Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Sun, 03 Apr 2016 - 11:55
Post #641


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i polatane było smile.gif
Skoczyliśmy na dwie zetki pobawić się na torze w Jastrzebiu:


Piecełek spisał się na medal, nie grzeje się nie wpiepsza oleju no i zapewnia zdecydowanie większego kopa przy spalnaiu maks 10% większym jak fabryczny smile.gif
Jedyne co zawiodło to wspomaganie - muszę zmienić pompę bo po 5-7 minutach jazdy na torze przestawało działać...

Przejzzdy z moim dwóch pierwszych sesji:


Heble także dużo trwalsze i odrobinę skuteczniejsze jak te oparte o zaciski z 370Z, wreszcie udało opuścić się ten obiekt w Jastrzebiu z okładzinkami a nie jak zwykle to bywało na samych blachach biggrin.gif


Nic nie pozostaje jak wbić teraz na tor Poznań po nowy rekord smile.gif

Z pierdółek chce fotel przesunąć na tył o te 5-7cm coby poprawić dociążenie tylnej osi biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Apr 2016 - 11:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sun, 03 Apr 2016 - 14:01
Post #642


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





nie da sie zalozyc kontroli trakcji bo widze ze strasznie duzo tracisz na wyjsciu z lukow przez te poslizgi.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 03 Apr 2016 - 14:33
Post #643


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Z takim niutonem z dolu to ja bym ciagle 3ci bieg jechal. Walka z trakcja i boki wiecej kosztuja, niz strata na przyspieszeniu z 3ki.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
culmen
post Sun, 03 Apr 2016 - 14:59
Post #644


User
Dołączył: Tue, 11 October 2011





Świetne warunki trafiliście. Tydzień wcześniej był potop.


--------------------
MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 03 Apr 2016 - 20:14
Post #645


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jakbym miał płytkową szperę to dużo bym zyskał na tym winklu co pod górę się wjeżdża - na nim bowiem cały czas mi buksowało wewnętrzne koło...
Aut było mało i w sumie cała masa czasu, teraz żałuję że nie odkreciłem z tyłu łącznika stabilizatora powinno znacznie lepiej być z tym zakrętem biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Sun, 03 Apr 2016 - 20:35
Post #646


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





eeee tam wolnossace v6.....

kurde dzwiek jest mega biggrin.gif

jak to brzmi na zywo?


--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Mon, 04 Apr 2016 - 21:44
Post #647


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Świetna reakcja na gaz nowego motoru, ciąg pojawia się natychmiast, podobnie po zmianie biegu, tutaj chyba nawet dodatkowe 100ps w "doładowanym" silniku nic by nie dały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 04 Apr 2016 - 23:04
Post #648


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Lincoln e30ix @ Mon, 04 Apr 2016 - 21:44) *
Świetna reakcja na gaz nowego motoru, ciąg pojawia się natychmiast, podobnie po zmianie biegu, tutaj chyba nawet dodatkowe 100ps w "doładowanym" silniku nic by nie dały.


Zalezy czym doladowane wink.gif. Turbo napewno chwile by wstawalo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz76
post Mon, 04 Apr 2016 - 23:07
Post #649


User
Dołączył: Thu, 31 July 2014





jaka obecnie moc zetki po modach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Mon, 04 Apr 2016 - 23:22
Post #650









Super warunki, aż miło się patrzy w szczególności, że chyba zbyt wiele osób nie uczestniczyło w tym track dayu. Nawet nie wiedziałem, że tor w jastrzębiu jest tak relatywnie blisko mnie. Szkoda, że nie wiedziałem wczesniej biggrin.gif

Masakra, ale ma kopyto ta zetka teraz!
Na jakich oponach jechałeś? Podpinam się do pytania Tomasza o aktualną moc i jakie plany na przyszłość, bo coś ciężko mi uwierzyć, że zostawisz jak jest xd.
Pozdro

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Mon, 04 Apr 2016 - 23:23
Post #651


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(Tomasz76 @ Mon, 04 Apr 2016 - 23:07) *
jaka obecnie moc zetki po modach ?

http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1213253


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 08 Apr 2016 - 21:04
Post #652


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





opony to stare mocno zuzytr micheliny cup 295/30r18 na tyle a z przodu równie stare r888 255/35r18...

Do męczę ten set opon a potem cos świeżego na Poznań zapodam smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 10 Apr 2016 - 10:55
Post #653


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





na za na diete przejść trzeba by biggrin.gif
Przednia rozporka na nic nie wpływa a waży 8kg
Z wzmocnien obu lamp przednich moge wyciac 2.2kg blachy
Wzmocnienie nad chlodnica warzy 1.7kg
Akumulator żelowy kolejne -8kg
No i dobre 10kg można zdjąć jak się wystruga nowy kolektor ssacy tongue.gif
Kolo pasowe i aluminiowe mam lacznie o 8kg lzejsze od serii
Z osprzetu silnika wywalone 11kg (klima, wsporniczki, rolka dodatkowa z wspor ikoem, wsporniczki, przewod paliwowy stalowy, evap...)
Poduszki silnikowe na poliuretanowe cos jeszcze odelza no i silnik bede chcial 2cm opuścić - Ciekwe jak to wplynie na jazdę tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 10 Apr 2016 - 10:57
Post #654


