsze jak te oparte o zaciski z 370Z, wreszcie udało opuścić się ten obiekt w Jastrzebiu z okładzinkami a nie jak zwykle to bywało na samych blachach ![]() ![]() Nic nie pozostaje jak wbić teraz na tor Poznań po nowy rekord ![]() Z pierdółek chce fotel przesunąć na tył o te 5-7cm coby poprawić dociążenie tylnej osi ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nie da sie zalozyc kontroli trakcji bo widze ze strasznie duzo tracisz na wyjsciu z lukow przez te poslizgi.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z takim niutonem z dolu to ja bym ciagle 3ci bieg jechal. Walka z trakcja i boki wiecej kosztuja, niz strata na przyspieszeniu z 3ki.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#644
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Świetne warunki trafiliście. Tydzień wcześniej był potop.
-------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#645
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakbym miał płytkową szperę to dużo bym zyskał na tym winklu co pod górę się wjeżdża - na nim bowiem cały czas mi buksowało wewnętrzne koło...
Aut było mało i w sumie cała masa czasu, teraz żałuję że nie odkreciłem z tyłu łącznika stabilizatora powinno znacznie lepiej być z tym zakrętem ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
eeee tam wolnossace v6.....
kurde dzwiek jest mega ![]() jak to brzmi na zywo? -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#647
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Świetna reakcja na gaz nowego motoru, ciąg pojawia się natychmiast, podobnie po zmianie biegu, tutaj chyba nawet dodatkowe 100ps w "doładowanym" silniku nic by nie dały.
|
|
|
![]()
Post
#648
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Świetna reakcja na gaz nowego motoru, ciąg pojawia się natychmiast, podobnie po zmianie biegu, tutaj chyba nawet dodatkowe 100ps w "doładowanym" silniku nic by nie dały. Zalezy czym doladowane ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#649
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
jaka obecnie moc zetki po modach ?
|
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#650
|
![]() |
Super warunki, aż miło się patrzy w szczególności, że chyba zbyt wiele osób nie uczestniczyło w tym track dayu. Nawet nie wiedziałem, że tor w jastrzębiu jest tak relatywnie blisko mnie. Szkoda, że nie wiedziałem wczesniej
![]() Masakra, ale ma kopyto ta zetka teraz! Na jakich oponach jechałeś? Podpinam się do pytania Tomasza o aktualną moc i jakie plany na przyszłość, bo coś ciężko mi uwierzyć, że zostawisz jak jest xd. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#651
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
opony to stare mocno zuzytr micheliny cup 295/30r18 na tyle a z przodu równie stare r888 255/35r18...
Do męczę ten set opon a potem cos świeżego na Poznań zapodam ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#653
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
na za na diete przejść trzeba by
![]() Przednia rozporka na nic nie wpływa a waży 8kg Z wzmocnien obu lamp przednich moge wyciac 2.2kg blachy Wzmocnienie nad chlodnica warzy 1.7kg Akumulator żelowy kolejne -8kg No i dobre 10kg można zdjąć jak się wystruga nowy kolektor ssacy ![]() Kolo pasowe i aluminiowe mam lacznie o 8kg lzejsze od serii Z osprzetu silnika wywalone 11kg (klima, wsporniczki, rolka dodatkowa z wspor ikoem, wsporniczki, przewod paliwowy stalowy, evap...) Poduszki silnikowe na poliuretanowe cos jeszcze odelza no i silnik bede chcial 2cm opuścić - Ciekwe jak to wplynie na jazdę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#654
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wujka Tomsona bym odwiedził w celu zwarzenia mojej maszyny i sprawdzenia jej roskladu...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
No z anglii kawałek do tomsona ma. Tocile waży ten żelowy? 56ah bosha waży 12 kg 42 ah -9.2 kg...
