![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Oto aktualne wykresy z tej samej hamowni, na ktorej badalem auto przed grzebaniem.
![]() Dla porownania wykres z nalozonym wynikiem poprzedniego hamowania (szare linie). ![]() Jak widac jest juz tylko lepiej. Okazalo sie, ze caly czas jezdzilem na czesciowo zatkanym dolocie miedzy filtrem a przyplywka. Nie przycialem tasmy klejacej ktora zwiekszalem obwod wejscia do przeplywki, uzylem jej bo dostalem w komplecie zepsuty cybant i blednie zalozylem ze to złączka jest tak sztywna ze nie da sie jej scisnac. Z wielu warstw tasmy, ktora sie czesciowo zsunela zrobil sie pierscien zmniejszajacy obwod kanalu laczacego filtr z przeplywka. Nic dziwnego, ze mialem tak paskudnie obnizony dol jak widac na wykresach pare stron wczesniej (hamownia drogowa). Poza tym odsunalem nieco dolot (zlaczka dluzsza o kilka cm). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:08 |