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wujka Tomsona bym odwiedził w celu zwarzenia mojej maszyny i sprawdzenia jej roskladu...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 10 Apr 2016 - 11:46
Post #655


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





No z anglii kawałek do tomsona ma. Tocile waży ten żelowy? 56ah bosha waży 12 kg 42 ah -9.2 kg...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 17 May 2016 - 12:59
Post #656


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i wczoraj wreszcie miałem okazje stestować na Poznaniu nowy pieceł smile.gif
Jest dużo elastyczniejszy, nie grzeje się, ciągnie ładnie do 7000 na prsotej startowej do 213km/h mnie napędza i to przy wczesnym hamowaniu - coś jaja mi się skuliły i nie mogłem się wczuć w wóz.
Czasu nie poprawiłem to samo co bez dowalena mocy 1.51.7...
Za to mam nowy rekord w wymianie klocków hamulcowych przód 8:50 - tępo takie że aż rękawiczki się topiły biggrin.gif
W dodatku na ręcznym podnośniku a nie hydraulicznym biggrin.gif


Tył mi nie trzymał na wychodzeniu z zakrętów - muszę coś z tym zrobić no i przemęczony trochę byłem po weekendowych mistrzostwach polski w Cross Country na skuterkach...

A i sprawdziłem sobie spalanie na torze 38,9 Litra PB98 na 100km biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 May 2016 - 13:56
Post #657


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Camber z tylu jaki? Zbieznosc ?
Klocki kupowales na miejscu (pudeleczko stoptecha) ? smile.gif
Te 213 to z gpsa? szybko , trzeba miec odwage z takiej predkosci hamowac do baba jagi biggrin.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAS Parts
post Tue, 17 May 2016 - 15:18
Post #658


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





CYTAT(jackkpl @ Tue, 17 May 2016 - 13:56) *
Camber z tylu jaki? Zbieznosc ?


Jeśli oponę zjada równo (lub grzeje równo w zależności czy opony tylko torowe czy też jazda po bułki i długie dojazdy na kołach) nie kombinowałbym w tym kierunku.

- ciśnienie w oponach i sprawdzać jak się grzeją
- sztywniejsza sprężyna na przód (lub zwiększyć pre load)
- Mniej sztywna sprężyna na tył (lub zmniejszyć pre load)
- Sztywniejszy stab na przód (grubszy lub zrobić regulację umożliwiającą skrócenie ramienia na istniejącym jeśli takiej nie ma, można też regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany)
- Miększy stab z tyłu (cieńszy lub zrobić regulację wydłużającą ramię jeśli takiej nie ma, lub można regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany)

W tym kierunku bym szedł i w takiej kolejności kombinował.

No chyba że opona już teraz mocniej grzeje się od wewnątrz, to regulacja pochylenia i zbieżności wskazana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 May 2016 - 15:21
Post #659


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(SAS Parts @ Tue, 17 May 2016 - 15:18) *
Jeśli oponę zjada równo (lub grzeje równo w zależności czy opony tylko torowe czy też jazda po bułki i długie dojazdy na kołach) nie kombinowałbym w tym kierunku.

- ciśnienie w oponach i sprawdzać jak się grzeją
- sztywniejsza sprężyna na przód (lub zwiększyć pre load)
- Mniej sztywna sprężyna na tył (lub zmniejszyć pre load)
- Sztywniejszy stab na przód (grubszy lub zrobić regulację umożliwiającą skrócenie ramienia na istniejącym jeśli takiej nie ma, można też regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany)
- Miększy stab z tyłu (cieńszy lub zrobić regulację wydłużającą ramię jeśli takiej nie ma, lub można regulację zrobić na wahaczu jeśli łącznik jest do niego przykręcany)

W tym kierunku bym szedł i w takiej kolejności kombinował.

No chyba że opona już teraz mocniej grzeje się od wewnątrz, to regulacja pochylenia i zbieżności wskazana.


Ale opona ma sie grzac rowno w zakrecie, na poznaniu tego nie zmierzysz, bo musialbys sie po dlugim zakrecie zatrzymac i mierzyc od razu.
Mi opone zjada bardziej od wewnatrz, a katy na zakrety i tak mam za male.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 18 May 2016 - 07:54
Post #660


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kiedyś zrobiłem taki sam czas mając te 60Koni mniej i gorsze heble... Ale za to na tyłe miałem R888 265 a teraz Jakiegoś Michała 305 - dosmaże go na Jastrzębiu i powrót do R888 biggrin.gif
Klocki ze sobą na zapas wziąłem bo te co były oryginalnie w zaciskach TTRS (Brembo) coś mi pedał na nich miękł i jak do nich zajrzałem to się wykruszały/rozwarstwiały ale tak dziwnie, okrągłe fragmenty z nich wypadały:



Ps. Bardzo dziękuje za cenne rady, już kiedyś przekonałem się jak utwardzenie stabilizatora przód niesamowicie poprawia trakcję tyłu, dla tego teraz w miejsce dotychczasowych sprężyn 14kg, będę montować 16kg albo nawet 18 - na osi przedniej oczywiście.
Pss. Prędkość z GPS smile.gif Na liczniku 242 maks miałem a z racji niższych opon od cholery mi zawyża prędkość, Przy licznikowych 200km/h mam realne 177 GPS-owe


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 01:15