|
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i wczoraj wreszcie miałem okazje stestować na Poznaniu nowy pieceł
![]() Jest dużo elastyczniejszy, nie grzeje się, ciągnie ładnie do 7000 na prsotej startowej do 213km/h mnie napędza i to przy wczesnym hamowaniu - coś jaja mi się skuliły i nie mogłem się wczuć w wóz. Czasu nie poprawiłem to samo co bez dowalena mocy 1.51.7... Za to mam nowy rekord w wymianie klocków hamulcowych przód 8:50 - tępo takie że aż rękawiczki się topiły ![]() W dodatku na ręcznym podnośniku a nie hydraulicznym ![]() ![]() Tył mi nie trzymał na wychodzeniu z zakrętów - muszę coś z tym zrobić no i przemęczony trochę byłem po weekendowych mistrzostwach polski w Cross Country na skuterkach... A i sprawdziłem sobie spalanie na torze 38,9 Litra PB98 na 100km ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#657
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Camber z tylu jaki? Zbieznosc ?
Klocki kupowales na miejscu (pudeleczko stoptecha) ? ![]() Te 213 to z gpsa? szybko , trzeba miec odwage z takiej predkosci hamowac do baba jagi ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#658
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Camber z tylu jaki? Zbieznosc ? Jeśli oponę zjada równo (lub grzeje równo w zależności czy opony tylko torowe czy też jazda po bułki i długie dojazdy na kołach) nie kombinowałbym w tym kierunku. - ciśnienie w oponach i sprawdzać jak się grzeją - sztywniejsza sprężyna na przód (lub zwiększyć pre load) - Mniej sztywna sprężyna na tył (lub zmniejszyć pre load) - Sztywniejszy stab na przód (grubszy lub zrobić regulację umożliwiającą skrócenie ramienia na istniejącym jeśli takiej nie ma, można też regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany) - Miększy stab z tyłu (cieńszy lub zrobić regulację wydłużającą ramię jeśli takiej nie ma, lub można regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany) W tym kierunku bym szedł i w takiej kolejności kombinował. No chyba że opona już teraz mocniej grzeje się od wewnątrz, to regulacja pochylenia i zbieżności wskazana. |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jeśli oponę zjada równo (lub grzeje równo w zależności czy opony tylko torowe czy też jazda po bułki i długie dojazdy na kołach) nie kombinowałbym w tym kierunku. - ciśnienie w oponach i sprawdzać jak się grzeją - sztywniejsza sprężyna na przód (lub zwiększyć pre load) - Mniej sztywna sprężyna na tył (lub zmniejszyć pre load) - Sztywniejszy stab na przód (grubszy lub zrobić regulację umożliwiającą skrócenie ramienia na istniejącym jeśli takiej nie ma, można też regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany) - Miększy stab z tyłu (cieńszy lub zrobić regulację wydłużającą ramię jeśli takiej nie ma, lub można regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany) W tym kierunku bym szedł i w takiej kolejności kombinował. No chyba że opona już teraz mocniej grzeje się od wewnątrz, to regulacja pochylenia i zbieżności wskazana. Ale opona ma sie grzac rowno w zakrecie, na poznaniu tego nie zmierzysz, bo musialbys sie po dlugim zakrecie zatrzymac i mierzyc od razu. Mi opone zjada bardziej od wewnatrz, a katy na zakrety i tak mam za male. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kiedyś zrobiłem taki sam czas mając te 60Koni mniej i gorsze heble... Ale za to na tyłe miałem R888 265 a teraz Jakiegoś Michała 305 - dosmaże go na Jastrzębiu i powrót do R888
![]() Klocki ze sobą na zapas wziąłem bo te co były oryginalnie w zaciskach TTRS (Brembo) coś mi pedał na nich miękł i jak do nich zajrzałem to się wykruszały/rozwarstwiały ale tak dziwnie, okrągłe fragmenty z nich wypadały: ![]() Ps. Bardzo dziękuje za cenne rady, już kiedyś przekonałem się jak utwardzenie stabilizatora przód niesamowicie poprawia trakcję tyłu, dla tego teraz w miejsce dotychczasowych sprężyn 14kg, będę montować 16kg albo nawet 18 - na osi przedniej oczywiście. Pss. Prędkość z GPS ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 01:15 |