![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
heh ładny jak mój
![]() powiedz lepiej co tam podlubaleś ![]() a i jak działają elementy od łukasza z RPM?masz caly zestaw? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
heh ładny jak mój ![]() powiedz lepiej co tam podlubaleś ![]() a i jak działają elementy od łukasza z RPM?masz caly zestaw? masz PW ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
Sebi, a czy twoj to jest oryginalny vr? bo zdezak wyglada jak z Dynamic4 lub z GTI
kiedys szukalem i pytalm kto ma galanta vr4 i nikt sie nie zglaszl, znalazlem jednego wlasciciela w olsztynie i ktos w warszawie mial chyba czarnego... a tu prosze.. jest ich coraz wiecej. -------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 10 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Sebi ma Dynamica czyli bez turbo... ;-)
-------------------- Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
-------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Sebi ma Dynamica czyli bez turbo... ;-) Yoyo, ten bialy to masz racje, to Dynamic4.....ale mam jeszcze czarnego VR4 ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
czyli dobrze przypuszczalem, ten zdezak raczej nie miesci intercoolera, zreszta taki sam jest w glsi
![]() ale co do czarnego...to juz chyba wiem o ktory chodzi, czy on niebyl na mitsumaniakach opisany kiedys? trzeba zaznaczc jeszcze ze 2000 sztuk galanta bylo wypuszczone kazdego roku.... chyba tylko przez jeden rok byla seria 1000 -------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
A mogę zadać takie lamerskie pytanie? Co jest takiego szczególnego w tym VR4? Poza tym że 2k sztuk rocznie wypuszczano?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
A mogę zadać takie lamerskie pytanie? Co jest takiego szczególnego w tym VR4? Poza tym że 2k sztuk rocznie wypuszczano? lamerska odpowiedz: szczególne jest to że VR4 jest zajebiaszcze auto do dzień dzisiejszy. jak kiedyś będziesz miał okazje się przejechać to zrozumiesz ![]() -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
hehe, podoba mi się ta lamerska odpowiedź
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
Dzikidanielu, galant w tamtych czasach w testach ADAC nalezal do scislej czolowki najmniej awaryjnych samochodow,a vr4 jest to nieporownywalnie lepsze auto niz jaki kolwiek seryjny galant.
Jedno z najszybszych seryjnych aut tamtych lat, PRAWIE niespotykane w europie, jest to taka HF INTEGRALE made in japan.... w usa czy w GB mowi sie onim ze to jest evolution 0, uklad napedowy to to samo co evo1 zreszta o nim sie moze wypowiedziec sam TIFF http://video.google.pl/videosearch?q=tiff+...emb=0&aq=f# jeszcze dodam ze VR oznaczalo system napedu 4x4 stosowany w mitsubishi, pelna nazwa brzmiala viscious realitme, i w tamtych latach bylo to jedno z lepszych. -------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
pokazcie mi prosze auto na ktore w dzisiejszych czasach wyrwiecie tyle srylionow dup co na galanta vr4...(no chyba ze na GT2)
![]() ![]() ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
no teraz mnie seba zaskoczyles
![]() ![]() -------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("TommiCrazy") trzeba zaznaczc jeszcze ze 2000 sztuk galanta bylo wypuszczone kazdego roku.... chyba tylko przez jeden rok byla seria 1000 gwoli ścisłości limitowane wersje były sprzedawane w ilości sztuk 2000 w '91 roku oraz 1000 sztuk w '92 roku - a nie każdego roku ![]() pozdro -------------------- Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_ ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
czyli produkcja vr4 w roku 88-90 byla nie limitowana czy moze wogole nie bylo ? jesli tak to raz przegapilem vr4 ktora myslalem ze byla wynalazkiem na bazie gti....... czy vin vr4 sie roznil jakos specjalnie? podobno numer vin )ostatnie numery) pokrywal sie z numerem plakietki.
jesli sobei dobrze przypominam to rajdowki na oesach byly od 88roku -------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
czyli produkcja vr4 w roku 88-90 byla nie limitowana czy moze wogole nie bylo ? jesli tak to raz przegapilem vr4 ktora myslalem ze byla wynalazkiem na bazie gti....... czy vin vr4 sie roznil jakos specjalnie? podobno numer vin )ostatnie numery) pokrywal sie z numerem plakietki. jesli sobei dobrze przypominam to rajdowki na oesach byly od 88roku a czy to wazne? ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
dla kogos kto ma lub mial smaka na vr4 moze byc wazne, przy zakupie warto sprawdzic czy vr4 to vr4 czy ktos kupil znaczek....
-------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa ![]() |
Dzikidanielu, galant w tamtych czasach w testach ADAC nalezal do scislej czolowki najmniej awaryjnych samochodow,a vr4 jest to nieporownywalnie lepsze auto niz jaki kolwiek seryjny galant. To tak jak evo jest znacznie lepszym autem, niż jakikolwiek seryjny lancer... CYTAT(TommiCrazy) Jedno z najszybszych seryjnych aut tamtych lat, PRAWIE niespotykane w europie, jest to taka HF INTEGRALE made in japan.... tak, tak.. tak jak lancery są jednymi z najszybszych seryjnych aut teraz... co do unikalności VR4 też bym nie przesadzał.. pewnie podobnie wygląda sytuacja ze sierrami cosworth, legacy turbo i innymi gtr i gtir, z których się wtedy robiło rajdówki.. CYTAT(TommiCrazy) w usa czy w GB mowi sie o nim ze to jest evolution 0 a w Poznaniu mówią na niego evo pół. -------------------- VTG crew
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Evo pol jest spoko, czekamy az sebek przysrylioni kuńmi az rolki gsowi urwie
![]() -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 September 2025 - 12:14 |