![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1176
|
|
User Dołączył: Thu, 16 June 2005 Skąd: Belgia L.L ![]() |
No to mamy nowy rekord, AMS alpha 12 wyplulo na hamowni 1118WHP
CYTAT ... Tim’s car is now fitted with an AMS ALPHA 4.0 big bore engine and ALPHA 12 Turbo kit. The combination has proved to be pretty potent only spooling 150 rpm later than the ALPHA 10 package.... The result was an astonishing 1118WHP and 884 ft/lbs of Torque! ... The scary thing is this kit is far from being maxed out. i tu caly artykul |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1177
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
kreski nie najladniejsze ale te auto mnie rozbraja, MEGA
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#1178
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 ![]() |
Kiedy wkońcu GM wyposarzy corvettę w napęd na wszystkie koła
![]() |
|
|
![]()
Post
#1179
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#1180
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Corvetta z rolki robi dobry wiatrak
![]() Czekajmy teraz na te nowe McLareny, podobno tam też jest niezłe pole do popisu dla tunerów. |
|
|
![]()
Post
#1181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kiedy wkońcu GM wyposarzy corvettę w napęd na wszystkie koła ![]() Zastanow sie co ty piszesz . Jakby vetka byla seryjnie na wszystkie kola to Amerykanie ogłosiliby strajk narodowy p.s. nie wiem czy wiecie ale Stan Stanislaw odebral szaraka z salonu wiec uwaga na drogach -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Vetta z AWD to faktycznie profanacja legendy ;o
I tak każdy wie, że nie patrząc tak bardzo na kasę to Turbo S w rękach byle jakiego tunera robi przeciąg ;o to jest samochód rakiet. |
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zastanow sie co ty piszesz . Jakby vetka byla seryjnie na wszystkie kola to Amerykanie ogłosiliby strajk narodowy p.s. nie wiem czy wiecie ale Stan Stanislaw odebral szaraka z salonu wiec uwaga na drogach co to takiego szarak??? -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1184
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a jechałem tydzien temu za takim nowym szarakiem na WOT po jerozolimskich, strasznie nerwowy był ...az wyłaczyłem radio zeby posłuchać silnika
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 June 2008 ![]() |
2012 Nissan GT-R
http://www.youtube.com/watch?v=WjmtsKdrtkU |
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
2012 Nissan GT-R http://www.youtube.com/watch?v=WjmtsKdrtkU Wszystko fajnie, ale nie powiedzieli nic na temat skrzyni biegów.. co w sumie było największą bolączką poprzedniego modelu, więc zapewne przy zwiększonej mocy i większych obrotach na LC nissan zarobi fortunę na skrzyniach ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wszystko fajnie, ale nie powiedzieli nic na temat skrzyni biegów.. co w sumie było największą bolączką poprzedniego modelu, więc zapewne przy zwiększonej mocy i większych obrotach na LC nissan zarobi fortunę na skrzyniach ![]() Mówią pod koniec filmu, że użycie LC nie będzie znaczyło utraty gwarancji. Pod warunkiem, że po max. czterech użyciach schłodzimy skrzynię poprzez jazdę miniumum 1,5 mili. |
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Dokładnie. Poza tym z tego co pamiętam, to już w modelu 2011 został w jakiś sposób przeprogramowany komputer aby LC nie dawała tak bardzo w kość skrzyni biegów.
|
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Czy czasem to co użytkownicy uznawali na procedurę startu (w pierwszych GT-R'ach), wcale nie było procedurą tylko po prostu wyłączeniem kontroli trakcji i 'strzałem ze sprzęgła' ? To chyba nie najlepszy pomysł na użytkowanie tego typu skrzyni. Ja rozumiem, że skrzynia może mieć swoje wady konstrukcyjne, o których pisał Azrael, ale część historii dotyczącej wadliwych skrzyń dopisali użytkownicy znajdując magiczną procedurę startu (tak to przecież było opisywane przez pierwszy użytkowników, którzy to odkryli, 'wyłączcie VDC a LC będzie dostępny').
Ten fragment o wyłączeniu VDC jest w różnych instrukcjach: http://www.courtesyparts.com/nissan-manual...an-Frontier.pdf - Navara/Frontier 2006 http://www.club-nissan.ru/site_contents/pu...-usersguide.pdf - Murano 2006 http://www.courtesyparts.com/pdf/2009-Nissan-GTR.pdf - GTR 2009 Kluczowy fragment: Navara/Frontier KOD If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC system reduces the engine output to reduce wheel spin. The engine speed will be reduced even if the accelerator is depressed to the floor. If maximum engine power is needed to free a stuck vehicle, turn the VDC system off. Murano 2006 KOD If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC system reduces the engine output to reduce wheel spin. The engine speed will be reduced even if the accelerator is depressed to the floor. If maximum engine power is needed to free a stuck vehicle, turn the VDC system off. GTR 2009 KOD Make sure VDC is on before driving the vehicle.
The VDC OFF mode should only be used to help free a vehicle stuck in mud or snow by temporarily stopping VDC operation and keeping torque on wheels. |
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
jak zwał tak zwał, chodzi o osiągniecie czasu podanego w katalogu czyli jakoś 3,5 do 100 i tego bez strzału/procedury osiągnąć się nie da...co do tuningu Gtrów to niestety ale te wszystkie mega przyrosty po wydechu i chipie są gó... warte, słyszałem o kolejnym przypadku że skrzynia powiedziała papa po zrobieniu właśnie tych podstawowych modów. Z tego co widze Gtra najlepiej kupic w salonie, nic w nim nie grzebać i jeździć do wygasniecia gwarancji bo poźniej mogą być już schody..szkoda troche..auto jest mega ale przez te skrzynie cały urok uciekł i wolałbym kupić w cenie nowego gtra używane dwuletnie 911t...tyle że ze skrzynią manualną bo u 2 kolegów w 911T 996 i w 997 też poleciały automaty...coś się chyba ogólnie te skrzynie aut. nie sprawdzają w tak mocnych autach.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Mówią pod koniec filmu, że użycie LC nie będzie znaczyło utraty gwarancji. Pod warunkiem, że po max. czterech użyciach schłodzimy skrzynię poprzez jazdę miniumum 1,5 mili. Ale nie chodzi o gwarancje, na wszystko można dać gwarancję, ja chcę tylko dojechać do celu a nie martwić się czy jak teraz dodam gazu to będę musiał chłodzić skrzynie przez najbliższe pół godziny, dodali zmiotkę i szufelke na pomielone tryby w bagażniku? ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ale nie chodzi o gwarancje, na wszystko można dać gwarancję, ja chcę tylko dojechać do celu a nie martwić się czy jak teraz dodam gazu to będę musiał chłodzić skrzynie przez najbliższe pół godziny, dodali zmiotkę i szufelke na pomielone tryby w bagażniku? ![]() No to czego oczekujesz? Że CEO Nissana podpisze się krwią pod cyrografem o niezniszczalności skrzyni? Zepsuć można wszystko. Moim zdaniem układ jest OK. Zjadasz na 4 skrzyżowaniach wszystko co się rusza, następne dwa odpuszczasz i tak do znudzenia ![]() Chłodzenie ma trwać 1,5 mili jazdy a nie pchania więc nie przesadzaj z tym "pół godziny". Dodam, że chłodzenie jest konieczne po katowaniu z LC - "dodanie gazu" raczej nie robi na aucie wrażenia. Wiem, że dla niektórych nazwa GTR jest synonimem "padnięta skrzynia" ![]() |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
na drag stripie 2,8 do paki robi kurcze grubo jak na seryjny wóz za taki szmal...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
W egzemplarzu 2010/2011 jest procedura startu z R-mode(aby uaktywnić tak jak w instrukcji piszą temperatura oleju w skrzyni jak i na silniku min 72 stopnie). Aktywuje się to po zdjęciu blokady po docieraniu jak ktoś kupił nowe auto z salonu.W trybie manual z miejsca auto rusza z 3,5 tyś obrotów...myślę że większa ilość obrotów jest po prostu czymś bez sensu bo auto przy tych obrotach już mieli oponami...(normalnie jak ktoś będzie chciał tak ruszyć z innego trybu poza Rmode to poza zakres 2000obr nie wyjdzie)
Poza tym nie wiem po co wszystkim ,,tjunerom" wskazniki w autach skoro temperatura jest dla nich czymś obcym...nissan GTR jest seryjnym autem ale o mocnej specyfikacji gdzie po prostu trzeba tego pilnować.Jak ktoś odpala 500 konne auto i upala od razu to życzę mu powodzenia. Z ciekawych opcji jest np:chłodzenie skrzyni/sprzęgła. Jak komputer wykryje za wysoką temperaturę w skrzyni to wyświetli się informacja pod obrotomierzem o zatrzymaniu pojazdu w celu schłodzenia sprzęgła...zajmuje to maks do minuty czasu.Który ma coś takiego w swoim wozie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 11:59 |